Fitness Seller

Badr Hari stopt met kickboxen en gaat naar de USA voor een bokscarriëre

ik vraag me wel af of ie nog kan winnen als ie alleen mag slaan

Ik geloof ook helemaal niks van zn psychologische problemen. Alsof hij niet zelf verantwoordelijk kan worden gehouden, maar het allemaal te wijten is aan van buiten komende invloeden. BS! Hij weet donders goed dat ie Bonjasky niet had mogen trappen op de grond. Ik geloof wel dat hij niet door heeft wat voor beeld mensen op die manier van hem krijgen. Daarvoor leeft ie teveel in zn eigen "ik ben zo'n stoere badboy" wereld.

Al het randgebeuren doet er eigenlijk niet (meer) toe. Forgive and forget. Ik hoop dat hij het goed gaat doen in de boks-sport. Of het wel of niet een succes gaat worden, daar laat ik me vooralsnog niet over uit. Ik laat me aangenaam verrassen, hopenlijk.

No loss for kickboxing. Ik heb Badr Hari nooit een mooie vechter gevonden. Met zijn gedrag in de ring was hij een disgrace voor de sport.

Tijdje terug zou hij gaan boksen voor Marokko op de olympische spelen.
Boksen lijkt mij een slechte keus voor hem.

Bah.. Vind boksen niks aan. Is de sport die je opa vroeger deed.

Maar daar zit wel het grote geld T.
Daar waar je bij een K1 finale 500.000 euro kan verdienen en nog wat met sponsoring, verdien je bij een top wereld titel boksen miljoenen.
De prijzenpot van een van de laatste partijen van Klitschko was 25 miljoen dollar:D

Daar waar je bij een K1 finale 500.000 euro kan verdienen en nog wat met sponsoring, verdien je bij een top wereld titel boksen miljoenen.
De prijzenpot van een van de laatste partijen van Klitschko was 25 miljoen dollar:D

idd echt ziek, toen ik dat las kreeg ik spontaan een booner heheh

Als hij doorzet heb ik er nog wel vertrouwen in maar hij zegt dat die over 3jaar champ wil zijn, daar heb ik een heeeeeel hard hoofd in. Meedraaien zal wel lukken denk ik.

Als er iemand een k*tkarakter EN een power punch heeft is het hari wel , voor harde stoten hoef je niet imposant groot te zijn ..

tegen haye was dat toch 63 miljoen of heb ik dat verkeerd ?

haha mensen die denken dat Hari de ring in zou kunnen stappen met een Klitschko.
Een top K-1 vechter doet helemaal niks in de ring tegen top 5 HW bokser. Droom maar verder. Wereld van verschil.
Andersom geldt hetzelfde natuurlijk en heeft een bokser niets te vertellen tegen een goede kcikbokser op k-1 regels, dus nou niet allemaal op je pik getrapt zijn.

Praat maar is met kick/thai boksers ,die niet last hebben van marokaanse-grootsheidwaanzin, hoe hun het eraf brengen als ze weer eens bij een boksschool komen trainen, en tegen goede A klasse jongens sparren, als Pro MMA/K-1 vechter heb je niks te vertellen!

Hij heeft veel talent als vechter,dus misschien als hij zich 3/4 jaar volledig op boksen gaat richten dat hij OOIT een kans zou kunnen gaan maken op titel-shot maar dat zie ik echt niet gebeuren. 2013 staat ie gewoon weer in de tokyo-dome let maar op.

haha mensen die denken dat Hari de ring in zou kunnen stappen met een Klitschko.
Een top K-1 vechter doet helemaal niks in de ring tegen top 5 HW bokser. Droom maar verder. Wereld van verschil.
Andersom geldt hetzelfde natuurlijk en heeft een bokser niets te vertellen tegen een goede kcikbokser op k-1 regels, dus nou niet allemaal op je pik getrapt zijn.

Praat maar is met kick/thai boksers ,die niet last hebben van marokaanse-grootsheidwaanzin, hoe hun het eraf brengen als ze weer eens bij een boksschool komen trainen, en tegen goede A klasse jongens sparren, als Pro MMA/K-1 vechter heb je niks te vertellen!

Hij heeft veel talent als vechter,dus misschien als hij zich 3/4 jaar volledig op boksen gaat richten dat hij OOIT een kans zou kunnen gaan maken op titel-shot maar dat zie ik echt niet gebeuren. 2013 staat ie gewoon weer in de tokyo-dome let maar op.

Nou ik denk het niet, want voor de bokswereld is het natuurlijk zeer lucratief dat er een badboy als Hari er bij komt. De nodige commercie en hype zorgen er wel voor dat er genoeg geld in de lade komt en natuurlijk zal daar met HAri zeer lucratieve contracten mee worden afgesloten.
En vergeet niet dat Klitschko ook uit de kickbokswereld kwam, maar dit terzijde.
Hari heeft harde stoten en zal zijn trainingen nu voornamelijk richten op boksen en uit zeer nauwe bronnen heb ik gehoord dat men naar boxing city philadelphia gaan om te trainen. Daar waar Rocky vandaan komt:D
Ik zou Hari wel tegen Klitschko willen zien.

Als ie Sem vloert staat Valuew nog wat te wachten :D

Nou ik denk het niet, want voor de bokswereld is het natuurlijk zeer lucratief dat er een badboy als Hari er bij komt. De nodige commercie en hype zorgen er wel voor dat er genoeg geld in de lade komt en natuurlijk zal daar met HAri zeer lucratieve contracten mee worden afgesloten.
En vergeet niet dat Klitschko ook uit de kickbokswereld kwam, maar dit terzijde.
Hari heeft harde stoten en zal zijn trainingen nu voornamelijk richten op boksen en uit zeer nauwe bronnen heb ik gehoord dat men naar boxing city philadelphia gaan om te trainen. Daar waar Rocky vandaan komt:D
Ik zou Hari wel tegen Klitschko willen zien.

klopt hij gaat naar philadephia

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De K1 is nu dus echt stervende. Echt heel jammer, ik heb er jaren van genoten! Mocht de K1 dit jaar nog doorgaan en Badr wint, dan zal die denk ik wel balen.
Geen kans op revanche tegen Overeem, dat is toch wat iedereen wilt zien...

Hij moet een heavyweight blijven, ik denk dat zijn explosiviteit en stootkracht hem weleens ver zou kunnen brengen in het boksen.
Sinds Tyson is gestopt heb ik nooit meer een match gevolgd, maar Badr wil ik toch wel graag in actie zien!

uit zeer nauwe bronnen heb ik gehoord dat men naar boxing city philadelphia gaan om te trainen. Daar waar Rocky vandaan komt:D

Episch! ;)

Hari gaat ze wel rapen denk ik zo :D

ik denk dat ik wel zou winnen van badr hari in een 1 tege 1 boxen hij moet nog wennen

Terug
Naar boven