XXL Nutrition

Barvrouw die blogde over "dronken" De Crem ontslagen

• Topic Starter Topic Starter
--

Al dient de minister op het matje geroepen te worden, ook de barvrouw heeft vanuit haar beroep naar mijn idee een bepaalde verantwoordelijkheid. Als ze echt wat had willen doen, had ze beter andere paden kunnen bewandelen. (of geen alcohol schenken?)
Ik voel niet veel voor 'Big Brother is watching you', als Big Brother potentieel achter iedere tap staat.

dit is wat de Stasi deed.. de bevolking elkaar laten bespioneren. Ideaal tool in een totalitair regime.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stasi

Dit is nu net waar ze in de VS steeds meer op aansturen en toejuichen!
:(

Laatst bewerkt:
Lastig. Als deze persoon (de Crem) in functie was, verdient ie een flinke berisping.

Aan de andere kant vind ik dat de barvrouw vanuit haar professionaliteit niet zomaar dergelijke privé informatie mag verspreiden. Zou wat worden als dat zomaar zou gebeuren. Privacy geldt ook voor publieke figuren.

privacy? het is toch in een openbare aangelegenheid

privacy? het is toch in een openbare aangelegenheid

als wij morgen zat aan de toog staan er weinig of geen consequenties zijn als dit rondverteld wordt...
Echter voor de Crem ligt dit geheel anders en heeft dit schadelijke gevolgen.
Nu kunnen we gaan eisen dat onze vertegenwoordigers heiligen zijn maar eigenlijk is dit hypocriet. Het zijn mensen van vlees en bloed.
In mijn ogen: ze moeten beoordeelt worden op hun professionele activiteit en niet op hun persoonlijke escapades. Liever een goede minister die na zen uren zich als dragqueen verkleed dan een Balkenende typ die zijn volk in de luren legt.

BTW: de Crem is ne a**hole imo.

wie zich brandt moet op de blaren zitten
je hebt gelijk dat het ook maar mensen zijn maar als je met zo'n functie zo makkelijk in de problemen kunt komen door dit soort simpele dingen dan moet je jezelf maar leren beheersen of ander werk zoeken

je hebt gelijk dat het ook maar mensen zijn maar als je met zo'n functie zo makkelijk in de problemen kunt komen door dit soort simpele dingen dan moet je jezelf maar leren beheersen of ander werk zoeken

akkoord. :rolleyes:

Jups, mijn moeder heeft zelf een kroeg gehad en zij was er mede verantwoordelijk voor wanneer het zich binnen het cafe afspeelt en heeft dus ook het recht er toe te handelen.

Wordt zelfs aardig wat aandacht aan gegeven als je je papieren wil halen om een eigen bar te beginnen.

De 'papieren' die je moet hebben om een eigen bar te beginnen zijn je sociale hygiene en daar wordt helemaal geen extra aandacht aan gegeven..

Als iemand 'bezopen' je bar binnenkomt mag je hem of haar geen drank meer schenken en als die persoon lastig is mag je hem de toegang weigeren of vragen of die persoon het pand wil verlaten..

Je hebt wel de verantwoordelijkheid als iemand dronken IN je bar wordt en dan mag je hem geen alcohol schenken als je vind dat ie teveel heeft gehad.. ook mag je hem niet met de auto naar huis laten gaan en een taxi voor hem bellen.. officieel ben je verantwoordelijk als die persoon wel met de auto gaat en er gebeurd wat..

Dit alles in theorie natuurlijk.. want zoals gewoonlijk met dit soort dingen zijn deze regels verzonnen door mensen die nooit in hun leven een biertje hebben getapt.

Dat geldt dan ook wel voor beide kanten :D

Mijn vader zegt altijd.. wie zijn billen brant moet blij wezen dat ie niet andersom stond

Terug
Naar boven