XXL Nutrition

Officieel: Badr Hari is back in K-1

Dat mag je zeker terzijde leggen, want dat is flauwekul.
Ging wel goed tegen Overeem, maar de scheids stopte het gevecht veel te vroeg.
Had nog alle kanten op kunnen gaan.

Als de ref. na die highkick de partij niet had gestopt was Alistair zwaar KO gegaan, goeie stop van de ref.

wat een lachwekkend gedoe.:roflol:

badr hari zijn eventuele overwinning in het k1 zou mosterd na de maaltijd zijn, bijna alle legendes zijn ermee gestopt of zijn te oud om nog mee te draaien. Als hij nu die titel niet pakt is het een echte faalaap.

BTW om effe in te haken op de overeem-hari discussie: men vergeet blijkbaar dat overeem Hari vlak daarvoor nog pakkie in de ring had gegeven. En als mijn geheugen nog een beetje goed werkt dan weet ik wel vrij zeker dat Hari harder naar de grond ging dan overeem. Bovendien was die wedstrijd, nee wacht dat hele gala nep geworden door die 2-knockdown regel.

Als je verliest van Ghita ben je in mijn ogen niet echt een faalaap, dat terzijde.

Je vergeet er even bij te vermelden dat Badr 2 weken zwaar vakantie aan het vieren was toen hem gevraagd werd om die partij tegen Alistair aan te nemen.
Dat Alistair die partij won is natuurlijk al een prestatie op zich.
Als alistair tegen een fitte badr aan moet treden gaat al mijn geld op Badr.

Die 2 knockdownn regel is puur ter bescherming van de vechters.
lijkt me niet echt verantwoord om na 2 knockdowns eventueel nog een partij te vechten tegen een HW.
Blijkbaar heb je zelf nooit in de ring gestaan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Gewoon beide goede vechters met allebei hun eigen kwaliteiten die ons mooie gevechten laten zien.

badr blijft een goeie vechter.

Gewoon beide goede vechters met allebei hun eigen kwaliteiten die ons mooie gevechten laten zien.

Dat sowieso.

Even een vraagje.
Stel, Alistair wordt 9 maanden geschorst, mag hij dan in die tussentijd bijvoorbeeld in de K1 uitkomen?

Ik bedoel Nick Diaz zit nu een schorsing uit en doet ook nog gewoon BJJ.

Dat sowieso.

Even een vraagje.
Stel, Alistair wordt 9 maanden geschorst, mag hij dan in die tussentijd bijvoorbeeld in de K1 uitkomen?

Ik bedoel Nick Diaz zit nu een schorsing uit en doet ook nog gewoon BJJ.

Volgens mij niet, ufc is altijd heel strikt in het alleenrecht van hun vechters. Misschien is Nick Diaz dmv scherpe contract onderhandeling een uitzondering op de regel.

Volgens mij niet, ufc is altijd heel strikt in het alleenrecht van hun vechters. Misschien is Nick Diaz dmv scherpe contract onderhandeling een uitzondering op de regel.

Zou fantastisch wezen als Alistair bij de K1 nog even een partij kan draaien, al is het alleen maar om ring roest te voorkomen.

Zou kunnen wat je zegt over Diaz, maar als je golden glory mag geloven hebben ze een top contract voor hem onderhandeld, dus misschien is het mogelijk ;)

oops verkeerde topic

Laatst bewerkt:
hehe idd.

en nu overeem weg is komt ie terug

Als je dit meent dan ben je echt de grootste drol ooit en weet je helemaal niks van deze vechter af.

Kerel heeft tegen de grootste toppers gevochten en dan denk jij dat hij bang is voor iemand die hij ook verslagen heeft? Overeem dreef de spot met k1 en badr is de enige die hem op dat gebied heeft verslagen.

Lees je eerst in voordat je onzin post

Overeem dreef de spot met k1 en badr is de enige die hem op dat gebied heeft verslagen.

Lees je eerst in voordat je onzin post

Hier zit je zelf fout. Badr vond mma maar kerels die met elkaar aan het knuffelen zijn. Waarop kamp overeem het voorstel deed om op beide regels eens te gaan vechten. Jammer genoeg trok badr zich na het eerste treffen op kickboks regels terug en heeft de mma partij nooit plaatsgevonden.

Hier zit je zelf fout. Badr vond mma maar kerels die met elkaar aan het knuffelen zijn. Waarop kamp overeem het voorstel deed om op beide regels eens te gaan vechten. Jammer genoeg trok badr zich na het eerste treffen op kickboks regels terug en heeft de mma partij nooit plaatsgevonden.

Kan wel zo zijn, maar overeem dreef ook zeker de spot met de k1 vechters. Met zijn houding van ik kan ze allemaal makkelijk aan etc.

Hij is een baas

Dat is algemeen bekend toen zochten ze iemand die de "eer" van de K-1 ging verdedigen en dat werd toen Badr die zei "ik beloof jullie dat ik Alistair in de eerste ronde KO sla".
En terecht laat die Overreem maar lekker op&@^@ naar de USA.

Dat is algemeen bekend toen zochten ze iemand die de "eer" van de K-1 ging verdedigen en dat werd toen Badr die zei "ik beloof jullie dat ik Alistair in de eerste ronde KO sla".
En terecht laat die Overreem maar lekker op&@^@ naar de USA.

Precies! Hij dacht even met gemak de k1 vechters omver te slaan, tot hij tegen een echte k1er vocht, toen ging hij neer. Heeft hij nog geluk dat er geen andere toppers stonden, want tegen de toppers van k1 legt overeem het ook af.

Hij heeft vast zitten wachten tot alle toppers over de datum zijn, behalve badr en remy, want die hebben hem wel gepakt.

Zo zonde dat badr nog een straatmentaliteit heeft, want het is een slimme kerel. Hij had die titel al kunnen hebben. Ik hoop dat die hem dit jaar alsnog gaat pakken. Grote vechter!

Laatst bewerkt:
Kan wel zo zijn, maar overeem dreef ook zeker de spot met de k1 vechters. Met zijn houding van ik kan ze allemaal makkelijk aan etc.

Onzin, Overeem is juist altijd heel respectvol geweest richting K1. Hari is er mee begonnen door dit te zeggen bij Dream:

"I came here to see great fights, but the only thing I saw is a little bit of hugging and kissing! If you want real fights and real knockouts, you are at the wrong address. I will tell you the right address: K-1! All this hugging is nothing, I challenge all the fighters here, come and fight me in the K-1 ring! Everybody who fights me gets knocked out!"

Vervolgens nam Alistair die uitdaging aan door 2 gevechten voor te stellen. 1 Gevecht met K1 regels en 1 gevecht met mma regels. Hari accepteerde en werd KO geslagen in de wedstrijd met K1 regels en heeft vervolgens de wedstrijd met mma regels afgezegd. Overeem is nooit negatief of kleinerend richting K1 geweest. Dat zou ook een beetje moeilijk zijn, hij trainde bij Golden Glory dagelijks met K1 vechters.

Jammer

Terug
Naar boven