AndroidHealthClinic

beantwoord mijn vragen please! (stromba/primo kuur)

Envyme

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik hoop dat jullie me wat meer vragen kunnen beantwoorden!

hier wat basic info

leeftijd: 20 jaar
gewicht: 68 kg
lengte 1.86
status: gezond, niks geen poespas.
BF: zeer laag (kan geen vet 'zien' (ripped) maar heb het nooit getest)

waarom ik dit wil?:

bulk nu 4 jaar intensief met een goed schema, kom bijna niets aan en heb nu na lang peinzen besloten een kuur te gaan volgen om mijn spiermassa te verhogen. Ook doe ik aan kickboksen wat ik 2 keer in de week doe. Ondanks dat ik tevreden ben over mijn kracht vermogen, wil ik mijn lichaamsgroei vergroten.

hoe ik dit wil?:
Dit wil ik doen met een 8 weken stromba kuur (tabs) met wekelijks primoteston te injecteren. En als na-kuur glomid te nemen. Dit is mijn eerste kuur ooit. Mij werd verteld dat dit een goede "starterskuur" was waarbij je al gauw 5 kilo aan zou komen en dit ook pure massa is (dus geen vocht of bloedophopingen). Ook werd mij verteld dat dit tussen de anabole soorten een middengrenzend anabool is(dus niet mild maar ook zeker niet zwaar).

de vragen die ik heel graag beantwoord zou willen hebben:
Wie heeft er ervaring in deze kuur en kan mij precies vertellen hoe ik het beste zou kunnen kuren en de doseringen, ik heb gelezen dat je het op moet bouwen en vervolgens weer af moet bouwen om je lever niet in slaap te laten vallen?
----------------------------------
Ik heb de effecten gelezen, en dat het zwaar belastend zou zijn voor je lever, ook zou je last krijgen van erectie-stoornissen, is dit ook het geval bij 1 kuur en bij normale dosering? (ik weet dat iedereen er anders op reageert maar vertel me je persoonlijke ervaringen!! :cool: ).... Dit lijkt mij persoonlijk niet maar toch even voor de zekerheid ik moet wel me vriendin een plezier blijven doen :D
-----------------------------------
Ik heb gelezen dat het erg ongezond is aan cardio te doen, tenminste ik las over hardlopen dat dit erg slecht voor je zou zijn tijdens een kuur, is het verstandig door te gaan met kickboksen (wat vrij inspannend is voor het gehele lichaam). Want mocht dit niet goed voor het lichaam zijn dan ga ik puur stacken
zo ziet het eruit klopt dit? De primoteston is van schering of zo iets en staat met blauwe inkt gedrukt, is dit geen fake stuff? op de tabs staat gedrukt: stanozolol met houdbaarheidsdatum. (witte doosje)
is mijn leeftijd oke om mee te beginnen? ik hoorde verhalen dat je dichtgroeit en voor je 50e doodgaat als je voor je 21e levensjaar begint, dit klinkt super raar in mijn oren, maar is de waarheid??? Ik denk namelijk dat het alleen zo is bij meerdere kuren, ik ben van plan maar 1 kuur te gaan nemen.
De primoteston doe ik met injecties, is dit het beste om te doen om in je kont te zetten?

Vertel me alles!, alles wat ik meeneem van jullie ervaring kan voor mij van goede toepassing komen! Ik wil deze kuur zo veilig doen (niet dat het veilig is om het te gebruiken, maar zo safe mogelijk ;) )

ZIJN ER VRAGEN OF ONDUIDELIJKHEDEN WAT BETREFT IK GESCHREVEN HEB LAAT HET WETEN DAN ZAL IK HET HERSTELLEN OF EXTRA INFO GEVEN ALS NODIG!!
Bedankt voor het lezen en ik hoop wat te horen van jullie

rick

Laatst bewerkt:
welkom

ok

1) te jong, je lichaam is er nog niet klaarvoor

2) primo=primobolan EDIT: primoteston is een andere ester gewoon

3) Als je zonder sterioden niks bijkomt op jouw gewicht, kom je met sterioden ook niks blijvend bij. Je moet meer eten, heb je al een voedingsschema. Bulken is meer eten, maar gezien je dat niet doorhebt, zou ik veeeeeeeeeeeeeer van sterioden blijven. Post je voedingsschema eens...

