Fitness Seller

Baeyb's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Effe updaten

Vorige week serieus verkloot met dat carbwaven, zat veel te laag...2100Kcal / 95-130-165 gr. carbs en voelde me klote. Heb dan ook enkel wat massa verloren :mad: maar goed, meteen herpakt en nu de Katch-McArdle methode toegepast, dus nu op 2500Kcal (40/40/20).

Gisteren gewogen en ... 83,7 kg met 18,7% :D als ik opspan heb ik al terug aardige blokjes...maar als ik zit....pfffff, er moet toch nog wel wa af :o

Ik ben nu acht weken ver en ga het toch nog zes weken doortrekken, misschien met een goeie fatburner...maar wat is nu een goeie fatburner, denk dat ik voor Scorche of Lipo 6 ga.

Wel see...

Update: 83,4 kg met 18,3% BF :) gaat nog steeds redelijk goed. Vanaf vandaag Lipixor erbij gedaan, hoop dat het met deze fatburner terug een beetje harder gaat...we'll see :rolleyes:

SUcces! Geloof zelf niet meer zo in de heil van fatburners, 2 geprobeerd, geen resultaat behalve veel pijn in m'n buik. Denk dat je toch het meest resultaat haalt uit trainen, juiste voeding en cardio. Wellicht dat een fatburner bij het laatste loodje kan helpen, maar goed... ik heb het nog niet ontdekt, wellicht werkt het voor jou, ben wel benieuwd!

Lijkt er nu in je log op dat het eten belangrijker is dan het trainen. Op basis van je geplaatste foto adviseer ik je om eerst een jaar lang flink te gaan knallen met krachttraining en daarbij goed te eten (je hoeft daarbij niet iedere dag alles op de calorie uit te rekenen). Mocht je dan niet tevreden zijn en een kuur willen gaan volgen heb je in ieder geval een veel betere basis, haal je ook meer uit de kuur. Succes.

Lijkt er nu in je log op dat het eten belangrijker is dan het trainen. Op basis van je geplaatste foto adviseer ik je om eerst een jaar lang flink te gaan knallen met krachttraining en daarbij goed te eten (je hoeft daarbij niet iedere dag alles op de calorie uit te rekenen). Mocht je dan niet tevreden zijn en een kuur willen gaan volgen heb je in ieder geval een veel betere basis, haal je ook meer uit de kuur. Succes.

Pffff.....komaan gast, ga de stickies is lezen. 80% van je progressie word bepaald door je voeding, dus ja voeding is zeker zeer belangrijk.
Waarschijnlijk heb je niet eens alles gelezen, anders had je geweten dat ik het voorbije jaar mn training en voeding een beetje heb verwaarloosd. Met verwaarlozen bedoel ik dan een tijdje niet getraind te hebben, heb altijd mn voedingsschema blijven volgen, alleen wat meer gejunked en gezopen. Inderdaad was mn eerste intentie in september klaar te zijn voor een eerste kuur, zal niet gebeuren. Eerst het meeste vet eraf en dan terug opwerken naar het krachtniveau waar ik gestopt was, dan zullen we wel weer verder zien.
Toch bedankt voor die opbouwende kritiek waar ik iets aan heb :fu:

f*ck it!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven