MuscleMeat

Badell's poseerroutine Ironman 2005

awesome..

cool.. alleen hij doet geen been poses, dat is wel jammer... voor de rest is t coo; :cool:

ik vind het een hele slechte poseerroutine :(

holy **** is heel zijn reet nu bezaaid met aders ??? :eek:

Waanzinnig!
Alleen jammer van die GH-buik.

Die buik is toch ook wat aan de bolle kant maar heeft hem nog redelijk onder controle.

Maar die triceps :eek:

vind maar slechte routine. Ze lichaam is wel zeeeer netjes

Kan iemand ff de directe link van het filmpje geven want ik krijg hem zo niet afgespeeld???

Laatst bewerkt:
thnx max-ot en sanniej :)

Wow, die badell is wel ruig!
Wat heeft L. Priest een dwergarmen (in de lengte, niet breedte natuurlijk), of heeft ie nou huge onderarmen?

Poseerroutine van Badell is slecht (een paar dezelfde poses, soms slecht aangespannen en houterig), fysiek is overigens heel mooi als die buik maar niet verder groeit...
Priest heeft elke keer een ander lied, maar steekt wel dezelfde poseerroutine erbij af...verzin is wat nieuws!

de lat spread van Badell vind ik toch wel erg indrukwekkend :eek:

Wauw, wat een schitterende bb'er is dat!!

huckfinn zei:
Wat heeft L. Priest een dwergarmen (in de lengte, niet breedte natuurlijk), of heeft ie nou huge onderarmen?

priest is niet zo groot, en staat bekend om zn grote onderarmen :)

en doet idd elke x dezelfde routine, heb nog een fimpje van em van een aantal jaren geleden, zelfs daar deed ie PRECIES dezelfde routine.. beetje lame, verzin es wat nieuws voor al dat geld wat je ermee verdient.
toch ben ik wel fan van lee zn fysiek, nouja, van zn buik/armen, dat vind ik toch wel 2 van zn beste punten.

idd die routine van priest is OUD. maar die van badell zuigt:D

Ik zeg het voor de tweede keer; Wat is die kerel ongelovelijk goed in shape!!!

Die tattoos bij Priest vind ik nog altijd zonde :(

Terug
Naar boven