Fitness Seller

Battlefield Bad Company 2

lol :D, zieke graphics :D wat zijn je pc-specs, ja ik heb best een wel een goede pc : Asus p5qpro lga 755 p45 mobo, Intel q9400, 4GB ddr2 1006 kingston hyperx, Nvidia 260GTX

Was het fast action? leuk om te kijken?
Want dan weet ik dat voor een volgende montage. meer mense commentaar op fimpje? bv : wat je er meer in zou willen zien?
deze recordings zijn van denk ik 4 matches.

Normaal volgende keer is het nog beter beeld 1080 HD dan is het normaal bijna hoe je het ziet als je ingame zit.
Ik heb e8400 / 8800 GT 512mb vid kaart / 4gb ram, kan er nog wel fatsoenlijk mee spelen :p.

Voor je filmpje.. Zou interessanter zijn als er betere effects komen tussen de clips in zeg maar, bijpassende muziek etc. Frags waren wel goed :p.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb e8400 / 8800 GT 512mb vid kaart / 4gb ram, kan er nog wel fatsoenlijk mee spelen :p.

Voor je filmpje.. Zou interessanter zijn als er betere effects komen tussen de clips in zeg maar, bijpassende muziek etc. Frags waren wel goed :p.

thx kan ik wat mee, alleen die sony vegas... ik snap er nog niet zo heel veel van . Ik zal maar eerst wat meer materiaal, op verloop van langere periode verzamelen.

Ja alles op low zeker ? ;) maar als je kan spelen en je vind het best zo , dan is het geen probleem hé

thx kan ik wat mee, alleen die sony vegas... ik snap er nog niet zo heel veel van . Ik zal maar eerst wat meer materiaal, op verloop van langere periode verzamelen.

Ja alles op low zeker ? ;) maar als je kan spelen en je vind het best zo , dan is het geen probleem hé
Jep, speel inderdaad alles op low. Maar dat doe ik bij elke game die ik tot nu toe heb gespeeld. Zelfs op Call of duty 2 met deze PC speelde ik alles op low.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm, ik let toch nooit op de graphics enzo. En als je alles op low speelt dan blijft het sowieso vloeiend.

Hmm, ik let toch nooit op de graphics enzo. En als je alles op low speelt dan blijft het sowieso vloeiend.

Ja maar als je pc het aankan, dan blijft het sowieso vloeiend hoor, geen last tijdens het spelen met alles op high. Zeker niet met oudere games:D

Bad company 2 is de shit..

Heb ik een dag vrij en tijd genoeg om even lekker te gamen, zit EA me te ****en met de connectie. :o Iemand anders ook problemen mee?

eergister gebattlefield van 12 uur smiddags tot 5 uur snaaachts.. terwijl ik er om 8 uur uit moest :D

niet echt veel tijd meer voor dat spel.
maar hoe meer ik het speel hoe slechter ik het vind

niet echt veel tijd meer voor dat spel.
maar hoe meer ik het speel hoe slechter ik het vind

Je zegt het denk verkeerd hoe meer je speelt hoe meer je er achter kom dat je er slecht in bent! toch?

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Heb ik een dag vrij en tijd genoeg om even lekker te gamen, zit EA me te ****en met de connectie. :o Iemand anders ook problemen mee?

Mmm in het begin wel last van gehad nu toch niet meer maar moest wel eerst game booster installeren voordat ie lkkr liep.Dit programma zorgt ervoor dat al het andere internet verkeer gestopt wordt voor het spel en dat maakte heel veel verschil bij mij.

Ik zoek trouwens nog goede spelers om mee te gamen dus kan je een aardig potje knallen mijn nickname is thalameus!

Je zegt het denk verkeerd hoe meer je speelt hoe meer je er achter kom dat je er slecht in bent! toch?
slecht, nee ik erger mij te veel aan andere mensen.
als je veel speelt heb je andere en betere wapens. zoals die snipers
diene GOL is de beste sniper in het spel maar ja moet hem nog vrij spelen met die andere slechte snipers

diene GOL is de beste sniper in het spel maar ja moet hem nog vrij spelen met die andere slechte snipers
Ja maar dat je laag begint en hogerop komt is toch gewoon normaal.. Of bedoel je niet dat dat k*t is?

M24 is ook heel goed hoor, bijna even goed als COL.
Alleen met andere wapens is het best k*t helemaal in het begin, zoals die medic gun , en assault ... maar met assault kan je gewoon tuben en snel ranken. Vanaf je met medic gun een medkit en defibrillator hebt gaat het ook allemaal snel.
Er zijn natuurlijk ook mensen die puur voor de kills gaan ( met sniper ez )
En dan duurt het ook allemaal veel langer, en verlies je altijd.

Vindt ik niet heb alle wapens nu en vindt van de sniper de m24 nog steeds het beste voor mij en de m95 is ook lkkr.
Plus je stelling is BS want je kan gewoon de wapens pakken van je dooie makkers.

Vindt ik niet heb alle wapens nu en vindt van de sniper de m24 nog steeds het beste voor mij en de m95 is ook lkkr.
Plus je stelling is BS want je kan gewoon de wapens pakken van je dooie makkers.

Ik moet wel 1 ding toegeven, ik erger me soms wel hard... als heel het ****ing team Carl gustav's en 40mm tubes op me zit te vuren.
Met natuurlijk die upgrade van meer explosive dmg en erm... hoeveel? 7 rockets en 5 tubes ofzo? (met die upgrade spec)
En voor de rest doen ze niks anders :D

ik heb je trouwens geadd Ironeather

Terug
Naar boven