AndroidHealthClinic

beantwoord mijn vragen please! (stromba/primo kuur)

Hmm waarschinlijk begint ie nu en is bang voor kritiek dat ie gelijk aan de juice wil.

ken iemand dit 15jaar traint..helemaal naturel...heel zn lichaam naar de klote omdat ie helemaal tot uiterst gaat en nog steeds niet zn doel heeft bereikt...dit zal hem niet zijn overkomen als ie kuurtje had gedaan op zn 20ste...dus ja kuurtje kan in sommige opzichten zelfs gezonder zijn dan naturel traine...blame the society...

Voor je het weet krijg je flinke blessures of raak je overtraind.Dan kan je je doelstelling wel vergeten indd.

ken iemand dit 15jaar traint..helemaal naturel...heel zn lichaam naar de klote omdat ie helemaal tot uiterst gaat en nog steeds niet zn doel heeft bereikt...dit zal hem niet zijn overkomen als ie kuurtje had gedaan op zn 20ste...dus ja kuurtje kan in sommige opzichten zelfs gezonder zijn dan naturel traine...blame the society...

denk je dat het anders was geweest als hij had gekuurd? Dat ie dan wel z'n 'doel' had behaald? (de effecten van AAS op je gewrichten meerekenend)Je hebt wel een punt dat een kuur imo in sommige gevallen idd voordelen kan hebben, ivm een verbeterd herstelvermogen. Maar 9 van de 10 gebruiken het niet op het herstelvermogen, maar om gewoon harder te gaan.

het is een waar beest!

sorry bro, 4 jaar intensief bulken en dan 68kg @ 1,86? Gaat er bij mij niet in....

bij mij ook niet echt, sommige denken dat ze veel bulken, wat hun in een dag eten eet ik in een halvedag.
Dus wat versta je onder bulken....

Bulken is omde twee uur eten eten eten.

En geen 1 snee brood met pindakaas, en twee uur later een banaan.
Dit is niks natuurlijk. als je met zoon instelling gaat trainen blijf je ook altijd het zelfde.Dan heeft die kuur ook geen zin.

-----------------------------------
Ik heb gelezen dat het erg ongezond is aan cardio te doen, tenminste ik las over hardlopen dat dit erg slecht voor je zou zijn tijdens een kuur, is het verstandig door te gaan met kickboksen (wat vrij inspannend is voor het gehele lichaam). Want mocht dit niet goed voor het lichaam zijn dan ga ik puur stacken
zo ziet het eruit klopt dit? De primoteston is van schering of zo iets en staat met blauwe inkt gedrukt, is dit geen fake stuff? op de tabs staat gedrukt: stanozolol met houdbaarheidsdatum. (witte doosje)

heb ook wel gehoord dat extreme duursporten en as niet samen gaan
zoals meer dan 15 uurs per week fietsen
slecht voor de gewrichten enzo

maar 2 keer per week kickboks kan geen kwaad denk

stanozol zijn winstol tabs dacht ik 40 mg per dag niet langer nemen dan 4 weken

snap nou nog steeds waarom er perse test bij moet!

deze jongen is twintig jaar waarom moet hij in godsnaam test hebben....kijk als je nou 30+ ben dan zou ik het kunnen begrijpen maar dan nog minimaal,

Terug
Naar boven