MuscleMeat

BD spuiten stroef?

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
hallo ,

ik heb nog 5ml spuiten liggen van het merk BD daar zit geen rubber in de spuit.(heb ook bd met groene rubber)
aspireren met deze spuiten is echt kut glijd ook niet lekker. Spuiten zelf gaat ook in schokjes zeg maar niet geleidelijk. Met het andere merk die ik had of spuiten met rubber heb ik er geen problemen mee.

het gaat allemaal wel maar handig is het niet vooral als je mixt en je precies wilt optrekken is het echt kut gewoon, 1 middel is makkelijk rest spuit je gewoon terug

Meer die hier last van hebben?

Gebruik je geen ander merk met andere olie? Of kleine naaldjes?

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik je geen ander merk met andere olie? Of kleine naaldjes?
ik trek gewoon op met 0.8x40 zelfs dan is die stroef is echt puur de spuit zelf. Moet wel zegen dat de 2ml versie het wel iets beter doet is ook zonder rubber.

Wel ander merk maar zelfs zonder olie voelt die best happerig aan

ik heb ze zelf ook de 5ml van BD Discardit, het uitnemen bij de vials gaat idd moeizaam zelfs als je eerst de lucht erin pompt maar met zetten geen probleem

Die plunger zonder rubber is kut ja, als je teveel kracht zet bij het optrekken komt er ook lucht langs de plunger. Beter die met dat groene rubber erin kopen.

Ik doe het al jaren zonder rubber (pun intended).. Werkt gewoon prima als je een beetje geduld hebt. Als je met rubber gewend bent dan is het even wennen inderdaad.

heb even 1 van een maat die gaat veel soepelere denk productie fout dan ofzo? hij had wel een ander merk.

Kan werking van je sterilisatiemiddel (bijv benzylalcohol) met het materiaal van je zuiger zijn.. Ik heb vrij goede spuiten met rubber op de zuiger maar met Alpha Pharma..NOPE stropt

Alle andere merken gear is no problem

Zelfde bij mij ap spuit schokkerig weg met de rubberen versie spuit danwel heb geen zonder rubber. Die had ik wel waren wel fijn nooit problemen mee gehad maar volgens velen kan er lucht langs lopen.

Komt door EO, niet door BA, of spuiten zijn gewoon bunk.
EO lost plastic op. En bij rubber plunger, zet het rubber uit door Ethyl Oleate

Komt door EO, niet door BA, of spuiten zijn gewoon bunk.
EO lost plastic op. En bij rubber plunger, zet het rubber uit door Ethyl Oleate
EO tast plastic/rubber aan..? Daar wil ik wel een bron van zien.
Ten tweede wordt EO bijna niet gebruikt gezien het in aardig wat gevallen voor behoorlijke PIP kan zorgen.
Ten derde - als het EO verhaal waar mag zijn, wat ik sterk betwijfel - is de EO natuurlijk maar heel eventjes in je spuit, onmogelijk om in enkele minuten het rubber/plastic al dusdanig aan te tasten dat er issues ontstaan.

• Like
Waarderingen: REJ
Viromone was een vd eerste HG Test soorten die Ethyl bevatte. Dit gaf bij vele zeer veel plunjer problemen. Is ergens een paar jaar geleden een tooic geweest, over kunstof en EO , ook dat er uit onderzoek bleek dat BA buthyl doppies aantasten.
Geen zin te zoeken, zoek maar ff op Krieltje, en dan naar EO of kunstof, of whatever, posts zat.
Verder zijn er wel degelijk labs die EO gebruiken. High dose kan alleen maar met EO Supersolvent of PS.
Maakt mij verder geen malle moer uit waar jij aan " doubt" kerel. Het blijven solvents, en niet iedere kunstof is hier tegen opgewassen.

Zover ik weet is virormone ook de enige geweest die met ethyl oleate bezig is geweest. Geen populaire drager gezien het in Amerika niet is goed gekeurd voor injecties. Oraal is het wel toegelaten.

Enfin, ik wil je best geloven maar alle info die ik tegen kom staat op bb forums. Geen enkel officieel onderzoek te vinden die de beweringen kunnen onderbouwen. Wat ik wel kan vinden in chemische data sheets is dat de methyl ethyl oleate een natuurlijk rubber zeer snel aantast, maar gezien de plungers van synthetisch rubber wordt gemaakt gaat dat niet op.

Qua aantasting van kunststoffen en rubbers kun je de pijlen beter richten op benzyl alcohol.

Ethyloleaat wordt gebruikt als oplosmiddel voor farmaceutische geneesmiddelen preparaten met lipofiele stoffen zoals steroïden. Het wordt ook als een smeermiddel en een weekmaker gebruikt..Weekmakers zijn stoffen die kunststoffen elastisch maken en dus de plunger van rubber ietsie vergroten bij contact met EO.

Trek een beetje olie met eo op, en je ziet het vanzelf.

Koop gewoon spuiten zonder rubbers.. Wat een gezeur over rubbertjes en oliën :o

het leuke is ik heb het juist over spuiten die stroef gaat ZONDER rubber?:roflol: MET rubber geen problemen.

Ja ik weet niet beter dan zonder rubber.. Zo kun je ook nooit te snel injecteren waardoor je de volgende dag last hebt ervan. Ik zie het probleem in zijn geheel geloof ik gewoon niet :dunno:

Ja ik weet niet beter dan zonder rubber.. Zo kun je ook nooit te snel injecteren waardoor je de volgende dag last hebt ervan. Ik zie het probleem in zijn geheel geloof ik gewoon niet :dunno:
zonder rubber lukt het mij niet altijd even goed om meerdere middelen te mixen en de juiste hoeveelheid te nemen. Omdat mijn spuiten niet vloeiend bewegen trek ik de ene keer perrongeluk te veel. Bij 1 middel is dat geen ramp spuit je het gewoon terug. En aspireren vind ik ook makkelijker gaan met 1 hand als de spuit meewerkt :D

zonder rubber lukt het mij niet altijd even goed om meerdere middelen te mixen en de juiste hoeveelheid te nemen. Omdat mijn spuiten niet vloeiend bewegen trek ik de ene keer perrongeluk te veel. Bij 1 middel is dat geen ramp spuit je het gewoon terug. En aspireren vind ik ook makkelijker gaan met 1 hand als de spuit meewerkt :D

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, ik denk dat oefening gewoon goede spuitkunst baart :cool: Heb geen enkele moeite om 3x 1ML van verschillende compounds te trekken. Wellicht komt dit omdat ik mijn vials altijd voor verwarm in heet gekookt water voor 2 minuten, alvorens ik de olie uit de vials trek.

Terug
Naar boven