MuscleMeat

Barbell voor 30mm schijven met hoge belastbaarheid

Ouchini

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Weet iemand waar ik een barbell kan kopen met een lengte van 200cm met een belastbaarheid van boven de 200kg voor 30mm schijven. Ik heb er nu een die belastbaar is tot 200kg en deze is krom geworden. Was niet zo'n dure dus dat zal het probleem wel zijn geweest. Ik kan echter geen barbell vinden die en een hoge belastbaarheid heeft en maximaal 200cm lang is. Ik heb beperkte ruimte dus ben gebonden aan deze lengte.

Jaap

op FS staan er geloof ik wel een paar

good luck with that

Ik heb er nog geen gevonden in ieder geval :p Ben toen uiteindelijk gewoon overgestapt naar 50mm

een olympische barbell kopen van helisports en de sleeves eraf draaien

• Topic Starter Topic Starter
een olympische barbell kopen van helisports en de sleeves eraf draaien

Daar zit wel wat in maar ze hebben een lengte van 220cm. Dat wordt toch te breed. Dan zit ik erg dicht tegen de muur aan en kan de schijven niet meer zo gemakkelijk erop schuiven. Misschien moet ik toch maar eens kijken of ik mijn rack niet anders kan neerzetten. Of ik moet over naar 50mm. Maar om al mijn gewichten te vervangen is een kostbare zaak.

bestaat niet volgens mij hoor t/m 200 kg zijn ze allemaal wel maar niet daarboven.

Daar zit wel wat in maar ze hebben een lengte van 220cm. Dat wordt toch te breed. Dan zit ik erg dicht tegen de muur aan en kan de schijven niet meer zo gemakkelijk erop schuiven. Misschien moet ik toch maar eens kijken of ik mijn rack niet anders kan neerzetten. Of ik moet over naar 50mm. Maar om al mijn gewichten te vervangen is een kostbare zaak.

Ze hebben ze ook van 180cm. Good luck!

Die 200kg is de belastig van wat je er aan kunt hangen denk ik. Waarschijnlijk als je er 200kg aan hangt en je gaat shruggen oid en je legt hem terug in de steunen dan is hij krom omdat dat een hele andere belasting is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hem gekocht bij Fitness Sellers en ze gevraagd waarom hij al zo snel krom trok. Ze zeiden dat bv bij deadlifts de kracht groter is als het gewicht wat er aan hangt. Dus is het normaal dat hij dan krom gaat trekken. Dus verklaarbaar maar wel irritant.

Terug
Naar boven