Fitness Seller

Battlefield Bad Company 2

Welke rank ben je ondertussen Yohan? :p

Hmm, geen idee. Ik zit niet veel meer op steam maar als je pantrofl in je lijst hebt dan heb je me al toegevoegd. :P

Damn.. is die nieuwe update serieus 900MB ? :o :o :o :o

Holy crap, is dat de pc-update of ook voor de ps3?...

T enige wat gruwelijk is van Black Ops is splitscreen online op 1 console. De rest is echt niet vernieuwend/hadden ze al veel eerder moeten doen.

Heb al veels te lang niet gebattlefield :( Heb geen tv meer op kamers haha.

Holy crap, is dat de pc-update of ook voor de ps3?...

T enige wat gruwelijk is van Black Ops is splitscreen online op 1 console. De rest is echt niet vernieuwend/hadden ze al veel eerder moeten doen.

Heb al veels te lang niet gebattlefield :( Heb geen tv meer op kamers haha.

pc update zover ik weet, weet niet hoe het zit op de ps3 bro

Wie speelt hier nu ps3 dan?
Heb ook al een tijdje niet meer geknald, wel zin in eigenlijk.

Ik, Rybeara, mooijbooy (Ice Leovince op t forum, niet meer actief) en ongetwijfeld nog anderen.

[Link niet meer beschikbaar]
binnekort nieuwe maps :)

ik snap echt niet hoe je shooters op een console kan spelen.
is dit ook in bfc2: ???
http://www.youtube.com/watch?v=qaom3cdZv1c&feature=sub

Nou in de multiplayer van BC2 is t niet zo erg. Ga zo black ops op de xbox van mn huisgenoot proberen, in de singleplayer daarvan heb je wel echt DIKKE autoaim. Zo van, SCHIET en dan even later HUH? Dat je autoaim op andere vijanden mikt dan je wil :wtf: Maarja, ik speelde em dan ook niet op zn moeilijkst (ging ff avondje proberen).

Overigens ben ik nog steeds geen xboxfan maar ik heb 3 maanden xbox live voor mn verjaardag gekregen van mn huisgenoot zodat we met zn 2en splitscreen online kunnen :D

Ik, Rybeara, mooijbooy (Ice Leovince op t forum, niet meer actief) en ongetwijfeld nog anderen.

Battlefield heb ik al lang niet meer gespeeld, van de maten waar ik gewoonlijk mee speelde was er niemand dat het speelde.
Maar ik vond het wel een lekkere shooter (MOH is daar en tegen echt sucky).

Nu black ops aan t spelen. One in the chamber is wel heel erg vet (je hebt een pistool met 1 kogel en een mes, als je iemand dood maakt krijg je een nieuwe kogel). Voor de rest niet veel vernieuwends behalve de game-modi. Maak wel echt geen kans tegen de meeste anderen daar... Zal wel BC2 gewend zijn ofzo...

• Topic Starter Topic Starter
Vind er niet zo veel aan aan black ops, spijtig genoeg. Ik weet het niet, het ligt me niet echt.En ik heb het al tot prestige 3 zitten spelen. Dus al aardig wat uurtjes... Beetje overhyped

Idd overrated maar zolang ik geen TV heb is de splitscreen online mode wel geniaal :D

DICE has announced that the upcoming VIP Map Pack 7 is on its way to Battlefield: Bad Company 2 and that the pack will include four maps never before available in BFBC2 multiplayer, two of them being fan favorites Oasis and Harvest Day. The other two maps, which are based on BC2 single player maps, are Cold War and Heavy Metal.

Additionally, the maps have been enhanced to feature full Destruction 2.0 (buildings collapsing and micro destruction), enhanced graphics and lighting, and remastered ambient sounds and backgrounds. Nice!

As always, this content is free for PC and console VIP players. Full details on the revitalized maps are available over on the game’s official blog and we’ll of course keep you posted on the specifics of Map Pack 7’s release as soon as we get word.

http://www.gametrailers.com/news/bfbc2-getting-oasis-harvest/2630

Juuj.

• Topic Starter Topic Starter
ik zet mijn geld op battlefield 3, maar dat zal nog wel een jaartje duren ofzo.
Als die uitbreiding van bad company er is speel ik terug battlefield. Ik neem nu een tijdje een break denk ik van het gamen. :)

Oasis en Harvest day! Woot!.. mijn oude favorieten :D

Wel tegek dat we wat close-combat maps krijgen nu :) Dat is het enige wat ik mis als ik BC2 vergelijk met Black Ops op wat game modes voor de afwisseling na. Wel jammer dat die maps niet alle gamemodes ondersteunen.

Terug
Naar boven