XXL Nutrition

BBQ zomertijd

gwn IF, al je kcal met de BBQ naar binnen werken :)

• Topic Starter Topic Starter
ff n off topic vraag. Als ik pindakaas eet dan merk ik dat ik echt de heletijd uit mn mond stink en gewoon ook vanuit mn keel. Wat doen jullie hiertegen, want het is nogal vervelend om met mensen te praten of je vriendin te zoenen als je uit je b-piep-k stinkt naar pindakaas en die shit

ff n off topic vraag. Als ik pindakaas eet dan merk ik dat ik echt de heletijd uit mn mond stink en gewoon ook vanuit mn keel. Wat doen jullie hiertegen, want het is nogal vervelend om met mensen te praten of je vriendin te zoenen als je uit je b-piep-k stinkt naar pindakaas en die shit

Spoelen, poetsen ook tong?
Nooit meer eten of zoenen

Heb/had ik ook vooral icm oats. Poetsen en mondspoeling helpt.

• Topic Starter Topic Starter
Heb/had ik ook vooral icm oats. Poetsen en mondspoeling helpt.
mondspoeling zie ik vaak dat het max 3x per week moet, omdat het bijwerkingen kan hebben bij langdurig dagelijks gebruik. En met poetsen alleen krijg je die stank toch niet volledig uit je keel?

Gwn vrete word je sterk van

Terug
Naar boven