Door gebrek aan beter ben ik verdoemd te trainen bij een Achmea Healthcenter, opzich is het een prima sportschool maar een ding mis ik ontzettend en dat is een rek waar ik mijn barbell in kan kwakken als het me te zwaar word, en er uit kan pakken. Het grootste probleem is eigenlijk wel de startpositie en dan vooral bij schuinsbankdrukken want je moet dus die stang boven je lichaam zien te krijgen door bruut geweld. Stang ligt dus in je schoot en je moet hem vervolgens met bruut geweld de lucht in slingeren, je handen ietwat draaien zodat je de stang zittend ter hoogte van je borst hebt en dan kan je gaan liggen. Ik hoop dat me uitleg een klein beetje duidelijk is, in ieder geval is dat behoorlijk k*t vooral als je dit met 80 kilo moet gaan doen, laat staan als je nog meer gewicht gebruikt.
Vroeg me dus af of er andere handigheidjes/technieken zijn om die stang boven je te krijgen als een rek ontbreekt...
Vroeg me dus af of er andere handigheidjes/technieken zijn om die stang boven je te krijgen als een rek ontbreekt...

voor met borst. Zit nog tot na de zomer aan deze gym vast, dus moet toch maar een manier vinden om die barbell de lucht in te krijgen