4) lever in slaap te laten vallen :rolleyes: Welke kluns heeft je dat vertelt?

5) Heb je je bloed al laten testen?

6) 8 weken orals, en zeker winny, is teveel. Max 6 weken, zeker bij een eerste kuur.

7) Waar is de nakuur? EDIT: het is clomid, niet glomid. Verdiep je eerst wat in nakuren, weet je wel wat clomid met je doet? Het is zeker geen poep, zelfmoorden op clomid zijn niet onvoorkomend. Ben je klaar voor de neveneffecten?

8)Hoe weet je dat je een goed schema hebt, je weegt minder als mn ex-girlfriend van 1m88. Volgens mij heb je een k*tschema, 68kg op 186cm, komaan en 4 jaar hetzelfde schema is ook not done.

9) als je gaat stacken, ALTIJD test in je kuur inbouwen, maar je hoort nog lang niet te kuren dus ja...

Laatst bewerkt:
Succes als je maar van plan bent 1 kuur te gaan nemen...

Allereerst heb ik een vraagje voor je; wat is de werkzame stof in primoteston? Want volgens mij heb je geen bal verstand van wat je in je lijf gaat steken. Sommige namen van stoffen lijken op elkaar maar hebben een totaal andere werkzame stof.

Lees s de stickies door verder voor je "lever in slaap zou vallen"

:D

• Topic Starter Topic Starter
ok

1) te jong, je lichaam is er nog niet klaarvoor

2) primo=primobolan, primoteston kan een merknaam zijn, geen id

3) Als je zonder sterioden niks bijkomt op jouw gewicht, kom je met sterioden ook niks blijvend bij. Je moet meer eten, heb je al een voedingsschema. Bulken is meer eten, maar gezien je dat niet doorhebt, zou ik veeeeeeeeeeeeeer van sterioden blijven. Post je voedingsschema eens...

4) lever in slaap te laten vallen :rolleyes: Welke kluns heeft je dat vertelt?

5) Heb je je bloed al laten testen?

6) 8 weken orals, en zeker winny, is teveel. Max 6 weken, zeker bij een eerste kuur.

7) Waar is de nakuur? EDIT: het is clomid, niet glomit.

8)Hoe weet je dat je een goed schema hebt, je weegt minder als mn ex-girlfriend van 1m88. Volgens mij heb je een k*tschema, 68kg op 186cm, komaan en 4 jaar hetzelfde schema is ook not done.

9) als je gaat stacken, ALTIJD test in je kuur inbouwen, maar je hoort nog lang niet te kuren dus ja...

oke dit is duidelijke taal gewoon, het is dus verstandiger tot mijn 21e te wachten komt hieruit voor!

oke dit is duidelijke taal gewoon, het is dus verstandiger tot mijn 21e te wachten komt hieruit voor!

Begin gewoon eerst eens met een voedingsschema, maak dat je 4000+ calorieen hebt per dag, halfvolle melk en kwark zijn handig in bulkdieeten, en binnen een jaartje spreken we elkaar weer.

tot dan ;)

21 jaar is geen standaard voordat je mag kuren maar het is zeer aan te raden alvorens je gaat kuren toch minstens 4 tot 6 jaar serieus traint. Weet hoe je goed moet trainen om te groeien. Een aantal jaren serieus een eetschema hebt. Anders dat niet goed zit zal je na je kuur weer als een pudding inzakken. Ga eerst maar eens je voedingsschema onder de loep nemen want als je niet aankomt dan eet je simpelweg te weinig. En dan kun je wel relatief veel eten al maar dan moet je gewoon nog meer eten. Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Succes als je maar van plan bent 1 kuur te gaan nemen...

