- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speel ook alleen maar sniper laatste tijd, begint echt té makkelijk te worden nu. Heb wel is kd/r van 46 gehad met sniper.
Ik heb alle sniper rifles in bezit, maar toch blijf ik merendeels spelen met de M24, die mij altijd nog het beste bevalt blijkbaar.True, en snipen is ook gewoon leuk in dit spel. Geeft bij mij iig een "voldaan" gevoel als je schiet en ook nog raakt, op lange afstand bijvoorbeeld.Ik heb alle sniper rifles in bezit, maar toch blijf ik merendeels spelen met de M24, die mij altijd nog het beste bevalt blijkbaar.

Idd, GOL is echt fijn.Stap maar eens over op de COL magnum en you never look back, bullet drop is zo makkelijk in te schatten met die sniper![]()
Stap maar eens over op de COL magnum en you never look back, bullet drop is zo makkelijk in te schatten met die sniper![]()

ik probeer hem nu terug naar 2 kd/r te krijgen zit op de moment op 1.85 maar die lmg die jij zei is echt goed, en ik vind die sights juist goed !
Ik heb nu de AN-94 van de Assault wapens.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar met dat wapen knal je echt alles om je heen dood. Heerlijk dat snelle bursten.
gebruik het ook af en toe.
M60 idd, met die steady perk van LMG. Schiet je niks mis meer.Is een overpowered wapen, sterkste assault rifle van heel het spel.
Iedereen loopt er met rond, maar een vet wapen welgebruik het ook af en toe.
Moet je de M60 maar eens proberen van medic , dat is pas killingspree![]()

en 27 000 points :O moeten ook wat stars bij zitten niet? , ik heb zelf wel al 20 k gehaald met medic, maar daar zat ook een gold star of 2 bij.Leuk filmpje, heb je een goede PC? Je speelt op best goede qualiteit. Bij mij zien alle bomen er 2d uit haha.
edit, oude screenshot hoe het er uit ziet bij mij:
http://i42.tinypic.com/28t6k7.jpg

Leuk filmpje, heb je een goede PC? Je speelt op best goede qualiteit. Bij mij zien alle bomen er 2d uit haha.
edit, oude screenshot hoe het er uit ziet bij mij:
, zieke graphics
wat zijn je pc-specs, ja ik heb best een wel een goede pc : Asus p5qpro lga 755 p45 mobo, Intel q9400, 4GB ddr2 1006 kingston hyperx, Nvidia 260GTX Bijna een ps3 jongens!! kan niet wachten totdat ik eindelijk is met mensen van DBB en matne kan knallen.. want **** wat is het saai in je eentje!
Heb geen tijd voor film commentaar , moet naar werk maar me PC is niet té verouderd hoor, speel alleen op deze specs omdat ik liever heb dat alles gewoon fijn/vloeiend loopt i.p.v mooie graphics.![]()