MuscleMeat

Battlefield Bad Company 2

• Topic Starter Topic Starter
Heb hem gekeken, aan het eind nog even stukjes waarin het onverklaarbaar is dat ze niet dood zijn :p.

De hitmarker bugs hé :D heb in men nieuwe montage die ik ga maken defibrillator die wel gelukt zijn , en ook repairtool kills.

Oja, ik ga nu spelen btw.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Ja man keuzes keuzes... Weet je wat het is, ik heb nu geld voor of een PS3+TV of een basversterker. In juli/augustus ben ik 5 weken betaald aan het bassen ergens, dus dan heb ik veel plezier van een nieuwe amp en geen van een ps3 en in die 5 weken verdien ik ook weer geld waarvan ik daarna eventueel een ps3 zou kunnen kopen... Zit eigenlijk te overwegen om als ik ontslagen ben een maandje WoW te kopen, een amp en na de zomervakantie een ps3.

Nice filmpie trouwens. Die sniperkills zijn wel vet! Dat einde met die defibrilator is trouwens ook geniaal :P

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Wat is die muziek trouwens? Wel chill, doet me denken aan the Prodigy?

Inderdaad , haha toch terug WoW ? dan ga je zeker geen battlefield meer spelen. Ikzelf heb binnenkort ook een dikke lcd-tv 81cm.
Via het laatste nieuws ( krant ) voor 300 euro.
Denk er zelf ook aan om een ps3 aan te schaffen, lijkt me wel leuk voor god of war en red dead redemption te spelen :D
En natuurlijk de leukste games op consoles, arcade vecht games zoals mortal kombat,teken en streetfighter.

Hier is de muziek ervan.
http://www.youtube.com/watch?v=eRVKb2VJYiA

........
Inderdaad , haha toch terug WoW ? dan ga je zeker geen battlefield meer spelen. Ikzelf heb binnenkort ook een dikke lcd-tv 81cm.
Via het laatste nieuws ( krant ) voor 300 euro.
Denk er zelf ook aan om een ps3 aan te schaffen, lijkt me wel leuk voor god of war en red dead redemption te spelen :D
En natuurlijk de leukste games op consoles, arcade vecht games zoals mortal kombat,teken en streetfighter.

.......

Ja dat dacht ik eind vorig jaar ook, xbox360 met dikke plasma 107cm met codmw2 super weinig gespeeld :p. Na jaren shooters op de pc gespeeld te hebben is dat toch ineens een stuk minder. Voor overige games is het wel weer eens leuk zo af en toe. En HD films uiteraard :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Was gewoon naar mn gamestore gefietst. Was inmiddels een turkse kapper. Naar gameshop keuze 2: Was nu deel van de H&M die er vroeger alleen naast zat. Kom ik in de stad om half 6: Alles dicht :mad:

Morgen koopzondag :hedbang:

Was gewoon naar mn gamestore gefietst. Was inmiddels een turkse kapper. Naar gameshop keuze 2: Was nu deel van de H&M die er vroeger alleen naast zat. Kom ik in de stad om half 6: Alles dicht :mad:

Morgen koopzondag :hedbang:
Ga je morgen halen:D?

geinig filmpje trouwens! jammer dat je apparatuur moet kopen om op de ps3 te recorden..

Ga ik niet doen, ik hoef aan niemand te bewijzen dat ik gruwelijke kills maak soms..
Hoewel ik die headshot op de piloot van de apache wel had willen hebben:D

Ga ik niet doen, ik hoef aan niemand te bewijzen dat ik gruwelijke kills maak soms..
Hoewel ik die headshot op de piloot van de apache wel had willen hebben:D

héhé, vind het gewoon voor mezelf ook leuk om eens terug te kijken.
En sony vegas begin ik te begrijpen, en het is wel leuk om te doen.:p

Fo-kking-hell. Kan em in de stad nergens krijgen, alleen samen met k*t wanna-be-mario spelletjes :mad:

Jammer, ik had je graag gejoind op de ps3..

Laatst bewerkt door een moderator:
Decap werd weer ff geownd :D

Heb 6 dogtags van je :p

Terug
Naar boven