AndroidHealthClinic

Bascross on his way to bench 100kg and no one can imagine how huge i'm gonna be

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bert, probeer jezelf gemotiveerd te houden ;)

Denk aan de breezers die alle tjiks krijgen terwijl ze benen niet trainen en wel blokjes en kleine bicepspiekjes hebben. Doe er wat aan, ga lekker UB huge maken ;) dan wordt jij net als die gast van de Axe reclame, 100erden amazones die op je af komen rennen!

als dat je geen motivatie geeft:P

No offense allemaal ik heb veel respect voor dat je toch probeert te trainen maar.... TRAIN DAN OOK!

Als je alleen maar traint wanneer jij dat wilt als is dat maar 1x in de 3 weken dan ben je geen haar beter dan alle breezers, alleen een beetje zieliger omdat je wat aan je heup hebt... dat het k*t is snap ik maar als je er nie tegen kan blijf van het forum... als je nie wilt lezen hoe anderen squatten lees het niet... als je niet wil trainen train nie maar houd dan ook geen log bij...

en dan nog iets: jij vind wat je zelf hebt zo erg maar roept wel bij alles kanker. Hoe denk je dat dat is... Iedere kankerpatient ruilt zo je zere heup je voor hun gezwellen hoor, dus spot daar niet mee....

verder veel succes

Bert, probeer jezelf gemotiveerd te houden ;)

Denk aan de breezers die alle tjiks krijgen terwijl ze benen niet trainen en wel blokjes en kleine bicepspiekjes hebben. Doe er wat aan, ga lekker UB huge maken ;) dan wordt jij net als die gast van de Axe reclame, 100erden amazones die op je af komen rennen!

Nou wil je wel trainen eh:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
JudokaDomie;2224067
en dan nog iets: jij vind wat je zelf hebt zo erg maar roept wel bij alles kanker. Hoe denk je dat dat is... Iedere kankerpatient ruilt zo je zere heup je voor hun gezwellen hoor, dus spot daar niet mee....

verder veel succes

:orly: Kanker herstelt of herstelt niet, ik heb er al vaak aangedacht. En ik had liever kanker gehad, dan deze onzin.

Kanker betekent tijdelijk of nooit(dood) meer iets doen.

Ik zit nu ook op het punt dat ik denk, als ik morgen dood zou gaan? I dont care.

I
Mr kruis is dan een stuk verder van huis begrijp ik. Is er uitzicht op definitief herstel? revalidatie?:dunno:

Ik weet het wel zeker. Een kunstheup op jouw leeftijd is al heel bijzonder, die dingen gaan niet eeuwig mee en oefeningen als squatten (fullsquat gaat niet eens) zorgen voor een stuk meer slijtage aan het nieuwe gewricht.

Nee dus, als ik niks kan noem ik dat geen herstel, ook al heb ik geen pijn.

Als je aan de MGF/IGF/HGH gaat groeien je benen toch ook gewoon?

:orly: Kanker herstelt of herstelt niet, ik heb er al vaak aangedacht. En ik had liever kanker gehad, dan deze onzin.

Kanker betekent tijdelijk of nooit(dood) meer iets doen.

Ik zit nu ook op het punt dat ik denk, als ik morgen dood zou gaan? I dont care.

Doe normaal! je doet net of je kasplantje bent:( je hebt nog genoeg hoor

PS: als je prive problemen hebt dan sorry dan ken je gelijk hebben

Doe normaal! je doet net of je kasplantje bent:( je hebt nog genoeg hoor

PS: als je prive problemen hebt dan sorry dan ken je gelijk hebben

Genoeg? noem het op aub. Ik wou gymleraar worden, nu mag ik kantoorbaan zoeken. Weet je hoe blij ik daarmee ben?

Nee.

dan ben je inderdaad een *************:mad:

Niet zo zeiken, jij weet toch niet hoe hij er over denkt. Je benen amper kunnen gebruiken voor de rest van je leven is gewoon k*t, net als kanker hebben, maar duurt veel langer.

maargoed zoals ik al zei hypertrofie in de benen moet gewoon mogelijk zijn met genoeg middelen?

bascross is depressed?

wat zijn jullie voor freaks als jullie liever doodgaan als je benen niet kunnen gebruiken... en als hij nou helemaal in een rolstoel zat...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Get motivated, biatch.

wat zijn jullie voor freaks als jullie liever doodgaan als je benen niet kunnen gebruiken... en als hij nou helemaal in een rolstoel zat...

Dan zou ik liever sterven.

Ik snap niet wat je probleem is, ik had liever kanker dan dit gehad? Dus? Wat zeur je nu.

Hopelijk krijg je het zelf, dan kun je zien watvoor invloed het heeft. Om een voorbeeldje te geven: alles plannen, nooit ineens denken ik ga ff met maten de stad in ofzo, want dat kan gewoon niet.

ok bascross, iedereen begrijpt heus wel dat je het zwaar hebt (heb je ook) maar als je groot wil worden heb je 1 optie, en dat is trainen, dan maar geen benen.
Je wilt toch ook 100 kunnen benchen? ga er dan voor!!! dus kappen met vertellen hoe zwaar je het hebt en gaan ervoor!
Wat JD al zei, er is nog zat om wel te doen, ff inspiratie??
komt ie
YouTube - Pumping Iron - Various Workout Clips

Probeer niet alleen maar aan het negatieve te denken, sluit het uit en ga dubbel zo hard voor wat je nog wel kan!

go for it!!

Bascross, ik zit niet met jouw probleem dus ik kan nooit weten hoe erg het is. Wel weet ik, en dat is met elk probleem zo, als je er niets aan kunt doen ga dan niet klagen en huilen, maar maak er het beste van! Gewoon keihard knallen op de benchpress! Motiveer je zelf, er is geen andere weg. Klagen heeft geen zin kerel! SUCCES!

Een squattende Arnold, wat een motivatie zeg.

Btw, kap eens met die motivatie onzin, ik bepaal zelf wel wat ik doe en wanneer ik train.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven