MuscleMeat

Battlefield Bad Company 2

Bijna platinum sterren met heavy vehicles.. loopt ver vooruit op de rest.. verder alleen 5 gouden sterren met XM8 C, 4 met XM8 P en 2 met M16A2 :o

Bijna platinum sterren met heavy vehicles.. loopt ver vooruit op de rest.. verder alleen 5 gouden sterren met XM8 C, 4 met XM8 P en 2 met M16A2 :o
Moet je vaker met die lame dingen rondlopen zoals 40mm GL of Carl Gustav :P Heb je zo paar platinum sterren erbij.

Die AT4 is bagger, de raket gaat te sloom.. Daarom is die CG juist zo goed :p.

Nee man beetje bijsturen is heerlijk.. ik heb ook het gevoel dat de AT4 krachtiger is... lijkt wel of die bradleys eerder kapot gaan..

Ey decap, zit je ingame? Ik zie je eindelijk is een keertje online (k*t friends systeem op dit spel)

Als je dit leest, ik ga nu server in. :p

Laatst bewerkt:
Meer mensen die een hekel krijgen aan de fail bij het stabben met je mesje?

Scenario: je rent een rondje. Je ziet een pauper sniper. Hebberig als je bent trek je nog een sprintje om je mes in z'n enge nekkie te laten zakken. Poging 1 fail.... poging 2... wtf.... poging 3 meer een slag dan een steek.... bij poging 4 lijkt de sniper wat door te hebben, draait zich tergelijk langzaam om en weet jou te knifen.........fuuuu

Scenario: je rent een rondje. Je ziet een pauper sniper. Hebberig als je bent trek je nog een sprintje om je mes in z'n enge nekkie te laten zakken. Poging 1 fail.... poging 2... wtf.... poging 3 meer een slag dan een steek.... bij poging 4 lijkt de sniper wat door te hebben, draait zich tergelijk langzaam om en weet jou te knifen.........fuuuu
Haha herkenbaar :p. Ik knife daarom ook niet meer tenzij ik geen kogels meer heb of wat dan ook.

Ja knifen werkt niet echt lekker, soms zie ik ook m'n tegenstanders op 5 meter afstand en ineens heb ik een mes tussen m'n ribben. En dat was geen lag.

• Topic Starter Topic Starter
Ey decap, zit je ingame? Ik zie je eindelijk is een keertje online (k*t friends systeem op dit spel)

Als je dit leest, ik ga nu server in. :p

Ow , mijn Bc2 stond nog open ik was beneden film aan het kijken.
Ik ga nu wel spelen, als je dit leest :D

En about the knife bug, word normaal gefixt met nieuwe patch.
Die er al lang moest zijn... maar ja pc gaming hé.

Jullie praten echt chinees :roflol:

Ow , mijn Bc2 stond nog open ik was beneden film aan het kijken.
Ik ga nu wel spelen, als je dit leest :D

En about the knife bug, word normaal gefixt met nieuwe patch.
Die er al lang moest zijn... maar ja pc gaming hé.
Sorry, was al in bed :p. Was echt kapot haha. Maar vandaag ga ik nog wel ff spelen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nergens last van met knifen, ja soms gaat de eerste mis.. maar ik knife mensen ook alleen maar als ik achter hun kom. en dan sta ik altijd ff stil dan mis ik hem nooit :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nergens last van met knifen, ja soms gaat de eerste mis.. maar ik knife mensen ook alleen maar als ik achter hun kom. en dan sta ik altijd ff stil dan mis ik hem nooit :p

Ja, ik heb dat probleem ook niet vaak, ik zorg dat hij echt steekt.
Dan heb je meestal geen last , als hij zwaait met het mes ( snel ) dan registreert het meestal niet.:D

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Sorry, was al in bed :p. Was echt kapot haha. Maar vandaag ga ik nog wel ff spelen.

Is niets, ik ga nu ff eten. en dan ga ik waarschijnlijk spelen.
Oja , mensen die me even willen helpen.

Youtube heeft mijn views bevroren omdat ik het blijkbaar zelf teveel heb bekeken , dat ze dus denken dat ik het gespamt heb. Wat dus niet waar is... maar ! de oplossing is het begint terug te tellen als de zoveel keer ik gekeken heb gecompenseerd is met de views van andere, dus tot het getal waar het nu staat.

Dus bekijk het even als je tijd hebt, want zo is het wel k*t geen views bij krijgen :rolleyes:
Nieuw filmpje is in de maak trouwens, begin sony vegas te begrijpen.

En je kan het in HD zetten ( 720 )

http://www.youtube.com/watch?v=_mvQ8uVEd0g

Laatst bewerkt:
Wanneer join je nu mee the battlefield sensation ?

Ja man keuzes keuzes... Weet je wat het is, ik heb nu geld voor of een PS3+TV of een basversterker. In juli/augustus ben ik 5 weken betaald aan het bassen ergens, dus dan heb ik veel plezier van een nieuwe amp en geen van een ps3 en in die 5 weken verdien ik ook weer geld waarvan ik daarna eventueel een ps3 zou kunnen kopen... Zit eigenlijk te overwegen om als ik ontslagen ben een maandje WoW te kopen, een amp en na de zomervakantie een ps3.

Nice filmpie trouwens. Die sniperkills zijn wel vet! Dat einde met die defibrilator is trouwens ook geniaal :P

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Wat is die muziek trouwens? Wel chill, doet me denken aan the Prodigy?

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke games net supermario :thumbs:.

Heb hem gekeken, aan het eind nog even stukjes waarin het onverklaarbaar is dat ze niet dood zijn :p.

Terug
Naar boven