XXL Nutrition

Battlefield Bad Company 2

Nieuwe PC + WoW + BC2 (alleen multiplayer €20)..

Mja, ben altijd al van het schieten op de ps2 geweest, pc-shooters zijn niet mijn ding gek genoeg. Aan de andere kant, aan een nieuwe pc heb ik meer dan alleen gamen... Moeilijk :P

is de verhaallijn weer zo kort als de eerste?

• Topic Starter Topic Starter
Beter? Vond de MF2 singleplayer best kicke hoor, leuk avondje aan beleefd. Ook niet meer dan dat, maar dan nog.

Echt lang is het niet, had het uit op 5 uurtjes. Maar ik vond het wel een leuk/amusant verhaal, beter imo als mw2 verhaal.

Maar het gaat hem dan ook meer om de multiplayer :)
ahz. en is die multiplayer voor ps3 vn bc1 ook vet? zal em dan ook ff testen

Laatst bewerkt door een moderator:
ik vond het niet slecht, maar ik vind persoonlijk die van bc2 beter, qua verhaallijn deed hem het gewoon meer voor mij.

Heb BC2 niet, dus kan ik niks over zeggen. Overweeg de aanschaf van een ps3 slimline 120gb en BC2, en dan misschien wat 2de hands games drbij ofzo voor de gein. Tis een beetje een afweging tussen een nieuwe pc en ps3. Maar op ps3 draait alles de komende jaren smooth voor minder dan 300 euro, kan je niet van op aan met een nieuwe pc.

Heb BC2 niet, dus kan ik niks over zeggen. Overweeg de aanschaf van een ps3 slimline 120gb en BC2, en dan misschien wat 2de hands games drbij ofzo voor de gein. Tis een beetje een afweging tussen een nieuwe pc en ps3. Maar op ps3 draait alles de komende jaren smooth voor minder dan 300 euro, kan je niet van op aan met een nieuwe pc.

Ik persoonlijk, heb mijzelf half jaar geleden een nieuwe pc aangeschaft.
Maar dat is ook omdat ik liever op pc game, en ook voor men studies programma's vlotjes moet kunnen draaien. Prijs kwaliteit gezien voor jou is een ps3 beste oplossing, trouwens gaming voor pc is toch dood aan het gaan. Het zijn tegenwoordig allemaal ports van consoles snel snel naar pc geript.

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

ahz. en is die multiplayer voor ps3 vn bc1 ook vet? zal em dan ook ff testen

Heb ik niet gespeeld, sinds die alleen maar op console uit kwam :rolleyes:

Ik persoonlijk, heb mijzelf half jaar geleden een nieuwe pc aangeschaft.
Maar dat is ook omdat ik liever op pc game, en ook voor men studies programma's vlotjes moet kunnen draaien. Prijs kwaliteit gezien voor jou is een ps3 beste oplossing, trouwens gaming voor pc is toch dood aan het gaan. Het zijn tegenwoordig allemaal ports van consoles snel snel naar pc geript.

Ja goed punt. Geef de ontwikkelaars eens ongelijk: cracken van pc-games is nog altijd iets eenvoudiger dan voor de console :p PS3 werkt gewoon. Was destijds helemaal hooked on BF modern combat voor de PS2 (niet dezelfde als modern combat op de pc gekgenoeg) en wou toen al BC spelen, maar toen had ik geen centen. Nu nog steeds niet, maar iets minder niet :p:D

Tis voor mij als ex-wowjunkie ook een beetje de afweging tegen Cataclysm. Maar aangezien ik weer ga studeren ben ik dan ook beter af met een PS3, die is gewoon plug en play en met wow zit je vast aan raidtijden, beschikbaarheid van 4 avonden in de week als je in een goeie guild wil etc. :mad:

Ja goed punt. Geef de ontwikkelaars eens ongelijk: cracken van pc-games is nog altijd iets eenvoudiger dan voor de console :p PS3 werkt gewoon. Was destijds helemaal hooked on BF modern combat voor de PS2 (niet dezelfde als modern combat op de pc gekgenoeg) en wou toen al BC spelen, maar toen had ik geen centen. Nu nog steeds niet, maar iets minder niet :p:D

