MuscleMeat

Battlefield Bad Company 2

Ja Michiel! Halen!

gister weer lekker potje..
was conquest in white pass.. 44 om 6 :) ik had in totaal (met award) 22.000 XP ingame had ik 3200 XP en de tweede van mijn team had 1200, eerste van het tweede team had 1700.. ****ing dikke ownage:D

gister ook met de Gol iemand met een headshot uit de apache gesniped:D

Ja Michiel! Halen!

gister weer lekker potje..
was conquest in white pass.. 44 om 6 :) ik had in totaal (met award) 22.000 XP ingame had ik 3200 XP en de tweede van mijn team had 1200, eerste van het tweede team had 1700.. ****ing dikke ownage:D

gister ook met de Gol iemand met een headshot uit de apache gesniped:D
Allebei fcking nice! :D Heb ook al n paar keer mensen uit een chopper geschoten.. het mooiste is nog een blackhawk vol met mensen erin :roflol:

Allebei fcking nice! :D Heb ook al n paar keer mensen uit een chopper geschoten.. het mooiste is nog een blackhawk vol met mensen erin :roflol:
heheheh ja klopt:)
had trouwens na die post een potje snipen. Was een rush game en wij waren de defenders, dus ik bleef telkens zitten op onze map.. 18-0 :D was gewoon prijs schieten.. toen hun blackhawk genakt en meteen de trofy gehaald: roadkill with airvehicle :D die was wel lache, mooie was dat ik gewoon weer de lucht in ging daarna:P

heheheh ja klopt:)
had trouwens na die post een potje snipen. Was een rush game en wij waren de defenders, dus ik bleef telkens zitten op onze map.. 18-0 :D was gewoon prijs schieten.. toen hun blackhawk genakt en meteen de trofy gehaald: roadkill with airvehicle :D die was wel lache, mooie was dat ik gewoon weer de lucht in ging daarna:P
Hahaha ja die tophy moet ik nog halen ook ja :p
Had ook een paar keer (mss een bug?) Dat ik gewoon naar een enemy tank loop en m dan gewoon jat.. Wtf? :p Dus ik stap gewoon in en de vijand vliegt eruit.

lol, nog nooit gezien of gehad..

wel gister weer even apache gevlogen in atacama desert, 22-1 en uiteraard de ace pin:D
heb nu bijna alle classes uitgespeeld (level 21) behalve medic, daar heb ik 700 xp voor :o

medic is juist hetgene waar ik de meeste punten mee pak.
spelen jullie bij een clan?
Ik zit bij reconclan

medic is juist hetgene waar ik de meeste punten mee pak.
spelen jullie bij een clan?
Ik zit bij reconclan

Medic is een punten pakker idd.

Maargoed, ligt ook een beetje wat je speelt. Als ik met Rush in de verdedigende ploeg zit, ben ik eigenlijk altijd Sniper. Heerlijk hoe de tegenstanders op je af komen rennen, wachtend tot me kogels hun koppie's doorboren. :o

Ik pak die punten sowieso wel, vaak zat de ace pin.

• Topic Starter Topic Starter
Gol sniper magnum owned inderdaad het hardst van alle snipes..
verders de XM8 P, XM8 C, Bradly en choppaaaa

Gol sniper magnum owned inderdaad het hardst van alle snipes..
verders de XM8 P, XM8 C, Bradly en choppaaaa

Yup, iedereen gebruikt natuurlijk de gayste meest overpowered wapens die er zijn zoals : AN-94 - M60 - Carl Gustav en ja 40MM met grenade upgrade en improved explosion damage is ook best gay :D

Vind persoonlijk MG36 ook heel goed ( dat medic wapen met red dot sight op )
En van assault M16A2 en XM8.
De Abraham tank met alternate fire vind ik ook best lekker :D

Tracer gun + Carl Gustav is ook altijd wel lachen, helemaal tegen heli's. :D

Yup, iedereen gebruikt natuurlijk de gayste meest overpowered wapens die er zijn zoals : AN-94 - M60 - Carl Gustav en ja 40MM met grenade upgrade en improved explosion damage is ook best gay :D

