Fitness Seller

Battlefield Bad Company 2

Haha, triple snipershot, niiiiice :roflol:

Net behoorlijk lopen prutsen, wou pins halen. Wil ze allemaal, vind ik een leuk projectje. Heb net alle wapen pins. Moest als laatste de 4 HEFRAG kills nog (speel nooit assault). Kan echt niet omgaan met dat apparaat :roflol: Ook de GOL vrijgespeeld. Nu is snipen wel leuk op hardcore :) Ohja, en de nr1 geknifed, altijd leuk. Nou moet ik nog allemaal roadkills en kills vanuit sea vehicles :mad: Tips?

Haha, triple snipershot, niiiiice :roflol:

Net behoorlijk lopen prutsen, wou pins halen. Wil ze allemaal, vind ik een leuk projectje. Heb net alle wapen pins. Moest als laatste de 4 HEFRAG kills nog (speel nooit assault). Kan echt niet omgaan met dat apparaat :roflol: Ook de GOL vrijgespeeld. Nu is snipen wel leuk op hardcore :) Ohja, en de nr1 geknifed, altijd leuk. Nou moet ik nog allemaal roadkills en kills vanuit sea vehicles :mad: Tips?

Ja gewoon rondjes gaan rijden me je hummertje in arica harbor.
Die sea vehicle heb ik nog niet maar denk dat je het beste isle isonates of zo ken gebruiken daarvoor.
Zo een tripple sniper shot heb ik nog nooit voor elkaar gekregen heb je wel een flinke dosis geluk voor nodig.

Bij mij heeft ie dat wel. Heb net in rush mn naval dinges (2kills met sea vehicles) gehaald :)

heb net ff de béta van Medal of Honor gespeeld, erg vet, maar het lijkt wel heel erg op op Bad Company 2.
maar ik geloof dat niemand die hier nog speelt :P

Ik ben sinds gistere terug even gestart met cod :p
Die nieuwe mappacks even afgehaald en dan nog met wat maten gegamed.

Ik bakte er echt niets van lol, telkens ik wou bukken ging ik kniven haha.
Kom er wss kortelings weer in, al was men eerste indruk toch dat ik moet toegeven battlefield lijkt meer men ding, meer wargevoel, realistischer.

Ik werd gistere bv weer doodgeschoten terwijl ik achter een muur van 4m dik liep...

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu ook even terug begonnen met mw2 , bc2 was leuk. Maar word rap saai, zeker als je alleen speelt. Nadat je alle wapens hebt gehaald en zo wat met elk wapen gespeeld te hebben vind ik dat er niet veel meer te doen is in het spel. Met cod games kan je veel meer afwisselen van set up en kan je meer halen. Niet dat ik zeg dat mw2 goed is, maar ik neem een break van bc2 nu. Ben de maps ook meer dan beu...

Ben nu ook even terug begonnen met mw2 , bc2 was leuk. Maar word rap saai, zeker als je alleen speelt. Nadat je alle wapens hebt gehaald en zo wat met elk wapen gespeeld te hebben vind ik dat er niet veel meer te doen is in het spel. Met cod games kan je veel meer afwisselen van set up en kan je meer halen. Niet dat ik zeg dat mw2 goed is, maar ik neem een break van bc2 nu. Ben de maps ook meer dan beu...

+1 alleen spelen in battlefield niet zo leuk.
Deed ik in het begin erg veel, maar toch paar vrienden gemaakt.
Dan is het wel erg fun, je speelt ook alles vrij snel vrij, rond rank 20 had ik alles al.

Laatst bewerkt door een moderator:
heb net ff de béta van Medal of Honor gespeeld, erg vet, maar het lijkt wel heel erg op op Bad Company 2.
maar ik geloof dat niemand die hier nog speelt :P

heb wel vette dingen gezien op youtube van moh idd, zou ook wel ff willen spelen , oktober komt hij uit toch ? :D

Ik had gister nog een mooie triple kill, plakte 2 C4s op een tank waar 6 man omheen stond, zonder dat ze het door hadden, zootje opgeblazen, triple kill. Doorgerend en nog 2 man geknifed :D Maar ik ben meer een CS:S speler dan BC2, bc2 schiet veel k*tter, teveel spray and pray.....

Spelen mensen hier via de PC? Of zitten jullie allemaal op de kruisdoos / gaystation?

Is een online games provider achtig programma, kun je spellen kopen / downloaden.

Terug
Naar boven