MuscleMeat

Battlefield Bad Company 2

Ey Michiel, koop die rommel gewoon! en koop een headset.. wordt lache man:D

Ey Vipo, ik weet niet tegen wie jij speelt, maar als mijn tegenstanders goed genoeg zijn om hun heli te houden en niet elke 10 minuten de lucht uit worden geschoten, is een tracer dart bijna onmogelijk om erop te schieten hoor..

Haha, rommel dat is het ja! Naja mn pa krijgt nog wat centen van me, kan het eigenlijk niet maken om dan voor 700 euro electronica te kopen :roflol:

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Maar ik wil wel ! :D

• Topic Starter Topic Starter
Die uitbreiding lijkt me wel vet, zeker ala battlefield style co-op.
Alleen is de tijd weer aangebroken voor de consument weer zo goed mogelijk uit te melken.

Trouwens Battlefield 3 komt in juli uit blijkt het :O

Ey Vipo, ik weet niet tegen wie jij speelt, maar als mijn tegenstanders goed genoeg zijn om hun heli te houden en niet elke 10 minuten de lucht uit worden geschoten, is een tracer dart bijna onmogelijk om erop te schieten hoor..

Speel je op de PC?

Ik speel op allerlei servers, gewoon random eigenlijk. Iemand kan leuke moves uithalen met de heli's, maar de tracer heeft amper/geen "bullet drop" zoals ik merk. Met een beetje inschatting en geluk, lukt het mij regelmatig de tracer erop te krijgen.

Zou eigenlijk meer content op battlefield bc 2 willen en wat langer knallen daarop dan dat er nu al een nieuwe komt.

Ja ik ook, maar dat is nogal snel niet? bij mw2 heeft het toch langer geduurd. Als het komt, ze verkopen wel binnenkort een nieuwe game-mode. Dus nieuwe maps zal nog niet snel zijn.
Maar als er een nieuwe is, dan koop ik hem zeker :)

Hebben jullie elkaar op de buddylist ofzo. (pc)

Laatst bewerkt:
Die uitbreiding lijkt me wel vet, zeker ala battlefield style co-op.
Alleen is de tijd weer aangebroken voor de consument weer zo goed mogelijk uit te melken.

Trouwens Battlefield 3 komt in juli uit blijkt het :O
ben verder geen battlefield fan, maar komt BC3 uit dan ofzo?
Speel je op de PC?

Ik speel op allerlei servers, gewoon random eigenlijk. Iemand kan leuke moves uithalen met de heli's, maar de tracer heeft amper/geen "bullet drop" zoals ik merk. Met een beetje inschatting en geluk, lukt het mij regelmatig de tracer erop te krijgen.
Nee op de ps3.. dat ding heeft idd geen bullet drop maar hij schiet zo langzaam, althans die kogel gaat langzaam door de lucht + de heli's vliegen te hoog..

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

is het eigenlijk mogelijk als heli om een gustav te ontwijken als hij al gelocked is?
zo ja, hoe!?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee op de ps3.. dat ding heeft idd geen bullet drop maar hij schiet zo langzaam, althans die kogel gaat langzaam door de lucht + de heli's vliegen te hoog..

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

is het eigenlijk mogelijk als heli om een gustav te ontwijken als hij al gelocked is?
zo ja, hoe!?

Ik vind het wel meevallen wat betreft die tracer kogel. :) Zelf heb ik er iig geen moeite mee, net ook weer lekker in Atacama Desert heli's uit de lucht gehaald.

Ontwijken is zeker mogelijk. Als je gelocked bent, moet je juist laag gaan vliegen, langs de achterkant van dat schip wrak in Atacama Desert bijvoorbeeld. Of gewoon laag langs huisjes oid, iig ervoor zorgen dat de raket ergens anders tegenaan knalt. :o

Als ik een tracer op een heli heb geplaatst, schiet ik de raket vaak gewoon verticaal de lucht in, komt meestal wel aan.

EDIT:

http://www.youtube.com/watch?v=MEB63769owk

:D

Laatst bewerkt:
Add mij maar op PC , tegenwoordig komt er niet veel volk meer online op BC2 .
Maar er zijn ook nog console gamers hier dus.

G.O.D.SNIPER is mijn naam.

Bij mij is die friends list bugged ofzo. Vaak zijn een vriend en ik samen online, maar zien we van elkaar niet in de friends list dat we online zijn. :o Ook zie ik niet op welke server hij speelt, maar ik kan wel dezelfde server joinen als ik op dat rechter knopje druk. Vage shit.

Bij mij is die friends list bugged ofzo. Vaak zijn een vriend en ik samen online, maar zien we van elkaar niet in de friends list dat we online zijn. :o Ook zie ik niet op welke server hij speelt, maar ik kan wel dezelfde server joinen als ik op dat rechter knopje druk. Vage shit.

Ja, dat wist ik niet maar het kan wel kloppen. Want ik wint het wel vaag dat ik nooit niemand meer zie spelen. Naja, zal wel weer opgelost worden zeker.
Het is tegenwoordig ook altijd wat met de pc games. :rolleyes:

Ja, dat wist ik niet maar het kan wel kloppen. Want ik wint het wel vaag dat ik nooit niemand meer zie spelen. Naja, zal wel weer opgelost worden zeker.
Het is tegenwoordig ook altijd wat met de pc games. :rolleyes:

True.

Ik heb er meer mensen online over gehoord, zal wel een bug zijn dus. Ik zou ook niet kunnen indenken dat veel mensen dit spel zomaar niet meer zouden spelen. :D

Ik en pantrofl hebben trouwens de DBB clan opgericht, dus alle pc gamers als je inlogt zie je clantag staan als je wilt kan je er DBB voor zetten. :P

Console gamers kunnen dit ook natuurlijk doen.

nice hehe dat van die gustav :D

maarre ik pak altijd heli enik heb nog maar 1 of 2 keer een lock gehad.. de kans is groter dat je door een anti-air gun wordt geraakt. tenminste ik kan an makkelijk raak schieten..

2de hands console kopen... Do or don't? :D

Hoelang duurt een beetje match eigenlijk?

2de hands console kopen... Do or don't? :D

Hoelang duurt een beetje match eigenlijk?

Hangt er van af, kan best lang duren. Maar als je een goed team hebt in defenden is het na 100 tickets afgelopen. Elke kill een ticket minder voor het aanvallende team, maar het kan natuurlijk ook veel langer duren als beide MCOM stations elke keer bij 20 tickets destroyed word.
zeker 1u +.

Waarom niet? als het nog in goede staat is. hoeveel?

Terug
Naar boven