Vind persoonlijk MG36 ook heel goed ( dat medic wapen met red dot sight op )
En van assault M16A2 en XM8.
De Abraham tank met alternate fire vind ik ook best lekker :D
AN heeft een t*fus iron sight.. is de carl gustav krachtiger dan de AT4? tegen mensen of voertuigen?
improved explosion damage gebruik ik ook.. alleen ik gebruik daarbij smoke grenades, die dingen kan je zo bruut gebruiken als je aan het rushen bent.. je knalt het op 2 gebouwen, snipers zien niks meer je rent naar de overkant en pompt ze in hun rug :D
Tracer gun + Carl Gustav is ook altijd wel lachen, helemaal tegen heli's. :D
ja hoe werkt dat? schiet vaak tracers maar ik hoor nooit dat hij gelocked is en hij gaat er ook nooit achteraan..

Laatst bewerkt door een moderator:
ja hoe werkt dat? schiet vaak tracers maar ik hoor nooit dat hij gelocked is en hij gaat er ook nooit achteraan..

Als een tracer op een voertuig is geschoten, zoom je in met je Gustav en moet je ff wachten totdat je bij dat rode blokje een afstand ziet staan. :) ... Echt fun.

AN heeft een t*fus iron sight.. is de carl gustav krachtiger dan de AT4? tegen mensen of voertuigen?
improved explosion damage gebruik ik ook.. alleen ik gebruik daarbij smoke grenades, die dingen kan je zo bruut gebruiken als je aan het rushen bent.. je knalt het op 2 gebouwen, snipers zien niks meer je rent naar de overkant en pompt ze in hun rug :D

Tegen allebei, het is sneller en heeft meer damage.

En met tracerdart, als je hem geplant hebt zie je een rood vakje ' zoom in' tot dat je de afstand cijfers ziet boven het vakje, mik naar boven en je raket geleid hem naar je target.
Werkt ook op infanterie

Het is weer weekend. Straks ff ownen op bc2 decap? :D

hehe nice, dan ga ik zeker de gustav voortaan gebruiken:D

moet toch nog de award halen van 100 tracer darts.

Heb battlefield 2 nog eens geinstalleerd, amuseer me er eigenlijk wel mee.
Het is percies wel heel eazy blijkt het :D altijd zieke scores.

Haha, gelijk hebben jullie: heb net vakantiegeld gehad dus who knows...

Waarom fixen jullie niet een DBB-clan? :p

Ontwikkelstudio DICE en uitgever Electronic Arts hebben het eerste pakket downloadable content voor Battlefield: Bad Company 2 aangekondigd. De nieuwe Onslaught-modus voegt coöperatieve gameplay toe aan BFBC2.

Het dlc-pakket, dat nog geen datum heeft gekregen, voegt de 'Onslaught'-spelmodus toe aan Battlefield: Bad Company 2, zo maakte Electronic Arts dinsdag op een persevenement in Londen bekend.

In Onslaught kunnen spelers solo of samen met maximaal drie anderen de strijd met computergestuurde vijanden aangaan. Dit gebeurt op vier speelvelden die al bekend zijn van Bad Company 2, te weten Valparaiso, Atacama Desert, Isla Inocentes en Nelson Bay. De spelers moeten achtereenvolgens een aantal strategische punten innemen, zoals dat ook het geval is in de normale 'Rush'-spelmodus. In Onslaught wordt echter niet alleen met minder spelers en tegen de computer gespeeld, ook wordt de tijd bijgehouden en is de moeilijkheidsgraad instelbaar. DICE verwacht dan ook dat er online een competitie zal ontstaan van clans die de snelste tijd van iedere map willen verbeteren.

Hoewel er nog geen datum bekend is, verwacht DICE het dlc-pakket voor het einde van de zomer online te kunnen brengen. Het pakket zal in de Xbox Live Marketplace 800 Microsoft Points kosten, terwijl PlayStation 3-gamers er 8,99 euro voor moeten betalen.

Update 13:40: Electronic Arts heeft bekendgemaakt dat het dlc-pakket ook voor de pc beschikbaar zal zijn. Over de prijs die voor het pakket op de pc betaald moet worden is echter nog niets bekend.

http://tweakers.net/nieuws/67268/dice-kondigt-eerste-dlc-pakket-bad-company-2-aan-update.html

Terug
Naar boven