Fitness Seller

Beastmode

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dat is correct johan, met name mijn squat en deadlift zijn achteruit gegaan. Echter leef ik tegenwoordig volgens het motto "looking good, feeling great" ipv "looking fat, feeling bloated". Dus ik denk dat het daar aan ligt : o)

12-01-11 (LB)
Squat:
Opgewerkt naar 10x110

Pin squat:
Opgewerkt naar 3x150

Goodmorning:
4x10x40

Legpress machine:
5x20

Leg extensions:
4x12

Situps:
4x15 +10

Comment: Hehe lijkt op deze manier alsof ik niks heb gedaan maar het was een intense training. Squats heb ik vanaf 40 kg opgwerkt naar 10x110, redelijk smalle stand en geen riem met weinig rust tussen de sets. Ben van plan om dat voortaan zo te blijven doen, in mijn volgende routine gaat de focus dan ook weer naar de deadlift toe.

14-01-11 (UB2)
Calve machine:
Opgewerkt naar 12x135 toen dropset met 2sec hold

Dips:
Aardig wat sets met bw en 5/10kg extra

Pull ups:
3x

Military press:
3xlicht

Lat pulldown (wijde greep):
3x12x70

Shrugs:
3x

Cable curls:
2x20

Preacher db curl:
2x12

Laterals:
3x

Comment: Overigens ging ik vandaag zowaar op de weegschaal staan en zag dat deze 90.3 aangaf. Had ik totaal niet verwacht aangezien die vorige week nog 91.8 aangaf, erg blij mee aangezien ik nu dus (eindelijk) kan kappen met dieeten en eindelijk weer normaal kan trainen en eten.

Even een aantal zaken op een rijtje:

Begin stats:
BW: 106.2
Middel: 99 cm (is this real life?)
Arm: 45 cm
Been: 72 cm

Eind stats:
BW: 90.3
Middel: 84.5 cm
Arm: 41 cm
Been: 64 cm

In totaal zo'n 19 weken bezig geweest, iets wat ik nooit meer zal doen. Bijna 2x zo lang als mijn vorige cut :o Liever 2x per jaar iets van 2 maanden dan dit soort taferelen.

En nu tijd voor een nieuw logje!

congrats! nog steeds 41cm arms... ik ben jaloers! enne 99cm is inderdaad te veel van het goeie

Wat toevallig, wou net vragen wat je woog maar ik zie nu net dat je het eindstation al hebt behaald! Je hebt je echt als een MadderFakker staande weten te houden dus mijn eeuwige respect heb je!

Morgen BK?

In totaal zo'n 19 weken bezig geweest, iets wat ik nooit meer zal doen. Bijna 2x zo lang als mijn vorige cut :o Liever 2x per jaar iets van 2 maanden dan dit soort taferelen.

Let maar op daarvoor. Er zijn een hoop mensen die dan bullshit in je log komen posten als je even enkele weken wilt cutten!! ;)

Leker bezig geweest man, nice taillework. Wel jammer van de wielen.

congrats! nog steeds 41cm arms... ik ben jaloers! enne 99cm is inderdaad te veel van het goeie
Thnx, hehe idd was te erg had het zelf alleen niet zo in de gate. Maar dat is ook de pest, gaat vrij geleidelijk en dan ineens denk je van 'crap, ik ben vet'.

Wat toevallig, wou net vragen wat je woog maar ik zie nu net dat je het eindstation al hebt behaald! Je hebt je echt als een MadderFakker staande weten te houden dus mijn eeuwige respect heb je!

Morgen BK?
Jep, moet kunnen een keertje : o)

Let maar op daarvoor. Er zijn een hoop mensen die dan bullshit in je log komen posten als je even enkele weken wilt cutten!! ;)
;)

Leker bezig geweest man, nice taillework. Wel jammer van de wielen.
Danku, meeste vet gaat meestal rond mijn middel/benen zitten (denk bij de meeste mensen) dus eigenlijk wel blij dat daar een hoop weg is.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven