Fitness Seller

Beats by dre Tour

K*t oordopjes betaald voor het merk :)

Heb net oordopjes van Sennheiser gehaald bij de Expert, 15 euries, lekkere bass

Je raakt de dopjes snel kwijt. Altijd gek*t die snoertjes ; niet doen dus

lol je gaat voor oortjes toch gewoon voor een degelijk merk? snap echt die hele trend over "beats"niet kan echt veel beter als je kijkt naar wat je ervoor betaald

• Topic Starter Topic Starter
lol je gaat voor oortjes toch gewoon voor een degelijk merk? snap echt die hele trend over "beats"niet kan echt veel beter als je kijkt naar wat je ervoor betaald

Ziet er goed uit, denk dat bouwkwaliteit en geluid ook we dik inorde zijn alleen vertrouw ik vele reviews niet..

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 20:24 ----------

Je raakt de dopjes snel kwijt. Altijd gek*t die snoertjes ; niet doen dus

De tours hebben platte kabels die niet in de knoop geraken..

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 20:30 ----------

Heb net oordopjes van Sennheiser gehaald bij de Expert, 15 euries, lekkere bass

welke?

Beats ben ik zeer tevreden over.
Heb zelf geen ervaring met in-ear. Gebruik liever een grote koptelefoon die lekker zitten.
Vandaar ook mijn keuze op de solo en de pro.

• Topic Starter Topic Starter
Beats ben ik zeer tevreden over.
Heb zelf geen ervaring met in-ear. Gebruik liever een grote koptelefoon die lekker zitten.
Vandaar ook mijn keuze op de solo en de pro.

Ja heb even de pro detox gehad maar kan echt niet wennen aan zo'n grote hoofdtelefoon, liever in-ears.

Reactie van mij uit een ander topic:

- Voornamelijk voor tijdens het sporten of ook daarbuiten?
- Is noise cancelling belangrijk voor je?
- Neutraal geluid of een nadruk op bas/lows?

Allemaal dingen waar je rekening mee moet houden vind ik. Qua in-ear headphones heb zelf van Bose in-ear en de Monster Beats by Dre 'Tour' en daarnaast nog de Monster Beats by Dre Pro voor thuis (muziekproductie).

De Bose in-ear gebruik ik voornamelijk tijdens het trainen. Perfecte pasvorm, blijven goed in je oren zitten dankzij de silicone tips. Ook tijdens het hardlopen of trainen in de sportschool blijven ze prima zitten. Je krijgt er drie paar bij (small/medium/large) dus je vind altijd wel een passende. De lage frequenties zijn duidelijk aanwezig. Het voordeel van de Bose in-ear (maar je kan het ook een nadeel vinden) is dat je nog wel enig omgevingsgeluid hoort, dus als iemand je aanspreekt hoef je de dopjes niet eerst uit te doen. Enige nadeel is dat ik eerlijk gezegd al 6x deze dopjes retour heb moeten sturen, maar uiteindelijk netjes 2 jaar lang van Bose (via Apple Store) een gloednieuwe set heb mogen ontvangen. Het laatste paar wat ik heb mogen ontvangen werkt na 8 maanden nog steeds prima, dus volgens mij hebben ze de duurzaamheid nu wel redelijk verbeterd.

De Monster Beats by Dre zijn om kort te zijn ongeschikt voor tijdens het trainen. Op de eerste plaats zijn de drivers veel te zwaar en neigen dus tijdens het trainen en met name met hardlopen of dergelijke bewegingen snel uit je oor te vallen. Bij deze in-ears krijg je uit mijn hoofd 6 paar eartips waarvan 2 paar conisch zijn. Ik heb werkelijk weken moeten testen en uitproberen welke nou het meest geschikt waren voor mijn oorkanaal en de beste bas opleverde, en kwam uiteindelijk toch bij de conische terecht. Dat ging een tijdje goed, totdat de tips losjes werden, wat soms resulteerde dat wanneer ik de dopjes uit mijn oor wilde halen de tip in het oor achter bleef, en dat wil je natuurlijk ook niet hebben... De geluidskwaliteit is verder prima. Nadien kwamen de Powerbeats op de markt, zo gepromoot als de ultieme sportoordopjes, maar ik ben er nog niet van overtuigd. En gezien de reviews op o.a. de beatsbydre website, meerderen (nog) niet...

