XXL Nutrition

Beachready na halfjaar cut? :p

Respect trouwens voor je verhaal, heel begrijpelijk dat je dan geen foto's plaatst van de legs.

Maarja denk dat zo'n upper body (voornamelijk voor jezelf hopelijk) toch wel een hoop goedmaakt;)

Ziet er zeker goed uit kerel!

Wat had je voor voedingsschema?

eerlijk vind ik het wat tegenvallen voor een half jaar te cutten...
na 6 weken duik ik al onder de 5% als ik echt doorgedreven cut...
of was het niet je bedoeling om echt cut te staan? want opzich is 't wel mooie progressie natuurlijk :)

8% op een halfjaar? noujah, is niet slecht, maar toch niet zo strikt geweest dan?

ik ben nu 2 maanden bezig, ik ben op 22% begonnen zoals jij, momenteel zit ik op 16%.

• Topic Starter Topic Starter
8% op een halfjaar? noujah, is niet slecht, maar toch niet zo strikt geweest dan?

ik ben nu 2 maanden bezig, ik ben op 22% begonnen zoals jij, momenteel zit ik op 16%.

leuke bump :p nee zoals ik zei heb niet te snel gecut om geen spiermassa te verliezen, en heb zelfs massa bijgewonnen ;)

ZO he, knap werk. Ik heb zelf ook een hoog vet% en wil net zoiets bereiken wat jij hebt gedaan. Zou je mij iets meer hier over willen uitleggen hoe je dat precies doet enzo? Want heb nog niet zoveel verstand van alles. Ben al tijdje bezig met trainen maar ik weet nog niets over al die begrippen :D ('cutten') daarom ben ik ook nar dit forum gekomen aha.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven