Fitness Seller

Battlefield Bad Company 2

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd naar je filmpje :p, bijna klaar?

Jeps, is wel men eerste keer dus verwacht niet de shit der shizzles , ben eigenlijk maar sinds gisteren begonnen. en wou toen nog wachten omdat ik nog altijd geen no-scope across map heb kunnen doen :(

Maar wat ik wil weten, is het 2 liedje dat gaat droppen die africa vip goed?

Yeah baby, heb mn Distinguished Marksman Insignia (100 headshots). Niet slecht voor 6uur speeltijd dacht ik zo :) Ben 90% medic trouwens, soms recon met shotgun en c4 voor voertuigen en heel soms snipen, maar dat is niet echt mn ding (of misschien moet ik effe een relaxde sniperscope vrijspelen).

Yeah baby, heb mn Distinguished Marksman Insignia (100 headshots). Niet slecht voor 6uur speeltijd dacht ik zo :) Ben 90% medic trouwens, soms recon met shotgun en c4 voor voertuigen en heel soms snipen, maar dat is niet echt mn ding (of misschien moet ik effe een relaxde sniperscope vrijspelen).

Netjes , de 12x opti scope is wel nice heel zware zoom.
Voor de rest als je rushen met een sniper onder de knie krijgt is het rete-fun.
Ik vond unlocken echt leuk in dit spel, spijtig dat het voorbij is:D

Is ook wel vet nummer, ik heb het nu op dat nummer van mij verder gedaan is dat een goed nummer?. Want kan het nog wel aanpassen, maar dan moet ik wel alles weer synchroniseren met beeld etc.:D

Oh, ja dan zou ik het gewoon zo laten, ik dacht dat je nog een 2de nummer nodig had om na dat africa nr. verder te gaan :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuw account maken.

(Ben ik de eerste DBB-er die rank 50 is.) :D

Nieuw account maken.

(Ben ik de eerste DBB-er die rank 50 is.) :D

haha, ja dat ga je sowieso zijn denk ik :D

Pfff, zit met een probleem. Heb ik het af ' dacht ik toch ' en dan denk ik nu dat het te lang is, 6:15 min duurt het nu maar er is wel een intro bij van 1 min

haha, ja dat ga je sowieso zijn denk ik :D

Pfff, zit met een probleem. Heb ik het af ' dacht ik toch ' en dan denk ik nu dat het te lang is, 6:15 min duurt het nu maar er is wel een intro bij van 1 min
Hmm, ik speel door de weeks helemaal niet. Alleen in het weekend :p.

Ja ik zag hem staan bij upgrades, gruwelijke scope. Lijkt me wel dat je "situational awareness" er van achteruit gaat (om maar even een ouwe WoW-tanking term uit de kast te halen). De gewone scope van mn machinegun als medic vind ik trouwens prima, heb liever mn speedupdate. Ook al 12 dogtags trouwens. En een paar defibrilator-kills :D

Ik ben hem nu aan het downloaden via steam.
wat wel raar is want ik heb via paypal betaald, maar er staat helemaal geen saldo op, dus ze hebben ook geen geld afgeschreven....???
:D

(het duurt wel lang zo, download snelheid is ongeveer 750 kbs is dat langzaam?)

Laatst bewerkt:
Ja ik zag hem staan bij upgrades, gruwelijke scope. Lijkt me wel dat je "situational awareness" er van achteruit gaat (om maar even een ouwe WoW-tanking term uit de kast te halen). De gewone scope van mn machinegun als medic vind ik trouwens prima, heb liever mn speedupdate. Ook al 12 dogtags trouwens. En een paar defibrilator-kills :D

netjes, ja die scope is gewoon voor van erg ver te snipen. Voor de campers dus de snipers die meestal niet verder moven.
Ik gebruik meestal ook gewone scope, soms kan je wel niet anders om de 12x opti te gebruiken zoals het eerste stuk van Arica harbor ( desert map )
maar ik heb ook liever ammo upgrade, of speed of meer granaten dan een scope.

Maar je zal nog wel merken dat je bij sommige goede wapens niet anders kunt dan er zo'n scope op te zetten.:)

Dus hier is mijn 2de filmpje, volgende keer ga ik er wel langer als een dag aan zitten maar ik heb niet veel tijd. Eerste keer dat ik dit programma gebruik dus verwacht nog niet da ik super pro in editing ben, maar ik doe men best.

Als je een youtube account hebt vergeet dan niet te raten of te commenten :D

je kan het in HD zetten ( 720 HD )
http://www.youtube.com/watch?v=cfw2PhD4e7c

Leuk filmpje, volgende keer misschien wat minder lang en minder sniper :D

Die laatste weer zo gaar met dat mes :p

Leuk filmpje, volgende keer misschien wat minder lang en minder sniper :D

Die laatste weer zo gaar met dat mes :p

Ja, ik wou dit keer eens wat meer sniper stukken er in steken.
Maar ik vond zelf dat de sniper stukken niet echt saai waren om te zien? of wel haha
de lengte , die word volgende keer korter. Tis gewoon mijn trial was afgelopen. dus dacht ik **** it:D
maar ik vind het op zich wel leuk filmpjes editen, wil er wel beter in worden.
Mss moet ik adobe after effect ook maar eens downen.

Laatst bewerkt:
In principe zou het zo lang nog best kunnen alleen dan meer afwisseling met tanks, heli's, sniper en rest van de classes?

Jammer dat battlefield niet zo'n record demo functie als call of duty heeft.

leuk filmpje! Met vegas bewerkt?

mijn nick is: doggydawgggggg

Ja, dan haal je de console tevoorschijn en type je /demo bestandsnaam en dan wordt het opgenomen. Daarna kan je het in call of duty terugkijken en eventueel daarna nog met fraps opnemen in .avi formaat oid. Neemt ook niet zoveel ruimte in als wanneer je constant met fraps aan het opnemen bent, dus lekker veel opnemen en uitselecteren wat je in een filmpje wilt.

bij battlefield heb je battlerecorder, tenminste, dat was bij battlefield 2 altijd

leuk filmpje! Met vegas bewerkt?

mijn nick is: doggydawgggggg

inderdaad bewerkt met sony vegas pro 9, eerste keer. Want ik wou nog graag zo'n ziek effect erin doen. maar weet nog altijd niet hoe het moet

en over die bf2 recorder, inderdaad dat had je vroeger ik maakte toen nog geen filmpjes. Maar ik weet wel wat het allemaal kon, en ze steken zo'n dingen niet meer in games, kost hun meer geld en tegenwoordig als het wat meer kost dan doen ze het niet, denken alleen maar aan de winst.

Wat ik echt graag zou zien in de spellen van nu is een map editor , waarin custom maps kunnen gemaakt worden.
Dat zou het spel pas vet maken, want ik ben de maps kotsbeu.

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

In principe zou het zo lang nog best kunnen alleen dan meer afwisseling met tanks, heli's, sniper en rest van de classes?

Jammer dat battlefield niet zo'n record demo functie als call of duty heeft.

Inderdaad, was ik ook van plan. Maar op het einde had ik problemen dat ik niet kon recorden, maar ja anders noem ik het gewoon sniper montage fzo :P en de volgende word dan vehicles en andere wapens.

ik heb net 3 potjes rush gedaan, maar ik bak er echt niks van :D
k/d scores als 1-10 en 0-8. iemand tips?
en als ik probeer te snipen krijg ik alleen maar hitmakers maar goed ik ben mw2 gewend natuurlijk.

btw is er al een lijstje met dbb pc spelers??

Terug
Naar boven