- Waardering
- 1
Wie gaan er heen of heeft ze al vcd?
Ik ga er volgende week heen
Ik ga er volgende week heen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G zei:Nog niet gezien maar hij lijkt me erg slap. Om nou 2,5 uur naar 2 bekvechtende n*gers te kijken, ik hou r niet zo van. Maarja, das dan mijn mening he...
)k heb mn pc aangesloten op mn breedbeeld en dolby dus z'n grote verkrachting van de film is dat nou ook weer nieik vind films op je pc kijken gewoon een verkrachting vd film. kijk em gewoon in de bios! vele malen beter.

) geweest en vond m cker 't geld wel waard, goeie humor en de actie vond ik ook erg goed, vooral al die auto chases/crashes waren het kijken van deze film in de bios meer dan waard An_G zei:k heb mn pc aangesloten op mn breedbeeld en dolby dus z'n grote verkrachting van de film is dat nou ook weer nie![]()
helemaal mee eens!An_G zei:Ik was vrijdag naar BB2 (in de bios) geweest en vond m cker 't geld wel waard, goeie humor en de actie vond ik ook erg goed, vooral al die auto chases/crashes waren het kijken van deze film in de bios meer dan waard
Alleen het einde vond ik van deel 1 veel beter, 't had gewoon wat meer van een einde bij deel 2 was dat gevoel veel minder.....
An_G zei:k heb mn pc aangesloten op mn breedbeeld en dolby dus z'n grote verkrachting van de film is dat nou ook weer nie![]()