Baeyb
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 14%
Effe updaten
Vorige week serieus verkloot met dat carbwaven, zat veel te laag...2100Kcal / 95-130-165 gr. carbs en voelde me klote. Heb dan ook enkel wat massa verloren
maar goed, meteen herpakt en nu de Katch-McArdle methode toegepast, dus nu op 2500Kcal (40/40/20).
Gisteren gewogen en ... 83,7 kg met 18,7%
als ik opspan heb ik al terug aardige blokjes...maar als ik zit....pfffff, er moet toch nog wel wa af 
Ik ben nu acht weken ver en ga het toch nog zes weken doortrekken, misschien met een goeie fatburner...maar wat is nu een goeie fatburner, denk dat ik voor Scorche of Lipo 6 ga.
Wel see...
Vorige week serieus verkloot met dat carbwaven, zat veel te laag...2100Kcal / 95-130-165 gr. carbs en voelde me klote. Heb dan ook enkel wat massa verloren
maar goed, meteen herpakt en nu de Katch-McArdle methode toegepast, dus nu op 2500Kcal (40/40/20).Gisteren gewogen en ... 83,7 kg met 18,7%
als ik opspan heb ik al terug aardige blokjes...maar als ik zit....pfffff, er moet toch nog wel wa af 
Ik ben nu acht weken ver en ga het toch nog zes weken doortrekken, misschien met een goeie fatburner...maar wat is nu een goeie fatburner, denk dat ik voor Scorche of Lipo 6 ga.
Wel see...

gaat nog steeds redelijk goed. Vanaf vandaag Lipixor erbij gedaan, hoop dat het met deze fatburner terug een beetje harder gaat...we'll see