Wil je wat meer waar voor je geld kom je denk ik zoals eerder gezegd toch uit bij Sennheiser of de (pro) Shure in-ear headphones, dus zeg maar tussen de 100-400 euro afhankelijk van het model en de eisen die je zelf stelt. De vraag blijft natuurlijk of je wel zoveel geld uit wilt geven aan headphones... Succes!!

Ik zou ze dus niet kopen als ik jou was! Die van mij liggen hier ergens in een la, gebruik ze niet (dus als je toch interesse hebt :P)

Laatst bewerkt:
Die ene in ear van Bose zijn 99 euro, had een maat van me
echt prachtig geluid, maar wat een prijs

Ziet er goed uit, denk dat bouwkwaliteit en geluid ook we dik inorde zijn alleen vertrouw ik vele reviews niet..

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 20:24 ----------

De tours hebben platte kabels die niet in de knoop geraken..

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 20:30 ----------

welke?

koop gewoon van een degelijk merk, heb de beats solo en beats studio gehoord en je kan volgens mij echt beter halen voor die prijs. zal vast ook wel zo zijn met de in ears.

Reactie van mij uit een ander topic:

- Voornamelijk voor tijdens het sporten of ook daarbuiten?
- Is noise cancelling belangrijk voor je?
- Neutraal geluid of een nadruk op bas/lows?

Allemaal dingen waar je rekening mee moet houden vind ik. Qua in-ear headphones heb zelf van Bose in-ear en de Monster Beats by Dre 'Tour' en daarnaast nog de Monster Beats by Dre Pro voor thuis (muziekproductie).

De Bose in-ear gebruik ik voornamelijk tijdens het trainen. Perfecte pasvorm, blijven goed in je oren zitten dankzij de silicone tips. Ook tijdens het hardlopen of trainen in de sportschool blijven ze prima zitten. Je krijgt er drie paar bij (small/medium/large) dus je vind altijd wel een passende. De lage frequenties zijn duidelijk aanwezig. Het voordeel van de Bose in-ear (maar je kan het ook een nadeel vinden) is dat je nog wel enig omgevingsgeluid hoort, dus als iemand je aanspreekt hoef je de dopjes niet eerst uit te doen. Enige nadeel is dat ik eerlijk gezegd al 6x deze dopjes retour heb moeten sturen, maar uiteindelijk netjes 2 jaar lang van Bose (via Apple Store) een gloednieuwe set heb mogen ontvangen. Het laatste paar wat ik heb mogen ontvangen werkt na 8 maanden nog steeds prima, dus volgens mij hebben ze de duurzaamheid nu wel redelijk verbeterd.

De Monster Beats by Dre zijn om kort te zijn ongeschikt voor tijdens het trainen. Op de eerste plaats zijn de drivers veel te zwaar en neigen dus tijdens het trainen en met name met hardlopen of dergelijke bewegingen snel uit je oor te vallen. Bij deze in-ears krijg je uit mijn hoofd 6 paar eartips waarvan 2 paar conisch zijn. Ik heb werkelijk weken moeten testen en uitproberen welke nou het meest geschikt waren voor mijn oorkanaal en de beste bas opleverde, en kwam uiteindelijk toch bij de conische terecht. Dat ging een tijdje goed, totdat de tips losjes werden, wat soms resulteerde dat wanneer ik de dopjes uit mijn oor wilde halen de tip in het oor achter bleef, en dat wil je natuurlijk ook niet hebben... De geluidskwaliteit is verder prima. Nadien kwamen de Powerbeats op de markt, zo gepromoot als de ultieme sportoordopjes, maar ik ben er nog niet van overtuigd. En gezien de reviews op o.a. de beatsbydre website, meerderen (nog) niet...

Wil je wat meer waar voor je geld kom je denk ik zoals eerder gezegd toch uit bij Sennheiser of de (pro) Shure in-ear headphones, dus zeg maar tussen de 100-400 euro afhankelijk van het model en de eisen die je zelf stelt. De vraag blijft natuurlijk of je wel zoveel geld uit wilt geven aan headphones... Succes!!