Tis voor mij als ex-wowjunkie ook een beetje de afweging tegen Cataclysm. Maar aangezien ik weer ga studeren ben ik dan ook beter af met een PS3, die is gewoon plug en play en met wow zit je vast aan raidtijden, beschikbaarheid van 4 avonden in de week als je in een goeie guild wil etc. :mad:

Ben zelf ook nog een ex-wow junkie:o Maar ik koop altijd de nieuwe uitbreiding , meestal omdat het 'veel belovend ' is maar ik stop na een paar maanden meestal toch weer. Pvp is dood en dat is wat me echt interesseerde , pre-tbc was het leukst ( ex - warlord ) :p

En true het zuipt echt al je tijd weg, zeker met guild. Deed ik dan ook niet echt graag, buiten mij allereerste guild. Niet te hardcore, maar we deden wel MC, ZG en AQ10. Het was ook een nl/be guild ook pre-tbc, leuke tijden :P

Laatst bewerkt:
Ben zelf ook nog een ex-wow junkie:o Maar ik koop altijd de nieuwe uitbreiding , meestal omdat het 'veel belovend ' is maar ik stop na een paar maanden meestal toch weer. Pvp is dood en dat is wat me echt interesseerde , pre-tbc was het leukst ( ex - warlord ) :p

Niiice :D

Ben zelf na de release van TBC gaan spelen. Was meer van het raiden. Was in de eerste weken op level 80 voor het eerst in een topguild. Zo mooi om gasten die 7-8 epics meer hadden te outhealen in naxx toen :)

Je speelde een... Arms tauren warrior?

Niiice :D

Ben zelf na de release van TBC gaan spelen. Was meer van het raiden. Was in de eerste weken op level 80 voor het eerst in een topguild. Zo mooi om gasten die 7-8 epics meer hadden te outhealen in naxx toen :)

Je speelde een... Arms tauren warrior?

Marksmanship orc hunter, en jij?
maar ik heb daarna ook nog een warlock gehad heb ik zelf ook nog alles van 3.0 arena gear gehaald. Account gehackt op . Dan met de uitbreiding terug begonnen met een Hunter voor te levelen, en dan deathknight en nog een elemental/resto shaman. Maar ik vond het sowieso al minder leuk.

Mwah oke, toch in de goeie richting gedacht :p

Mn main was een human priest (holy) met shadow offspec en wat pvpgear ook (vooral op level 80, welfare pvp epics op 70 maar die tellen niet :nut:). Had ook een paladin tank met holy offspec (wat Ulduar tank-gear, EoE10 shield enzo, best leuke spulletjes) en een blood-dps deathknight (mix pvp-pvedps gear, ook 2h van EoE10 enzo). Verder nog een level 75 druidje geloof ik.

Healen was toch het enige waar ik echt goed in was, al heb ik ook best wat succesvol getanked. Een threat-machine was ik wel ;)

Mwah oke, toch in de goeie richting gedacht :p

Mn main was een human priest (holy) met shadow offspec en wat pvpgear ook (vooral op level 80, welfare pvp epics op 70 maar die tellen niet :nut:). Had ook een paladin tank met holy offspec (wat Ulduar tank-gear, EoE10 shield enzo, best leuke spulletjes) en een blood-dps deathknight (mix pvp-pvedps gear, ook 2h van EoE10 enzo). Verder nog een level 75 druidje geloof ik.

Healen was toch het enige waar ik echt goed in was, al heb ik ook best wat succesvol getanked. Een threat-machine was ik wel ;)

Netjes ja palladin tanks zijn zeer sterk, maar we zullen het nu verder terug een bc2 topic gaan houden , dat is op de moment veel interessanter dan WoW :P

" Its not their gun. Its more then their gun. Its their soul." :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Kan je eigenlijk ook je uiterlijk eenbeetje aanpassen in BC2? Die gast op het plaatje van t filmpje ziet er echt bad-ass uit.

" Its not their gun. Its more then their gun. Its their soul." :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Kan je eigenlijk ook je uiterlijk eenbeetje aanpassen in BC2? Die gast op het plaatje van t filmpje ziet er echt bad-ass uit.

Dat is assault, maar je kan het niet aanpassen elke class ziet er wel een beetje anders uit als de andere.

Dam, moet echt zo'n apparaat fixen :D

Terug
Naar boven