Fitness Seller

Bang voor gyno bij eerste testo kuur

Bram17

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
75kg
Hallo ik ben nieuw hier op het forum
Heb wel al eindeloos gelezen op dit forum en heb julie advies nodig
Ik train nu ongeveer 2 jaar en ben van plan om na de zomer een testo/anavar kuur te doen
Ik ben al een hele tijd bezich met me hier over te informeren
Ik vind dit zeer belangrijk en zeker ni iets om zo maar aan te beginnen
Mijn training en voeding zitten goed
Ik ben altijd dikker geweest en had 2 jaar geleden een vetpersentage van 21%
Ik zit nu tussen de 10 en 12%
Heb nog altijd wat Last van vet aan borsten
Heb vroeger wel tijd last gehad van pijnlijke tepels maar dat is weg gegaan nu denk ik wel dat ik een groote kans heb op gyno en heb hier zeer veel bang van
Nu is mijn vraag wat kan ik best doen om de kans op gyno te verkleinen en wat moet ik doen als het tog moest gebeuren

Hoop dat julie mij kunnen helpen

Met 10 - 12% zal je wel niet zo heel veel aromatisatie hebben hoor. Voor het geval dat er toch iets moest onstaan kan je normaal gewoon nolvadex gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Met 10 - 12% zal je wel niet zo heel veel aromatisatie hebben hoor. Voor het geval dat er toch iets moest onstaan kan je normaal gewoon nolvadex gebruiken.

Dus nolva slikken tijdens kuur om te voorkomen ?
En hoeveel nolva dan
En is het zo hoe minder vetpersentage je hebt hoe minder kans je hebt op gyno ?

Ja nolva of Arimidex ofzo, en het enyzm dat voor aromatisatie dient is hoofdzakelijk aanwezig in vetcellen. Dus meer vet = meer aromatisatie.

Hoe hoog wil je de test doseren? 250mg/w?

Nee nolva achter de hand. Je hebt echt niet van de ene op de andere dag plots een dikke schijf in je borst. Als ik kuur heb ik ook wel eens een pijnlijke tepel en soms is het zelfs wat harder die tepel maar daar houdt het bij mij op. Pas als je echt verdikking merkt en het erger wordt nolva nemen en volgens mij is dat op 10mg maar je zou ook eerst een week op 20mg kunnen zitten voor snelle werking. Nolva werkt in een paar dagen al. Die 10mg moet je even opzoeken of iemand moet het bevestigen, ik doe dit uit mijn hoofd op basis van wat ik lang geleden gelezen heb.

Ja hoe minder vet hoe minder test omgezet wordt in oestrogeen en dus minder kans op gyno. En er zijn heel veel strongman/powerlifters die ook bij 20+ vetpercentage kuren. Op 12% is de kans niet heel erg groot.

Verder hoop ik maar dat bram17 21 is......anders echt nog even wachten.

Ja nolva of Arimidex ofzo, en het enyzm dat voor aromatisatie dient is hoofdzakelijk aanwezig in vetcellen. Dus meer vet = meer aromatisatie.

Hoe hoog wil je de test doseren? 250mg/w?

Weet niet 250 of 500

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 11:37 ----------

Nee nolva achter de hand. Je hebt echt niet van de ene op de andere dag plots een dikke schijf in je borst. Als ik kuur heb ik ook wel eens een pijnlijke tepel en soms is het zelfs wat harder die tepel maar daar houdt het bij mij op. Pas als je echt verdikking merkt en het erger wordt nolva nemen en volgens mij is dat op 10mg maar je zou ook eerst een week op 20mg kunnen zitten voor snelle werking. Nolva werkt in een paar dagen al. Die 10mg moet je even opzoeken of iemand moet het bevestigen, ik doe dit uit mijn hoofd op basis van wat ik lang geleden gelezen heb.

Ja hoe minder vet hoe minder test omgezet wordt in oestrogeen en dus minder kans op gyno. En er zijn heel veel strongman/powerlifters die ook bij 20+ vetpercentage kuren. Op 12% is de kans niet heel erg groot.

Verder hoop ik maar dat bram17 21 is......anders echt nog even wachten.

Ben idd 21 ja ik train sins mijn 19 de anders zou ik zeker geen testo doen hoor

Weet niet 250 of 500

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 11:37 ----------

Ben idd 21 ja ik train sins mijn 19 de anders zou ik zeker geen testo doen hoor
Hoe hoger je doseert hoe meer test er is om gearomatiseerd te worden lijkt me. En Ymir vraagt slechts bevestiging omdat de 17 in je naam hem misschien laat denken dat je pas 17 bent en in dat geval zou kuren helemaal niet aan te raden zijn ;)

Hoe hoger je doseert hoe meer test er is om gearomatiseerd te worden lijkt me. En Ymir vraagt slechts bevestiging omdat de 17 in je naam hem misschien laat denken dat je pas 17 bent en in dat geval zou kuren helemaal niet aan te raden zijn ;)

Zou je mij aan raden om het op 250 mg te houden dan
En wat zou ik mogen verwachten van gains kennis van me ging met 500 mg 15 kilo vooruit

Nee ik raad iedereen 500 aan in principe. 15kg is heel veel, reken daar nu niet op. Kilo of 5-10 is al heel mooi.

Terug
Naar boven