XXL Nutrition

Barrel training

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan geen schema vinden en ook geen schema in verhouding met een bepaalde hoeveelheid kilo dat ik nog niet heb trouwens

Dude hoe moeten wij weten hoe sterk jij bent, gewicht verschilt per oefening. Koop gewoon schijven tot 200 kg en een halterstang, oftewel een barrel.

Zoek oefeningen op, stel een schema samen, of gebruik de zoekfunctie. Ga oefenen met je barrel en kijk hoeveel gewicht je aankan.

Dat er nog serieus gereageerd word zeg, damn... :treuren:

Ik ben een beginner, niet sterk dus. ik ben op zoek naar Barbell training :D

Waarom ga je niet naar de sportschool? Dat is, vooral voor een beginner, veel gemakkelijker.

Dat ziet er erg moeilijk uit heb je niet iets van elke dag 50x liften?

oke,

maak 3 á 4 sets van 6 tot 8 herhalingen

Benchpress 150 kg
Deadlift 200 kg
Squat 150 kg
Bent Over Rows 100 kg

Zo, probeer dit over een tijdje te kunnen, dan ben je goed bezig.
Google op de oefeningen want dat gaat niemand je voorkauwen!

ik wil graag me arm spieren trainen.

50x Voor en Na het slapen met 3kg gewichten trainen. 7 dagen per week. Na een maand heb je 50cm armen.

Kloontje anyone? Het begint te verdacht te worden nu.

Ik kan geen schema vinden en ook geen schema in verhouding met een bepaalde hoeveelheid kilo dat ik nog niet heb trouwens

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ng-strenth-routine-93372/?highlight=rippletoe

Hier: met een barbell en wat gewichten krijg je de fantastische kans om als een echte rippletoe musclebeast onmiddelijk goed te trainen, ipv wat aan te lummelen. :thumb:

lees het eens door, en stel desnoods vragen in het desbetreffende topic.

14 gram darts barrel is wel leuk om mee te beginnen.

13. Vraag aan degene die de woorden voor je tikt of hij/zij ook eens de moeite wil nemen het één en ander voor te lezen uit dit forum!

Pfff moet dat nou, al dat afkraken? Ik dacht tot eergisteren ofzo ook altijd dat barbell met een dubbele b moest:roflol:

Pfff moet dat nou, al dat afkraken? Ik dacht tot eergisteren ofzo ook altijd dat barbell met een dubbele b moest:roflol:

Dat is het hele punt nog niet eens. Het punt is dat deze dude niet eens de moeite neemt stickies door te lezen en gewoon domweg in de rondte domme vragen gaat stellen. Hij weet niet eens waar hij het over heeft en wilt dat we hele schema's + het nodige gewicht voor hem gaan tikken. Zoiets kun je niet vragen en moet je zelf ondervinden. Met enige kennis van spiergroepen en oefeningen kan je zelf een schema maken, die kunnen de meesters hier dan beoordelen. Je moet niet vragen naar een kant en klaar schema, doe er eens wat moeite voor.
(btw niet naar jou, maar naar Drag)

dat staat in de topic,

ik ben een beginner die nog niet begonnen is met iets O.o

En daar zijn stickies voor. Leef je uit.

Terug
Naar boven