Fitness Seller

Battlefield Bad Company 2

binnen een uurtje heb ik hem binnen voor pc...

MW2 al uit op veteraan 3x uit al, wel cheats. :(
OF dragon ook uit, maar zwak.
Far Cry 2 uit enkele malen

dat is het wel :(

• Topic Starter Topic Starter
Dan heb je al aardig wat uren gespeeld. Ik zit pas op rank 3.

had het spel de dag voor de release daarom dus, maar ja ook veel gespeeld :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 04:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:37 ----------

nette K/D ratio wat voor scores heb je dan, bij mij gaat het stilletjes altijd maar hoger en hoger ondanks ik altijd toch 1ste sta met een nette k/d ratio rond de 5-6
Maar met sniper haal ik het denk ik wel snel, maar ben beetje burned-out op sniper
Platina star met COL magnum dus even genoeg gespeeld daarmee ;)

Ben nu helemaal in assault m146 owned ( als het die laatste is die burst )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk ik ga na weken maar weer eens spelen, na 10 minuten proberen een server te joinen toch maar weer opgegeven.

:yawn:

:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 04:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:37 ----------

nette K/D ratio wat voor scores heb je dan, bij mij gaat het stilletjes altijd maar hoger en hoger ondanks ik altijd toch 1ste sta met een nette k/d ratio rond de 5-6
Maar met sniper haal ik het denk ik wel snel, maar ben beetje burned-out op sniper
Platina star met COL magnum dus even genoeg gespeeld daarmee ;)

Ben nu helemaal in assault m146 owned ( als het die laatste is die burst )
[Link niet meer beschikbaar]

Mijn scores. :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze morgen wat lvls gespeeld vd singleplayer, pff wat slecht. Echt slecht. totaal niet het niveau van MW2, ****ing irritante cutscenes om de 5 meter.

En draait ook niet vlot op m'n laptop, raar want MW2 doet dat wel.

deze morgen wat lvls gespeeld vd singleplayer, pff wat slecht. Echt slecht. totaal niet het niveau van MW2, ****ing irritante cutscenes om de 5 meter.

En draait ook niet vlot op m'n laptop, raar want MW2 doet dat wel.

Gaat ook meer om de MP. SP van mw2 is ook vrij triest.

raar altijd als mensen me willen adden vinden ze me niet
of ik wil nu mijn ding bekijken en dat lukt gewoon niet...
G.O.D SNIPER
vind ie gewoon niet zelfs zonder hoofdletters niet:(

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Ik denk ik ga na weken maar weer eens spelen, na 10 minuten proberen een server te joinen toch maar weer opgegeven.

:yawn:

ja dat heeft toch enkele dagen geduurd in het weekend van de release kon je al terug spelen

raar altijd als mensen me willen adden vinden ze me niet
of ik wil nu mijn ding bekijken en dat lukt gewoon niet...
G.O.D SNIPER
vind ie gewoon niet zelfs zonder hoofdletters niet:(

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

ja dat heeft toch enkele dagen geduurd in het weekend van de release kon je al terug spelen

Huh?

Ik bedoelde dus gewoon vandaag, het was elke keer server full, disconnected enz. dernet nog eens geprobeerd en toen heb ik even gespeeld. Jammer alleen dat ik in een team met idioten zat, handig als mensen telkens met de heli weg gaan vliegen zonder bemanning aan de gatling guns, terwijl je duidelijk aan komt rennen om in te stappen.

Huh?

Ik bedoelde dus gewoon vandaag, het was elke keer server full, disconnected enz. dernet nog eens geprobeerd en toen heb ik even gespeeld. Jammer alleen dat ik in een team met idioten zat, handig als mensen telkens met de heli weg gaan vliegen zonder bemanning aan de gatling guns, terwijl je duidelijk aan komt rennen om in te stappen.

ow geen last van, 'heeel' af en toe nog wel eens een disconnect . Maar dan sluit ik gewoon volledig het spel start het terug op en dan werkt het.

Ja , van die chopper mongoler word ik gek van.
de helft van dat spel moet ECHT leren vliegen !!!
en leren wachten ook.

Haha, het ziet er zoveel beter uit op de PS3 dan op mijn PC. Wel grappig filmpje.

Welke class spelen jullie vooral?

Alles, heb echt veel sniper gespeeld maar wissel af en toe eens af
buiten engineer eigenlijk vind ik niet echt leuk.

Hangt wel van je pc af hé... en dit filmpje is niet HD

Masterspel echt de beste oorlogs game van het moment **** COD!!!

Alles, heb echt veel sniper gespeeld maar wissel af en toe eens af
buiten engineer eigenlijk vind ik niet echt leuk.

Hangt wel van je pc af hé... en dit filmpje is niet HD
Speel ook alleen maar sniper laatste tijd, begint echt té makkelijk te worden nu. Heb wel is kd/r van 46 gehad met sniper.

Laatst bewerkt door een moderator:
Had hoge verwachtingen van deze game, maar valt me toch tegen helaas.

Even mezelf quoten, aangezien dit mijn zwart op wit visie was over alleen de singleplayer (ja, had 'm gedownload :o ).

De multiplayer is een andere wereld lijkt wel. Ben iig helemaal hooked en in mijn beleving zeker één van de beste shooters die ik tot nu toe gespeeld heb, en dat zijn er heel wat.

Speel ook alleen maar sniper laatste tijd, begint echt té makkelijk te worden nu. Heb wel is kd/r van 46 gehad met sniper.

nice, hoogste marksmenshot die ik heb gehad was 622 :D maar dat was wel ziek veel precisie werk en die andere sniper bleef maar stil zitten:p

622? Welke map was dat dan :p. Mijn hoogste is iets van 220. Op die Arica Harbor, 2e stage.. dat je die town in gaat.

622? Welke map was dat dan :p. Mijn hoogste is iets van 220. Op die Arica Harbor, 2e stage.. dat je die town in gaat.

Ook die map ' Africa harbor ' op die berg daar voor het stad waar je opzij op die rotsen springt . ik zat daar nog wanneer een sniper helemaal aan de andere kant al zat, voorbij die brug rechts bij die berg.
ik zag hem echt een klein beetje, zat ook wel wat luck bij in het inschattings vermorgen

wat is je naam ingame?

Terug
Naar boven