Fitness Seller

Barvrouw die blogde over "dronken" De Crem ontslagen

BackInAction

Competitive Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m85
Massa
115kg
http://www.gva.be/nieuws/buitenland/default.asp?art={21CC04FE-5362-426B-8060-139CE78F5BCB}

Nathalie Lubbe Bakker, een Belgische barvrouw in New York, is ontslagen nadat ze zich vorige week op haar blog laatdunkend uitliet over minister van Defensie Pieter De Crem, die volgens de barvrouw "stiepelzat" het 'B. Café' binnenstrompelde.
"Gisteren, op een normale rustige maandagavond, sta ik dus achter de bar te werken. Plots horen we buiten een hels kabaal. Komt daar iemand keihard van de trappen gevallen binnegestrompeld, gevolgd door een hele delegatie. Ik geloofde mijn ogen niet maar eerste minister van Defensie, P. De Crem komt daar echt stiepelzat binnen gestrompeld", schreef Nathalie Lubbe Bakker vorige week op haar blog, [Link niet meer beschikbaar].

Vulgaire liedjes

Volgens de uitgeweken Belgische "liep De Crem te lallen tegen de Amerikaanse delegatie" en werden een aantal Vlaamse liedjes getransformeerd in "behoorlijk vulgaire liedjes waar hijzelf het hardste om liep te lachen".
De raadgever van De Crem zou vervolgens gezegd hebben dat de Belgische delegatie eigenlijk op plezierreisje naar New York was gegaan, "want de VN zit in Genève samen en in Brussel is het zo stil".

Telefoontje

In een nieuwe post op haar blog schrijft de barvrouw nu dat ze op staande voet ontslagen is. "Verbaasd te horen, via goed ingelichte bron dat de woordvoerder van onze minster van Defensie getelefoneerd heeft naar de eigenaar van het B. Cafe, mijn baas. Wat de inhoud van dat gesprek is geweest, is mij onbekend. Maar de eerstvolgende keer dat ik mijn shift aan het afsluiten was, ontsloeg hij me op staande voet, zonder enige uitleg", klinkt het op haar blog.
Volgens het kabinet van de minister was er géén contact met de eigenaar van het New Yorkse B. Café om het ontslag van de blogster te vragen.

BRON: Gazet van Antwerpen

ook maar ne mens zeker..

Zal wel terecht geweest zijn. Een Belgische in een New Yorks cafe.... Daar klopt iets niet.

Lastig. Als deze persoon (de Crem) in functie was, verdient ie een flinke berisping.

Aan de andere kant vind ik dat de barvrouw vanuit haar professionaliteit niet zomaar dergelijke privé informatie mag verspreiden. Zou wat worden als dat zomaar zou gebeuren. Privacy geldt ook voor publieke figuren.

Lastig. Als deze persoon (de Crem) in functie was, verdient ie een flinke berisping.

Aan de andere kant vind ik dat de barvrouw vanuit haar professionaliteit niet zomaar dergelijke privé informatie mag verspreiden. Zou wat worden als dat zomaar zou gebeuren. Privacy geldt ook voor publieke figuren.
Ben je nou echt zo dom? Die gast vliegt van belasting geld naar Amerika, daar aangekomen worde er mede gedeelt dat de vergadering niet dor gaat. Vervolgens komt hij al aangeschoten in dat café waar hij zich onbehoorlijk gedraagt tegen het personeel en zich verder bezat. Tuurlijk mag je daar wel over schrijven, als je een publieke functie hebt bijvoorbeeld: Ambtenaar, bestuurder, dokter etc. hoor je van ombesproken gedrag tezijn in het openbaar. Zei is onterecht ontslagen en dan nog liegen dat er niet naar dat café zal zijn gebelt. Dankzij www.geensT.nl komt die kl***zak er niet mee weg.

Ben je nou echt zo dom? Die gast vliegt van belasting geld naar Amerika, daar aangekomen worde er mede gedeelt dat de vergadering niet dor gaat. Vervolgens komt hij al aangeschoten in dat café waar hij zich onbehoorlijk gedraagt tegen het personeel en zich verder bezat. Tuurlijk mag je daar wel over schrijven, als je een publieke functie hebt bijvoorbeeld: Ambtenaar, bestuurder, dokter etc. hoor je van ombesproken gedrag tezijn in het openbaar. Zei is onterecht ontslagen en dan nog liegen dat er niet naar dat café zal zijn gebelt. Dankzij www.geensT.nl komt die kl***zak er niet mee weg.

Aldus onze ooggetuige.

Privé informatie? Hij is op een openbare plaats waar iedereen getuige kon zijn van zijn toestand.

Nee. Jij kunt gewoon niet lezen.

Die gast vliegt van belasting geld naar Amerika, daar aangekomen worde er mede gedeelt dat de vergadering niet dor gaat. Vervolgens komt hij al aangeschoten in dat café waar hij zich onbehoorlijk gedraagt tegen het personeel en zich verder bezat. Tuurlijk mag je daar wel over schrijven, als je een publieke functie hebt bijvoorbeeld: Ambtenaar, bestuurder, dokter etc. hoor je van ombesproken gedrag tezijn in het openbaar. Zei is onterecht ontslagen en dan nog liegen dat er niet naar dat café zal zijn gebelt. Dankzij [Link niet meer beschikbaar] komt die kl***zak er niet mee weg.

Als je een publieke functie hebt, ben je dus vogelvrij en moet je een heilige zijn? En zoals ik al zei: als hij in functie was, verdient ie een flinke berisping.
Daarbij: denk eens aan de eigenaar van het café: hoe kijkt die er tegen aan dat gevoelige informatie over zijn klanten naar buiten wordt gespeeld door een barvrouw die denkt de klokkenluider van de Notre Dame te zijn?

Als je een publieke functie hebt, ben je dus vogelvrij en moet je een heilige zijn? En zoals ik al zei: als hij in functie was, verdient ie een flinke berisping.
Daarbij: denk eens aan de eigenaar van het café: hoe kijkt die er tegen aan dat gevoelige informatie over zijn klanten naar buiten wordt gespeeld door een barvrouw die denkt de klokkenluider van de Notre Dame te zijn?
ooit gehoord van openbare dronkenschap;) ga maar even googlen dan leer je nog eens wat:rolleyes:

Crem is een nazi.

Die eigenaar zal dat als een godsgeschenk zien.

"Slechte" reclame is ook reclame.

hahahaha alsof ze in Amerika om een relletje uit fokking Belgie iets geven, komop laten we eerlijk zijn het is geen Nederland waar alles een stuk belangrijker is.

Aan de andere kant vind ik dat de barvrouw vanuit haar professionaliteit niet zomaar dergelijke privé informatie mag verspreiden.
Barvrouwen hebben niet de plicht om informatie geheim te houden zoals bijvoorbeeld doctoren...

We hebben het hier over een barvrouw en een dronke politicus..

doctor of dokter?

op staande voet ontslagen zonder een enkele reden is wettelijk niet eens mogelijk!
;)

Terug
Naar boven