fsp
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bah.. Vind boksen niks aan. Is de sport die je opa vroeger deed.

Maar daar zit wel het grote geld T.
Daar waar je bij een K1 finale 500.000 euro kan verdienen en nog wat met sponsoring, verdien je bij een top wereld titel boksen miljoenen.
De prijzenpot van een van de laatste partijen van Klitschko was 25 miljoen dollar![]()
Net iets meer dan een derde van wat Floyd tegenwoordig binnensleept per gevecht.De prijzenpot van een van de laatste partijen van Klitschko was 25 miljoen dollar![]()
idd echt ziek, toen ik dat las kreeg ik spontaan een booner heheh.
Maar daar zit wel het grote geld T.
Daar waar je bij een K1 finale 500.000 euro kan verdienen en nog wat met sponsoring, verdien je bij een top wereld titel boksen miljoenen.
De prijzenpot van een van de laatste partijen van Klitschko was 25 miljoen dollar![]()
haha mensen die denken dat Hari de ring in zou kunnen stappen met een Klitschko.
Een top K-1 vechter doet helemaal niks in de ring tegen top 5 HW bokser. Droom maar verder. Wereld van verschil.
Andersom geldt hetzelfde natuurlijk en heeft een bokser niets te vertellen tegen een goede kcikbokser op k-1 regels, dus nou niet allemaal op je pik getrapt zijn.
Praat maar is met kick/thai boksers ,die niet last hebben van marokaanse-grootsheidwaanzin, hoe hun het eraf brengen als ze weer eens bij een boksschool komen trainen, en tegen goede A klasse jongens sparren, als Pro MMA/K-1 vechter heb je niks te vertellen!
Hij heeft veel talent als vechter,dus misschien als hij zich 3/4 jaar volledig op boksen gaat richten dat hij OOIT een kans zou kunnen gaan maken op titel-shot maar dat zie ik echt niet gebeuren. 2013 staat ie gewoon weer in de tokyo-dome let maar op.

Nou ik denk het niet, want voor de bokswereld is het natuurlijk zeer lucratief dat er een badboy als Hari er bij komt. De nodige commercie en hype zorgen er wel voor dat er genoeg geld in de lade komt en natuurlijk zal daar met HAri zeer lucratieve contracten mee worden afgesloten.
En vergeet niet dat Klitschko ook uit de kickbokswereld kwam, maar dit terzijde.
Hari heeft harde stoten en zal zijn trainingen nu voornamelijk richten op boksen en uit zeer nauwe bronnen heb ik gehoord dat men naar boxing city philadelphia gaan om te trainen. Daar waar Rocky vandaan komt
Ik zou Hari wel tegen Klitschko willen zien.
uit zeer nauwe bronnen heb ik gehoord dat men naar boxing city philadelphia gaan om te trainen. Daar waar Rocky vandaan komt![]()