AndroidHealthClinic

Battlefield Bad Company 2

Nee zo speel ik niet gewoon servers van bc2 dus.
steam host ook geen servers, maar het is gewoon en programma waar je vrienden kan toevoegen en inviten/chatten in-game, zoiets als xfire. en ja kan ook games kopen en dan downloaden.

maar het is wel handig want in bc2 zit geen chat/invite functie dus als je geen steam hebt moet je maar hopen dat je vrienden in jou server komen spelen, beetje omslachtig ???

hebben jullie al beetje medal of honour gespeeld? Ik vind geluid echt drie keer niks. Het lijkt een beetje een mix te worden tussen cod en bfbc2, ik zit daar persoonlijk niet echt op te wachten.

Is er al iemand lvl 50? Ik ga niet zo hard, bijna 35.

hebben jullie al beetje medal of honour gespeeld? Ik vind geluid echt drie keer niks. Het lijkt een beetje een mix te worden tussen cod en bfbc2, ik zit daar persoonlijk niet echt op te wachten.

Is er al iemand lvl 50? Ik ga niet zo hard, bijna 35.

Nee heb medal of honor nog niet gespeeld.

Level 35 is al aardig hoog hoor duurt ook eeuwig voor je level 50 heb behaald.
Ik zit nu op level 33 en moet 180000 punten scoren om level 34 te halen best veel imo.

Ik kom trouwens ook nog maar weinig gasten tegen met level 50 en het spel is al aardig lang uit dus.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem net een aantal dagen, nu richting level 15 XD

Op de pc cker TGA? Ben pas rank 26 ofzo. Op PSN werkt met vrienden spelen echt geniaal.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen die eigenlijk nog bfbc2 spelen? heb echt al lang niet meer gespeeld :D

Te druk, en ben me nu wat aan het ergeren in mw2.. alleen omdat ik SnD zo leuk vind speel ik het nog. Ik denk dat ik maar eens cod4 terug install en wacht wat de nieuwe games gaan brengen. Black ops,battlefield 3 en vietnam binnenkort ;)

Hoe is bc2 nu eigenlijk?

Ik speel nog wel eens soms, ben nu level 37.

BC2 is niet echt veel veranderd imo. Ja, je kan nu Atacama Desert op rush spelen en Port Valdez en Nelson Bay op conquest. Op de PC nog steeds veel cheaters, die gelukkig vaak genoeg gekicked / gebanned worden door punkbuster.

Ik ben zo i zo een ps3 gamer, maar heb de smaak terug te pakken in mw2 :) Nu Mosh pit terug is ben ik ook happy, en in HC nog beter ;)

Al lang niet gespeeld, ook geen zin in :p

Ben toe aan iets compleet nieuws.

Ik speel nog wel eens soms, ben nu level 37.

BC2 is niet echt veel veranderd imo. Ja, je kan nu Atacama Desert op rush spelen en Port Valdez en Nelson Bay op conquest. Op de PC nog steeds veel cheaters, die gelukkig vaak genoeg gekicked / gebanned worden door punkbuster.
ben er vorige week weer begonnen te spelen, en vind het toch echt een heel vet spel, zeker nu ik bloom uit heb gezet, loopt het allemaal veel smoother.
en ja ik kom ook wat cheaters tegen net zoals in mw2, maar ze worden hier iig vaker gebanned door punkbuster.

ben wel pas level 25 volgens mij, en haal echt slechte scores maarja:p

Ik ben zo i zo een ps3 gamer, maar heb de smaak terug te pakken in mw2 :) Nu Mosh pit terug is ben ik ook happy, en in HC nog beter ;)

zit nu in nieuwe clan, lekker clan wars doen. Amuseer me echt terug in mw2. Zeker met snd :D

mosh pit is zeker ook nice

zit nu in nieuwe clan, lekker clan wars doen. Amuseer me echt terug in mw2. Zeker met snd :D

mosh pit is zeker ook nice

Ik zit niet in een clan, maar speel vaak samen met een groepje, hollanders en ne maat van me (2belgen dus).
Mosh pit en HC S&D, zijn mijn dingen zowat :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit niet in een clan, maar speel vaak samen met een groepje, hollanders en ne maat van me (2belgen dus).
Mosh pit en HC S&D, zijn mijn dingen zowat :)

ah, ik zit nu in TL grote clan met over 90 members. Best wel fun, hardcore doe ik niet graag :) al speelde ik het in cod4 wel eens af en toe ;)

Damn.. is die nieuwe update serieus 900MB ? :o :o :o :o

Terug
Naar boven