Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb je al aardig wat uren gespeeld. Ik zit pas op rank 3.

[Link niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 04:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:37 ----------
nette K/D ratio wat voor scores heb je dan, bij mij gaat het stilletjes altijd maar hoger en hoger ondanks ik altijd toch 1ste sta met een nette k/d ratio rond de 5-6
Maar met sniper haal ik het denk ik wel snel, maar ben beetje burned-out op sniper
Platina star met COL magnum dus even genoeg gespeeld daarmee
Ben nu helemaal in assault m146 owned ( als het die laatste is die burst )

deze morgen wat lvls gespeeld vd singleplayer, pff wat slecht. Echt slecht. totaal niet het niveau van MW2, ****ing irritante cutscenes om de 5 meter.
En draait ook niet vlot op m'n laptop, raar want MW2 doet dat wel.

Ik denk ik ga na weken maar weer eens spelen, na 10 minuten proberen een server te joinen toch maar weer opgegeven.
![]()
raar altijd als mensen me willen adden vinden ze me niet
of ik wil nu mijn ding bekijken en dat lukt gewoon niet...
G.O.D SNIPER
vind ie gewoon niet zelfs zonder hoofdletters niet
---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------
ja dat heeft toch enkele dagen geduurd in het weekend van de release kon je al terug spelen
Huh?
Ik bedoelde dus gewoon vandaag, het was elke keer server full, disconnected enz. dernet nog eens geprobeerd en toen heb ik even gespeeld. Jammer alleen dat ik in een team met idioten zat, handig als mensen telkens met de heli weg gaan vliegen zonder bemanning aan de gatling guns, terwijl je duidelijk aan komt rennen om in te stappen.
Haha, het ziet er zoveel beter uit op de PS3 dan op mijn PC. Wel grappig filmpje.http://www.youtube.com/watch?v=gLeSXlLMS10
lol, een clan heeft een theme song gemaakt voor bad company 2
de sound zelf is goed, maar de tekst xD
Haha, het ziet er zoveel beter uit op de PS3 dan op mijn PC. Wel grappig filmpje.
Welke class spelen jullie vooral?
Masterspel echt de beste oorlogs game van het moment **** COD!!!

Speel ook alleen maar sniper laatste tijd, begint echt té makkelijk te worden nu. Heb wel is kd/r van 46 gehad met sniper.Alles, heb echt veel sniper gespeeld maar wissel af en toe eens af
buiten engineer eigenlijk vind ik niet echt leuk.
Hangt wel van je pc af hé... en dit filmpje is niet HD
Had hoge verwachtingen van deze game, maar valt me toch tegen helaas.
).Speel ook alleen maar sniper laatste tijd, begint echt té makkelijk te worden nu. Heb wel is kd/r van 46 gehad met sniper.
maar dat was wel ziek veel precisie werk en die andere sniper bleef maar stil zitten
622? Welke map was dat dan. Mijn hoogste is iets van 220. Op die Arica Harbor, 2e stage.. dat je die town in gaat.