Fitness Seller

Battle 2: Angelus vs ShadyNG, Sponsored by Sportfood.nl

Peiling Peiling Wie heeft er gewonnen?

• Totaal stemmers
    63
  • Peiling gesloten .
daar heb je chrisje als je denkt hij is dom dan vergis je
in ieder topic zit hij te stoken en ondertussen zijn joint te roken

ook op deze battle heeft hij commentaar en maakt de oude garde hier helemaal gaar
hij is pas 18 jaar wat een bijdehand zeg altijd zijn bekkie klaar

maar dat mag de pret niet drukken hij is lekker bezig iedereen te ****en
toch vind ik hem wel leuk en lig af en toe om hem in een deuk

chrisje ga zo lekker door mijn zegen heb je hoor
laat ze hier maar lekker zeuren op internet kan jou toch niks gebeuren

een fijne kerst met veel vreten prop je buik vol en laat veel scheten
dan weet je gelijk dat je goed hebt gegeten

opa

Haha leuke rijm opa ! Karma :)

Ik stem angelus, ik mag die shady niet
Wil dus ook niet dat deze jongen geniet.

Vorige battle was harder en veel doper,
Ik kan nu al niet wachten totdat die Remi komt met zijn moker.

Owja btw jammer dat Shady paar lines van punchoutbattles gebruikt.

Jammer voor je :roflol:
Mij reporten heeft blijkbaar ook niets geholpen, hé? ;)

En nee, dat is geen gebruikte line.
Om heel eerlijk te zijn zag ik Angelus zijn 'Toetsenbordkrijger' pas na zijn 1e drop, omdat er van te voor (of een dag ervoor, dunno) FreeGetXXL stond, vandaar ook mijn punch daarover later in de battle. Over die toetsenbordshit, dat was gewoon een easy freestyle door op me toetsenbord te kijken :rolleyes:

En als je wil kijken of lines al eerder gebruikt zijn; hiphop/rap bestaat al facking lang, officieel zijn bijna elke lines al wel een keer gebruikt, als het niet in het Nederlands is, dan wel in het buitenlands.
En dan VOORAL moeder/zusje/vader lines, die mensen hier blijkbaar toch graag willen zien...
Freddy krueger van Sjors is een mooi voorbeeld ervan, die film is zo oud dat die lines al zeker bestaan (no hate).

Jammer voor je, k*tjoch :roflol:
Mij reporten heeft blijkbaar ook niets geholpen, hé? ;)

En nee, dat is geen gebruikte line.
Om heel eerlijk te zijn zag ik Angelus zijn 'Toetsenbordkrijger' pas na zijn 1e drop, omdat er van te voor (of een dag ervoor, dunno) FreeGetXXL stond, vandaar ook mijn punch daarover later in de battle. Over die toetsenbordshit, dat was gewoon een easy freestyle door op me toetsenbord te kijken :rolleyes:

En als je wil kijken of lines al eerder gebruikt zijn; hiphop bestaat al facking lang, officieel zijn bijna elke lines al wel een keer gebruikt, als het niet in het Nederlands is, dan wel in het buitenlands.
En dan VOORAL moeder/zusje/vader lines, die mensen hier blijkbaar toch graag willen zien...
Freddy krueger van Sjors is een mooi voorbeeld ervan, die film is zo oud dat die lines al zeker bestaan (no hate).

Ja oke daar heb je wel een punt, hiphop bestaat inderdaad al heel lang, dat is denk ik ook de reden dat lines snel bekend voor komen. Nah familie lines vindt ik persoonlijk beetje flauw, want die gebruikt voortaan iedereen. Ik zal me post verwijderen, want je hebt in principe wel gelijk dat vaak alle lines al in de hiphop wereld gebruikt zijn.

Ja oke daar heb je wel een punt, hiphop bestaat inderdaad al heel lang, dat is denk ik ook de reden dat lines snel bekend voor komen. Nah familie lines vindt ik persoonlijk beetje flauw, want die gebruikt voortaan iedereen. Ik zal me post verwijderen, want je hebt in principe wel gelijk dat vaak alle lines al in de hiphop wereld gebruikt zijn.

Maar goed, laten we maar stoppen met haten op elkaar :thumbs:
Heeft ook weinig nut ;)

Shit, me ninja-edit heeft gefailed :roflol:

Maar dit is wat ik bedoel, jij rijmt : doper/moker. Volgens sommige rijmt dit helaas niet, terwijl de klanken ( lange O, korte E) gewoon lekker klinken.
Ben slecht in 100% correcte rijm, omdat als je rap / hiphop luistert, je altijd 'flowed' op rijm klanken.

wie is ShadyNG

ok bedankt

Shady ++++ prachtig hoe je DBB'ers erbij disst :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Ja mensen dat is hoe ik rol
Wat je er van denkt boeit me echt geen ene hol

Ik laat die oude b*ch krijsen op mijn pik
En die pa van je kan toekijken met zijn mongoloide blik

dit van Eric :roflol: +++

Ik stem op EricR.

Terug
Naar boven