Allereerst heb ik een vraagje voor je; wat is de werkzame stof in primoteston? Want volgens mij heb je geen bal verstand van wat je in je lijf gaat steken. Sommige namen van stoffen lijken op elkaar maar hebben een totaal andere werkzame stof.

Lees s de stickies door verder voor je "lever in slaap zou vallen"

:D

Testoviron 100 mg/ml

is ook een testosteron, dit is wat je vraagt toch?

over het lever verhaal, je kan me uitlachen daarom maar Ik heb het op een ander bodybuild forum nadrukkelijk in een sticky gelezen.Er stond dat als je niet goed afbouwt de lever opeens gewend raakt aan de dosis dit je dagelijks in je lichaam gooit (tabs) en vervolgens gewoon in 'slaap' valt omdat de stof gemist word in je lichaam. Al die tijd dat je gebruikte heeft hij hard moeten werken en als je in 1 keer stopt denk hij dat alles schoon is en niks meer hoeft te doen. Dit kon met D-boll snel gebeuren, daarom vraag ik of het ook kan met stromba aangezien het ook in tabs in je lever terecht komt.

Ik vraag het gewoon aangezien ik er erg benieuwd maar ben maar aan de reactie te zien klopt het niet :D

primoteston is egyptische test enanthate..250 mg/ml en wordt al een paar jaar niet meer gemaakt..de vervanger heet cidoteston..naar Cid Co de producent van de oude primotestons

Testoviron 100 mg/ml

is ook een testosteron, dit is wat je vraagt toch?

over het lever verhaal, je kan me uitlachen daarom maar Ik heb het op een ander bodybuild forum nadrukkelijk in een sticky gelezen.Er stond dat als je niet goed afbouwt de lever opeens gewend raakt aan de dosis dit je dagelijks in je lichaam gooit (tabs) en vervolgens gewoon in 'slaap' valt omdat de stof gemist word in je lichaam. Al die tijd dat je gebruikte heeft hij hard moeten werken en als je in 1 keer stopt denk hij dat alles schoon is en niks meer hoeft te doen. Dit kon met D-boll snel gebeuren, daarom vraag ik of het ook kan met stromba aangezien het ook in tabs in je lever terecht komt.

Ik vraag het gewoon aangezien ik er erg benieuwd maar ben maar aan de reactie te zien klopt het niet :D

Primoteston/testoviron is gewoon een merknaam van Test E van schering lees ik hier, voor de mensen die nog nooit schering hebben gebruikt. Is dus geen Primobolan, dus de afkorting primo is hier gevaarlijk.

Schering Testoviron Depot (B) 100 mg/ml
Testoviron Depot (G,A,B,CH,DK,ES,GR,PL,S,Thailand,Columbia, Dominican Rep, Paraguay,Uruguay) 250 mg/ml
Primoteston Depot (GB,Mexico, FL) 250 mg/ml
Primoteston Depot (NO) 100 or 180 mg/ml

Je mag me altijd eens die sticky linken, we hebben hier op dbb ook al zoiets gehad.
Ik hoop dat het niet [Link niet meer beschikbaar] is...

Op/afbouwen is achterhaalt qua efficientie. Het enige waarvoor ik opbouwen nog aan zou raden is om de inslag wat af te vlakken, indien je weinig ervaring hebt kan die blessures veroorzaken. Maar je kunt gewoon zeggen tegen de mensen om niet TE veel te pakken van gewicht...

de vragen die ik heel graag beantwoord zou willen hebben:
Wie heeft er ervaring in deze kuur en kan mij precies vertellen hoe ik het beste zou kunnen kuren en de doseringen, ik heb gelezen dat je het op moet bouwen en vervolgens weer af moet bouwen om je lever niet in slaap te laten vallen?
----------------------------------

8 weken stromba is idaad voor eerste kuur wel redelijk zwaar..zal het zelf in laatste 4 of 6 weken van de kuur gooien zodat je gelijk door kan gaan met pct....
btw het in slaap vallen van de lever...kan je dat stukkie pasten waar je dat gelezen hebt?!...vaak als een orgaan erg actief is, om een of andere rede, dan is idd daarna de activiteit stuk minder dan de normale activiteit...
in dat opzicht heeft misschien afbouwen toch wel enigszins nut!??..

