XXL Nutrition

Battlefield Bad Company 2

lmaopro is mijn ingame naam :p

Speel ook alleen maar sniper laatste tijd, begint echt té makkelijk te worden nu. Heb wel is kd/r van 46 gehad met sniper.

True, en snipen is ook gewoon leuk in dit spel. Geeft bij mij iig een "voldaan" gevoel als je schiet en ook nog raakt, op lange afstand bijvoorbeeld. :o Ik heb alle sniper rifles in bezit, maar toch blijf ik merendeels spelen met de M24, die mij altijd nog het beste bevalt blijkbaar.

• Topic Starter Topic Starter
True, en snipen is ook gewoon leuk in dit spel. Geeft bij mij iig een "voldaan" gevoel als je schiet en ook nog raakt, op lange afstand bijvoorbeeld. :o Ik heb alle sniper rifles in bezit, maar toch blijf ik merendeels spelen met de M24, die mij altijd nog het beste bevalt blijkbaar.

Stap maar eens over op de COL magnum en you never look back, bullet drop is zo makkelijk in te schatten met die sniper;)

Stap maar eens over op de COL magnum en you never look back, bullet drop is zo makkelijk in te schatten met die sniper;)

Ik heb met alle sniper rifles vrij intensief gespeeld, maar kom persoonlijk toch altijd weer terug bij de M24. :)

Speel ook vrij veel Assault nu, ook wel leuk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Yay, eindelijk 3 kd/r op mijn account :D

Ik heb nu de AN-94 van de Assault wapens.

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar met dat wapen knal je echt alles om je heen dood. Heerlijk dat snelle bursten.

Ik heb nu de AN-94 van de Assault wapens.

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar met dat wapen knal je echt alles om je heen dood. Heerlijk dat snelle bursten.

Is een overpowered wapen, sterkste assault rifle van heel het spel.
Iedereen loopt er met rond, maar een vet wapen wel ;) gebruik het ook af en toe.
Moet je de M60 maar eens proberen van medic , dat is pas killingspree :D

Is een overpowered wapen, sterkste assault rifle van heel het spel.
Iedereen loopt er met rond, maar een vet wapen wel ;) gebruik het ook af en toe.
Moet je de M60 maar eens proberen van medic , dat is pas killingspree :D
M60 idd, met die steady perk van LMG. Schiet je niks mis meer.

Maarja, recon all the way. :D

dz9z55.jpg

el48x3.jpg

dzzcrd.jpg

;)

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Waarderingen: Vipo
zieke scores ! :o en 27 000 points :O moeten ook wat stars bij zitten niet? , ik heb zelf wel al 20 k gehaald met medic, maar daar zat ook een gold star of 2 bij.

ik heb eens in een paar uur een bc2 montage proberen te maken, maar zodra ik sony vegas wat ken, ga ik er veel meer tijd in steken. zet het wel op HD, en open het op youtube zelf beter scherm

http://www.youtube.com/watch?v=_mvQ8uVEd0g

Laatst bewerkt:
Bijna een ps3 jongens!! kan niet wachten totdat ik eindelijk is met mensen van DBB en matne kan knallen.. want **** wat is het saai in je eentje!

Leuk filmpje, heb je een goede PC? Je speelt op best goede qualiteit :p. Bij mij zien alle bomen er 2d uit haha.

edit, oude screenshot hoe het er uit ziet bij mij:

28t6k7.jpg

Laatst bewerkt:
Leuk filmpje, heb je een goede PC? Je speelt op best goede qualiteit :p. Bij mij zien alle bomen er 2d uit haha.

edit, oude screenshot hoe het er uit ziet bij mij:

lol :D, zieke graphics :D wat zijn je pc-specs, ja ik heb best een wel een goede pc : Asus p5qpro lga 755 p45 mobo, Intel q9400, 4GB ddr2 1006 kingston hyperx, Nvidia 260GTX

Was het fast action? leuk om te kijken?
Want dan weet ik dat voor een volgende montage. meer mense commentaar op fimpje? bv : wat je er meer in zou willen zien?
deze recordings zijn van denk ik 4 matches.

Normaal volgende keer is het nog beter beeld 1080 HD dan is het normaal bijna hoe je het ziet als je ingame zit.

Heb geen tijd voor film commentaar , moet naar werk maar me PC is niet té verouderd hoor, speel alleen op deze specs omdat ik liever heb dat alles gewoon fijn/vloeiend loopt i.p.v mooie graphics. :p

Die betere snipers zien er wel erg makkelijk uit om mee te killen :/

Heb geen tijd voor film commentaar , moet naar werk maar me PC is niet té verouderd hoor, speel alleen op deze specs omdat ik liever heb dat alles gewoon fijn/vloeiend loopt i.p.v mooie graphics. :p

Bij mij loopt alles op advanced en high toch lekker soepel , alleen als ik record begint ietsjes lastiger te doen... maar dat ligt aan iets anders moet ik nog uitzoeken.

Terug
Naar boven