Fitness Seller

bad boys 2

Heb hem gezien, goeie film!

Ik ga er volgende week ckers heen!

Lijkt me echt een vette kino en vond deel 1 ook echt gruwwwww!

Nog niet gezien maar hij lijkt me erg slap. Om nou 2,5 uur naar 2 bekvechtende n*gers te kijken, ik hou r niet zo van. Maarja, das dan mijn mening he...

Ik ga hem zeker bekijken in de bios...

kon hem al 2 maanden geleden downloaden, maar ik wou deze film gewoon in de bioscoop bekijken. Deel 1 vond ik ook al supervet. :)

Rob G zei:
Nog niet gezien maar hij lijkt me erg slap. Om nou 2,5 uur naar 2 bekvechtende n*gers te kijken, ik hou r niet zo van. Maarja, das dan mijn mening he...

Bekvechtende n*gers zijn cool! Ik kan wel bekvechten, maar ben geen n*ger, das dan dus weer jammer... 8)

• Topic Starter Topic Starter
2,5 uur, lekker man

en 2 bekvechtende n*gers, dat is idd cool :cool:

@ rob g :D

ik vond deel 1 wel grappig, morgen deel 1 en the making of deel 2.

Ik kijk eigenlijk meer uit naar 5 november... :D

Maar BB2 ga ik ook nog wel kijken, moet hem natuurlijk wel eerst gezien hebben voordat ik hem af ga zeiken :)

Ik ga hem zo in de bios bekijken :)

ik zal wel vertellen hoe ie was

Ik vond hemwel vet.
Alleen een beetje teveel actie en teweinig humor naar mijn smaak, deel 1 was grappiger.

Zeker vermakelijk maar hij duurt iets te lang. :)

ik vind films op je pc kijken gewoon een verkrachting vd film. kijk em gewoon in de bios! vele malen beter.

anyway ik heb em gister gezien en vond em egt heel vet!

het is en blijft een actiekomedie, en in dat genre vond ik em erg goed. goede actie, en zeker goede humor. vond alleen et einde een beetje té overdreven (overdreven is goed, maar dit ging te ver) hele commando teams samen met 2 agentjes in cuba de hele boel slopen.

anyway zeker de moeite om te kijken in de bios.

ook voor autoliefhebbers een aanrader (damn, ik zat in mn stoel gedrukt enkele malen toen will zn ferrari 575m maranello ff vol gaf, jezus wat een geluid!! :eek: )

ik vind films op je pc kijken gewoon een verkrachting vd film. kijk em gewoon in de bios! vele malen beter.
k heb mn pc aangesloten op mn breedbeeld en dolby dus z'n grote verkrachting van de film is dat nou ook weer nie ;)

Ik was vrijdag naar BB2 (in de bios :D) geweest en vond m cker 't geld wel waard, goeie humor en de actie vond ik ook erg goed, vooral al die auto chases/crashes waren het kijken van deze film in de bios meer dan waard :thumbs:

Alleen het einde vond ik van deel 1 veel beter, 't had gewoon wat meer van een einde bij deel 2 was dat gevoel veel minder.....

An_G zei:
k heb mn pc aangesloten op mn breedbeeld en dolby dus z'n grote verkrachting van de film is dat nou ook weer nie ;)
:thumbup:

An_G zei:
Ik was vrijdag naar BB2 (in de bios :D) geweest en vond m cker 't geld wel waard, goeie humor en de actie vond ik ook erg goed, vooral al die auto chases/crashes waren het kijken van deze film in de bios meer dan waard :thumbs:

Alleen het einde vond ik van deel 1 veel beter, 't had gewoon wat meer van een einde bij deel 2 was dat gevoel veel minder.....
helemaal mee eens!

Dudes

ik heb hem zaterdag gezien in de bios en vond hem supperrr vettt

vet gelachu en mooie actie shit

zeker zien

Jopie

An_G zei:

Ik vind 't zelfs beter. Lekker scherp ipv dat hele grote, maar ook wazige scherm. Na 5 minuten zit ik goed in de film en merk ik er niks van dat m'n tv stukken kleiner is. Sterker nog, 't is stukken relaxter. Als m'n ogen twee uur lang over dat scherm moeten schieten word ik daar een beetje gek van. 'k heb alles liever in een oogopslag gezien.

Ondertiteling word ik ook helemaal ziek van.

heb hem in de bios gezien hij is wel gaaf maar verwacht geen realistische film. Soms te extreem nep vind ik zelf maar de actie was goed gemaakt.

Helemaal goor dat die villa die op het eind opgeblazen word een villa was van 27 miljoen dollar die echt opgeblazen wordt!!!! Was van een rijke stinkerd die hem niet meer moest en hij moest afgebroken worden...

Ik heb hem zondag gezien en vond hem best goed! Beter dan ik verwacht had. Meestal is een sequel slechter dan het eerste deel, maar in dit geval is dat niet zo!
Maar ja, ik had m'n meisje meegenomen, dus dan is een film al gauw leuk ;)

Terug
Naar boven