- Waardering
- 761
Volgens houd hij hier zijn kracht bij of heb ik dat verkeerd?
Gelukkig heb ik ook een overzicht van al Faddermakker zijn PR's op mijn computer staan.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens houd hij hier zijn kracht bij of heb ik dat verkeerd?

Gelukkig heb ik ook een overzicht van al Faddermakker zijn PR's op mijn computer staan.![]()
Ja, zou een schande zijn om niet op de hoogte te zijn toch.
ja, zou een schande zijn om niet op de hoogte te zijn toch.
Liever 2x per jaar iets van 2 maanden dan dit soort taferelen. In totaal zo'n 19 weken bezig geweest, iets wat ik nooit meer zal doen. Bijna 2x zo lang als mijn vorige cutLiever 2x per jaar iets van 2 maanden dan dit soort taferelen.

Let maar op daarvoor. Er zijn een hoop mensen die dan bullshit in je log komen posten als je even enkele weken wilt cutten!!![]()
Thnx, hehe idd was te erg had het zelf alleen niet zo in de gate. Maar dat is ook de pest, gaat vrij geleidelijk en dan ineens denk je van 'crap, ik ben vet'.congrats! nog steeds 41cm arms... ik ben jaloers! enne 99cm is inderdaad te veel van het goeie
Jep, moet kunnen een keertje : o)Wat toevallig, wou net vragen wat je woog maar ik zie nu net dat je het eindstation al hebt behaald! Je hebt je echt als een MadderFakker staande weten te houden dus mijn eeuwige respect heb je!
Morgen BK?
Let maar op daarvoor. Er zijn een hoop mensen die dan bullshit in je log komen posten als je even enkele weken wilt cutten!!![]()
Danku, meeste vet gaat meestal rond mijn middel/benen zitten (denk bij de meeste mensen) dus eigenlijk wel blij dat daar een hoop weg is.Leker bezig geweest man, nice taillework. Wel jammer van de wielen.