Fitness Seller

Bankdruk ---> 212,5 kilo!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ja maar toen trokken jullie je toch wel ff terug.... aangezien jullie nou niet echt super prestaties neerzetten!! En over tarmpie: tuurlijk leuk filmpie maar zijn echte record is 150 kilo, iets wat jullie hem niet nadoen!
Dus voordat jullie commentaar gaan ziitten leveren, probeer eerst zelf iets te presteren!

gwizzard zei:
ja maar toen trokken jullie je toch wel ff terug.... aangezien jullie nou niet echt super prestaties neerzetten!! En over tarmpie: tuurlijk leuk filmpie maar zijn echte record is 150 kilo, iets wat jullie hem niet nadoen!
Dus voordat jullie commentaar gaan ziitten leveren, probeer eerst zelf iets te presteren!

Deal, koop jij een nieuwe hawaibroek, ga ik verder met m'n setjes 150+ ;)

ach setjes 150 ben ik niet van onder de indruk, kijk maar goed naar de t filmpie "jim"!

gwizzard zei:
:orly:

haha en nog iets, rock, 19 jaar! Is goed ik koop no ff een nieuwe hawaibroek, stop jij gelijk ff een nieuw spuit in je reet! Chemical brother!! zo kan je jezelf beter noemen!! haha

damn, een trol kan op zn tijd leuk zijn, maar wees dan wel creatief.

stelletje internet helden hierzo :rolleyes:

Nee mensen die commentaar hebben op kleding, terwijl het om de prestaties gaat.....dat noem ik een beetje jammer!

gwizzard zei:
haha en nog iets, rock, 19 jaar! Is goed ik koop no ff een nieuwe hawaibroek, stop jij gelijk ff een nieuw spuit in je reet! Chemical brother!! zo kan je jezelf beter noemen!! haha

Leuk, die jaloerse voor-oordelen. Ik heb nog nooit een spuit in m'n reet gestopt en die komt er nooit in ook. Weleens van intense trainingen gehoord en keihard doorzetten? Zou je ook eens moeten proberen, dan zie je dat het ook mogelijk is zonder die troep.

Maar goed, als jij denkt dat dit soort prestaties alleen maar mogelijk zijn met AS, zal jij het nooit redden.

nee filmpie jim drukt michel geloof ik 160 kil en johndope 170 kilo.
En wat rock betreft, op jouw leeftijd, 19 jaar. Heb ik echt genoeg verstand van deze sport, dat ik weet dat je niet op een natuurlijke manier zoveel k*t bankdrukken als boven de 150! Het is gewoon een feit! Dus of je gebruikt wel, of je drukt gewoon niet zoveel en heb dus alleen maar stoere praat!

Kerel (Qwizzard), gedraag je normaal anders knal ik een slot op deze thread.

Als jij denkt dat je niet natural 150Kg+ kan drukken is dat eigenlijk alleen maar triest, zo extreem is dat ook weer niet.

op je 19e wel en als jij er een slot op wilt gooien, doe je best dan maar!! Als jij je daardoor beter voelt!

gwizzard zei:
nee filmpie jim drukt michel geloof ik 160 kil en johndope 170 kilo.
En wat rock betreft, op jouw leeftijd, 19 jaar. Heb ik echt genoeg verstand van deze sport, dat ik weet dat je niet op een natuurlijke manier zoveel k*t bankdrukken als boven de 150! Het is gewoon een feit! Dus of je gebruikt wel, of je drukt gewoon niet zoveel en heb dus alleen maar stoere praat!
dit is echt nonsens, ik heb nog nooit gebruikt en druk 135 en mijn maatje heeft nog nooit gebruikt en die drukt 155 en nog steeds progressie, als je voeding en training in orde is kan je dat zeker wel bereiken, (jaloezie)):rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven