Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je vaker met die lame dingen rondlopen zoals 40mm GL of Carl GustavBijna platinum sterren met heavy vehicles.. loopt ver vooruit op de rest.. verder alleen 5 gouden sterren met XM8 C, 4 met XM8 P en 2 met M16A2![]()
Heb je zo paar platinum sterren erbij.vind de 40 mm GL poep.. carl gustav eigenlijk ook.. geef mij maar de M13 AT4.. vanmiddag gouden ster voor gehaaldMoet je vaker met die lame dingen rondlopen zoals 40mm GL of Carl GustavHeb je zo paar platinum sterren erbij.

Is dat die grote map met een heli aan beide zijden ? Dat is zo'n ongelofelijke k*t map haha. Je moet rush servers zoeken man, veel leuker.
Haha herkenbaarMeer mensen die een hekel krijgen aan de fail bij het stabben met je mesje?
Scenario: je rent een rondje. Je ziet een pauper sniper. Hebberig als je bent trek je nog een sprintje om je mes in z'n enge nekkie te laten zakken. Poging 1 fail.... poging 2... wtf.... poging 3 meer een slag dan een steek.... bij poging 4 lijkt de sniper wat door te hebben, draait zich tergelijk langzaam om en weet jou te knifen.........fuuuu
. Ik knife daarom ook niet meer tenzij ik geen kogels meer heb of wat dan ook.Meer mensen die een hekel krijgen aan de fail bij het stabben met je mesje?
Scenario: je rent een rondje. Je ziet een pauper sniper. Hebberig als je bent trek je nog een sprintje om je mes in z'n enge nekkie te laten zakken. Poging 1 fail.... poging 2... wtf.... poging 3 meer een slag dan een steek.... bij poging 4 lijkt de sniper wat door te hebben, draait zich tergelijk langzaam om en weet jou te knifen.........fuuuu
Ey decap, zit je ingame? Ik zie je eindelijk is een keertje online (k*t friends systeem op dit spel)
Als je dit leest, ik ga nu server in.![]()

Sorry, was al in bedOw , mijn Bc2 stond nog open ik was beneden film aan het kijken.
Ik ga nu wel spelen, als je dit leest
En about the knife bug, word normaal gefixt met nieuwe patch.
Die er al lang moest zijn... maar ja pc gaming hé.
. Was echt kapot haha. Maar vandaag ga ik nog wel ff spelen.Sorry, was al in bed. Was echt kapot haha. Maar vandaag ga ik nog wel ff spelen.
Ik heb nergens last van met knifen, ja soms gaat de eerste mis.. maar ik knife mensen ook alleen maar als ik achter hun kom. en dan sta ik altijd ff stil dan mis ik hem nooit![]()

Sorry, was al in bed. Was echt kapot haha. Maar vandaag ga ik nog wel ff spelen.