BackInAction
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 115kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al dient de minister op het matje geroepen te worden, ook de barvrouw heeft vanuit haar beroep naar mijn idee een bepaalde verantwoordelijkheid. Als ze echt wat had willen doen, had ze beter andere paden kunnen bewandelen. (of geen alcohol schenken?)
Ik voel niet veel voor 'Big Brother is watching you', als Big Brother potentieel achter iedere tap staat.

Lastig. Als deze persoon (de Crem) in functie was, verdient ie een flinke berisping.
Aan de andere kant vind ik dat de barvrouw vanuit haar professionaliteit niet zomaar dergelijke privé informatie mag verspreiden. Zou wat worden als dat zomaar zou gebeuren. Privacy geldt ook voor publieke figuren.
privacy? het is toch in een openbare aangelegenheid
privacy? het is toch in een openbare aangelegenheid
wie zich brandt moet op de blaren zitten
je hebt gelijk dat het ook maar mensen zijn maar als je met zo'n functie zo makkelijk in de problemen kunt komen door dit soort simpele dingen dan moet je jezelf maar leren beheersen of ander werk zoeken

Jups, mijn moeder heeft zelf een kroeg gehad en zij was er mede verantwoordelijk voor wanneer het zich binnen het cafe afspeelt en heeft dus ook het recht er toe te handelen.
Wordt zelfs aardig wat aandacht aan gegeven als je je papieren wil halen om een eigen bar te beginnen.
je hebt gelijk dat het ook maar mensen zijn maar als je met zo'n functie zo makkelijk in de problemen kunt komen door dit soort simpele dingen dan moet je jezelf maar leren beheersen of ander werk zoeken

Mijn vader zegt altijd.. wie zijn billen brant moet blij wezen dat ie niet andersom stond