Fitness Seller

Bascross on his way to bench 100kg and no one can imagine how huge i'm gonna be

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hehe, leuke gesprekken hier!

Beastcross, gewoon doorgaan met je presses, rows en chins, zoek er desnoods nog iets leuks bij als grip of zo.
Kan op het moment zelf ook geen LB trainen, door blessure, en moet er niet aan denken om zoals jij het nooit meer te kunnen doen.

Laat het een paar dagen rusten (desnoods een paar weken) en doe je ding. ;)

Oja, verder zijn er een aantal mensen die hier posten gewoon ziekelijk jaloers op jou beastly chinning power.

Echt:eek:

Jij gaat spijt krijgen...

heftig topic

Dan zou ik liever sterven.

Ik snap niet wat je probleem is, ik had liever kanker dan dit gehad? Dus? Wat zeur je nu.

Hopelijk krijg je het zelf, dan kun je zien watvoor invloed het heeft. Om een voorbeeldje te geven: alles plannen, nooit ineens denken ik ga ff met maten de stad in ofzo, want dat kan gewoon niet.

als ik jou was zou ik niet over dingen praten waar je geen verstand van hebt. iemand kanker toewensen is niet echt respectvol, hoe kun je dan respect terug verwachten?

wie own je hiermee?

ik lees dat je het allemaal heel k*t vind, het is ook k*t maar leer dat accepteren. ik heb ook genoeg dingen meegemaakt in mijn leven (ben nog maar 18) maar je moet de dingen accepteren die je niet kan veranderen en er het beste van te maken. succes bas :) (niet sarcastisch bedoeld die succes)

als ik jou was zou ik niet over dingen praten waar je geen verstand van hebt. iemand kanker toewensen is niet echt respectvol, hoe kun je dan respect terug verwachten?

wie own je hiermee?

ik lees dat je het allemaal heel k*t vind, het is ook k*t maar leer dat accepteren. ik heb ook genoeg dingen meegemaakt in mijn leven (ben nog maar 18) maar je moet de dingen accepteren die je niet kan veranderen en er het beste van te maken. succes bas :) (niet sarcastisch bedoeld die succes)

Bascross wenst 'm zijn heup toe, geen kanker ;)

ik denk niet dat ie het meent

wie is bas ???

Bert = bas = bascross = pk = alext = jesaja = jonko.

Nee, ik corrigeerde jouw foute uitspraak. = god moet zijn = god's grootste fout ooit :heart:

haha! bert presteerd het wel weer om van een "sirieus" log, een gare hanenhok topic te maken!!

Love this topic:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven