Fitness Seller

Barrel training

Drag

Advanced Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Hoi, ik zoek een schema voor een barrel training ik heb alleen nog geen barrel waar koop ik dit? en met hoeveel kilo.

Je bedoeld denk ik Barbell niet barrel ;)

Wat is je doel?

Nee hoor, je kunt prima met barrels trainen. Zoek eens naar "Steve Justa" of koop zijn boek ;) Voor een barrel kun je goed een leeg biervat ergens op de kop tikken, of een olievat.

Als je wél barbell bedoelde, daar is info genoeg over te vinden :D

Met barrells kun je olie heffen. Dat is dan wel gelijk 159 liter ruwe olie. Dus waarschijnlijk ook wel iets van 150 kilo ofzo. Niet voor beginners.

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoel liften.

hoeveel kilo eraan?

112.67

ik ben een beginner, ik heb nog geen schema. misschien kilo + schema info?

Als beginner zou ik gewoon een 3 of 4 dagen split pakken. Gebruik de zoekfunctie hiero en zoek naar 3 dagen split of 4 dagen split schema.

Echter zou ik wel wat meer compound in je schema doen, ik heb er spijt van dat ik dit in het begin niet genoeg gedaan heb, en alleen maar isolatie oefeningen zat te doen.

ik ben een beginner, ik heb nog geen schema. misschien kilo + schema info?

Zou je dan niet beter lid worden van een gym? Als je een totale beginner bent, lijkt het me best dat iemand anders je de basisoefeningen uitlegt en op je sT let. Je zou niet de eerste zijn die zich blesseert omdat je de oefeningen fout aanleert.

Maar om je toch een beetje verder te helpen:
3 maal per week fullbody
basisoefeningen: squats, pull-ups, rows, bench presses, military presses, bb curls, dips, calf raises en crunches
Maak je de eerste 2 maanden geen zorgen over het gewicht dat je verzet. Focus op juiste uitvoering en probeer je bewust te worden van je spieren.

Succes! :thumbs:

Heeft niemand een barrell lift schema?

HAHA dit kan gewoon niet serieus zijn :roflol: :treuren:

Ik bedoel BarBell. hier zijn mijn vragen

1. waar koop ik een barbell