MuscleMeat

Badr Hari stopt met kickboxen en gaat naar de USA voor een bokscarriëre

en hoeveel slagen heeft hij nodig gehad?

Bah.. Vind boksen niks aan. Is de sport die je opa vroeger deed.

Stomme beslissing.

Zo'n goede bokser is ie niet en als kickbokser nog steeds (een van) de beste ter wereld.

Nog wel één toernooi K1 eerst? Please! ;)

Denk dat Hari voor het geld gaat. Ze zullen hem een mooi contract aanbieden vermoed ik.
Had hem liever de MMA (UFC) kant op zien gaan.

K1 zit aan de grond, MMA is niet zijn ding, en pro boxing kan hij meer verdienen in 1 wedstrijd dan hij al in zijn hele kickbokscarriere heeft verdient(als hij het goed doet).

Eerder noodzaak dan dom.

Dat wordt niks.

K1 zit aan de grond, MMA is niet zijn ding, en pro boxing kan hij meer verdienen in 1 wedstrijd dan hij al in zijn hele kickbokscarriere heeft verdient(als hij het goed doet).

Eerder noodzaak dan dom.
Weet ik wel. Maar daar heb ik toch niets aan, vind boksen lang zo leuk niet :(

• Topic Starter Topic Starter
Stomme beslissing.

Zo'n goede bokser is ie niet en als kickbokser nog steeds (een van) de beste ter wereld.

Nog wel één toernooi K1 eerst? Please! ;)

Als het nieuws rond het K1 gebeuren klopt, staat de eerste K1 final 16 gepland voor 29 oktober, Hari is één van de deelnemers,:)

Hij gaat voor het grote geld. Niet vreemd, maar is hij er klaar voor? Niet bokstechnisch maar attitude? Goed management en een psycholoog zouden wonderen kunnen verrichten.

Eerder noodzaak dan dom.
Hij heeft toch laten zien dat hij graag doorgaat wanneer zijn tegenstander op de grond ligt. :dunno:

Mooi, die onsportieve kwal heeft lekker nooit de k-1 gewonnen en zal nu dus ook niet meer gaan gebeuren.
Hij zal vast wat partijtjes tegen opgewarmde lijken krijgen om later eens tegen een echte naam te boksen en dan te cashen. ik zie het wel weer helemaal mis gaan als hij geen grip krijgt op een tegenstander en in ronde 9 a 10 het besef krijgt dat het niks gaat worden.

Jammer, echt domme keuze hij was een van de beste K-1 vechters. Nu is die 28en gaat die boxen, basis zal er wel inzitten maar of die de techniek nog onder de knie krijgt op die leeftijd om ook "groot" te worden in de bokswereld denk ik niet....

Echt zonde, vindt het nog steeds een van de beste K-1 fighters op dit moment, kon altijd wel goed kijken naar z'n matches.

Eerst Zien dan geloven!!

Wat een k*t nieuws :(

Badr Hari vs klitscko:D

Zo'n schijt hekel aan Badr Hari:mad:

Hij zou denk ik wel groot kunnen worden met boksen.
Badr is een zeer goede vechter maar heeft geen respect en heeft een k*tkarakter.

Grote kans dat hij straks verwikkeld is in 1 of andere grote miljoenrechtzaak. (typisch USA) of gewoon midden op straat kapotgeschoten word omdat het een moslim is met een k*t additude, die ze met de blote vuisten niet aankunnen...

Terug
Naar boven