AndroidHealthClinic

Bankdrukken

Zolang je de oefening met de juiste techniek uitvoert is er geen probleem, als je merkt dat je het te stuntelig of verkeerd doet, minder gewicht pakken.

Overigens beïnvloed krachttraining de groei niet, dat is echt bullshit. Dat fabel komt grotendeels omdat slaven die vroeger al op jonge leeftijd zwaar werk verrichten niet erg groot waren, maar die mensen kregen ook niet voldoende voeding binnen, dus logisch.

En 60kg op je 14de is zeker netjes man, ik train nu 2 maandjes, ben 15 en haal 8x40, jij drukt dus nu al anderhalf keer zoveel..

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel dexie. Ik durf te wedden dat je over paar maanden ook wel op de 60 zit. Het gaat best snel om eerlijk te zijn dan. Ik ben toen ik begon met 20 kilo begonnen. (train ongeveer bijna jaartje nu)

Haha bedankt, ja vast wel, eerst drukte ik ook op 20 idd, stang zonder gewicht, en nu dus 40. Gaat redelijk vlot :)

Dankjewel dexie. Ik durf te wedden dat je over paar maanden ook wel op de 60 zit. Het gaat best snel om eerlijk te zijn dan. Ik ben toen ik begon met 20 kilo begonnen. (train ongeveer bijna jaartje nu)
Netjes man, weinig mensen op jouw leeftijd die t langer dan 3 maanden volhouden en verder kijken dan een 6pack!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb fotos gemaakt terwijl hij 140 drukte stang(20) geel(15x2) rood (25x2) blauw+zwart(20x2). Kan iemand me zeggen hoe ik ze upload??

tinypic.com

klikken op bladeren en foto kiezen, nu word die gepload en moet je die link waar [IMG} voor en achter staat hier plaatsen;)

blauw+zwart(20x2)? blauw is tog al 20kg plus nog een zwarte? of begrijp ik het verkeerd

Mits je uitvoering goed is, is er niets aan de hand lijkt me.

60kg met 14 jaar, impressive!

Terug
Naar boven