- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 121kg
- Vetpercentage
- 11%
Is een online games provider achtig programma, kun je spellen kopen / downloaden.
Nee zo speel ik niet gewoon servers van bc2 dus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een online games provider achtig programma, kun je spellen kopen / downloaden.
steam host ook geen servers, maar het is gewoon en programma waar je vrienden kan toevoegen en inviten/chatten in-game, zoiets als xfire. en ja kan ook games kopen en dan downloaden.

hebben jullie al beetje medal of honour gespeeld? Ik vind geluid echt drie keer niks. Het lijkt een beetje een mix te worden tussen cod en bfbc2, ik zit daar persoonlijk niet echt op te wachten.
Is er al iemand lvl 50? Ik ga niet zo hard, bijna 35.
steam kan je niet vinden
nope ik speel ook op pc, wats je steam?

ben er vorige week weer begonnen te spelen, en vind het toch echt een heel vet spel, zeker nu ik bloom uit heb gezet, loopt het allemaal veel smoother.Ik speel nog wel eens soms, ben nu level 37.
BC2 is niet echt veel veranderd imo. Ja, je kan nu Atacama Desert op rush spelen en Port Valdez en Nelson Bay op conquest. Op de PC nog steeds veel cheaters, die gelukkig vaak genoeg gekicked / gebanned worden door punkbuster.

Ik ben zo i zo een ps3 gamer, maar heb de smaak terug te pakken in mw2Nu Mosh pit terug is ben ik ook happy, en in HC nog beter
![]()

zit nu in nieuwe clan, lekker clan wars doen. Amuseer me echt terug in mw2. Zeker met snd
mosh pit is zeker ook nice

Ik zit niet in een clan, maar speel vaak samen met een groepje, hollanders en ne maat van me (2belgen dus).
Mosh pit en HC S&D, zijn mijn dingen zowat![]()
al speelde ik het in cod4 wel eens af en toe 
ziet er wel vet uit maar aan de andere kant $15...denk niet dat veel mensen het zullen kopen als het na black ops uitkomt
inderdaad battlefield>codBlack ops is een ruk game. Bfbc2 blijft koning. Die 15oi is het me wel waard.

er is zojuist weer een nieuwe patch uitgebracht.