Over dat leververhaal zou ik me geen zorgen maken. Leverprobs komen slechts heel zelden voor en dan nog enkel bij mensen die een leverafwijking hebben of jongens die idioot hoge doseringen gedurende lange tijd hebben gebruikt. Heb je een gezonde lever zal hij die klap van max 50mg/dag orals gedurende 6-8w niet al te zwaar ervaren. Ik heb mn bloedwaarden laten checken na een cycle dianabol 8w aan 50mg, nam er nog periactin bij voor mn eetlust (ook licht leverbelastend) en mn leverwaarden waren nog perfekt binnen de waarden.

Je mag niet zomaar over nevenwerkingen heenlopen maar altijd datzelfde overdreven verhaal over orals... Persoonlijk vind ik orals voor een beginner meer dan ok, scheelt er iets en je moet meteen stoppen is de dag erna alles uit. Een nevenwerking met enanthaat of decanoate en je zit ermee voor 3-4w...

bij de meesten zal er idaad geen lever probs ontstaan...

@topicstarter...voor mooie kan je beter nog ffies wachten en tussentijds vast wat meer in de materie verdiepen (wat je zo te lezen wel al mee bezig bent)...je kan echt meer uit je kuur halen als je er wat meer van weet, zal jezelf ook een beter/veiliger gevoel geven..

hmm..bij naderinzien...als je de stickies doorleest kan je binnen 2 dagen al genoeg op de hoogte zijn....21ste word vaak als grens gesteld, maar als hjet op je 20ste verkeerd gaat dan gaat het ook op je 21ste verkeerd..:S

hmm..bij naderinzien...als je de stickies doorleest kan je binnen 2 dagen al genoeg op de hoogte zijn....21ste word vaak als grens gesteld, maar als hjet op je 20ste verkeerd gaat dan gaat het ook op je 21ste verkeerd..:S

Ik ken niemand die op zijn 20 ook maar dichtbij zijn genetische max zit, 21 is ook nog dat extra jaartje trainingservaring, levenservaring en extra gegained. Dat en het feit dat bij de meeste mensen hun lichaam niet volgroeid is tot hun 21(bij sommigen zelfs tot hun 23)

Ik ken niemand die op zijn 20 ook maar dichtbij zijn genetische max zit, 21 is ook nog dat extra jaartje trainingservaring, levenservaring en extra gegained. Dat en het feit dat bij de meeste mensen hun lichaam niet volgroeid is tot hun 21(bij sommigen zelfs tot hun 23)
ken iemand dit 15jaar traint..helemaal naturel...heel zn lichaam naar de klote omdat ie helemaal tot uiterst gaat en nog steeds niet zn doel heeft bereikt...dit zal hem niet zijn overkomen als ie kuurtje had gedaan op zn 20ste...dus ja kuurtje kan in sommige opzichten zelfs gezonder zijn dan naturel traine...blame the society...

68 kg? t*ring

afgezien van de leeftijd waar iedereen het over heeft vind ik persoonlijk je basis iets te karig om mee te kuren.

68 kilo op 1.86m is niet geweldig, ik zou toch minstens proberen naturel te groeien naar een kilo of 80 a 85 voordat je er een kuurt infietst

edit: chunky was net sneller, wat we dus bedoelen, kijk niet naar leeftijd maar naar trainervaring en startgewicht

Terug
Naar boven