Ik zou ze dus niet kopen als ik jou was! Die van mij liggen hier ergens in een la, gebruik ze niet (dus als je toch interesse hebt :P)
Bose, zo slecht:roflol:. Hoe kan je beats by dre voor muziek productie gebruiken? dat is ver weg van neutraal. Ik gebruik zelf een Sennheiser HD600 in combinatie met studio monitors. Shure heeft degelijke in ears inderdaad, vooral de setjes wat hoger in de lijn, het geluid is wel niet voor iedereen weggelegd. Als je op zoek bent naar iets neutraals zit je bij Shure aan het goede adres. Wil je iets meer bass kan je beter bij sony (de EX serie is zeer degelijk voor de prijs) of Sennheiser een setje in-ears uitzoeken

Oh en ik raad deze nog steeds iedereen aan:
http://www.bol.com/nl/p/elektronica...n-ear-koptelefoon/9000000011832924/index.html

Dual driver, kristal helder geluid en neutraal :D

Voor het serieuze fijnere werk heb ik uiteraard ook m'n monitors. Midden in de nacht met monitors werken vinden de mensen thuis en buren niet zo leuk, dus puur voor de keren dat ik laat door moet werken heb ik die aangeschaft, af en toe wat platen draaien (zijn ze eigenlijk ook te zwaar voor) en een beetje voor de looks. De Sennheiser HD 600 is natuurlijk veel professioneler en was het beste alternatief geweest als m'n eisen anders waren geweest :thumb:

K*t oordopjes en k*t kwaliteit, je wil niet weten hoevaak wij iets van Beats by Dre terug krijgen omdat ze kapot zijn.
Zoals al eerder gezegd, je betaald alleen voor de naam en het merk en niet de kwaliteit.

Als je toch in die prijsklasse wilt uitgeven kijk dan naar de B&W C5, heb ik zelf ook, geweldige kwaliteit en een super geluid.

Beats By Dre = Crap

Voor het serieuze fijnere werk heb ik uiteraard ook m'n monitors. Midden in de nacht met monitors werken vinden de mensen thuis en buren niet zo leuk, dus puur voor de keren dat ik laat door moet werken heb ik die aangeschaft, af en toe wat platen draaien (zijn ze eigenlijk ook te zwaar voor) en een beetje voor de looks. De Sennheiser HD 600 is natuurlijk veel professioneler en was het beste alternatief geweest als m'n eisen anders waren geweest :thumb:
welke monitors?
K*t oordopjes en k*t kwaliteit, je wil niet weten hoevaak wij iets van Beats by Dre terug krijgen omdat ze kapot zijn.
Zoals al eerder gezegd, je betaald alleen voor de naam en het merk en niet de kwaliteit.

Als je toch in die prijsklasse wilt uitgeven kijk dan naar de B&W C5, heb ik zelf ook, geweldige kwaliteit en een super geluid.

Beats By Dre = Crap
vriend van mij heeft ook headphones van b&w is gewoon veel degelijker materiaal en veel beter afgewerkt.

alsof het boeit hoe goed je oordoppen zijn terwijl de meeste naar 192 kbit shit luistert

Oh en ik raad deze nog steeds iedereen aan:
http://www.bol.com/nl/p/elektronica...n-ear-koptelefoon/9000000011832924/index.html

Dual driver, kristal helder geluid en neutraal :D

Waarom juist deze? Ben erg benieuwd welke je zelf hebt, aangezien je ongeveer naar dezelfde muziek luistert als mij.

Ik zit nu al een tijdje te zoeken en ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind om te bepalen welke nou de juiste zijn. Reviews zijn bij veel in-ears erg wisselend wat weer een vertekend beeld geeft, waardoor ik er bijna gewoon naar neig om de Beats by dre Tour te halen zodat ik iig zeker weet dat ze goed zijn.

De ideale in-ears voor mij zorgen ervoor dat ik geen omgevingsgeluid hoor, een goede en zuivere geluid/bass kan horen en idealiter moet er een control voor mn ipod op zitten. Ik gebruik ze verder niet voor het trainen of hardlopen, dus puur voor bed, bank, tram, trein etc. Op basis daarvan, welke in-ears zouden de kenners hier mij aanraden? Ik ben bereid er zo'n 100 a 150 euro aan uit te geven.

Waarom juist deze? Ben erg benieuwd welke je zelf hebt, aangezien je ongeveer naar dezelfde muziek luistert als mij.
Ik zou voor de UE700 gaan als je kraakhelder en neutraal geluid wilt. Als je in ears liever niet diep in je oor doet zal je naar een ander setje moeten kijken btw, dat is wel belangrijk bij deze. Indien je dat liever niet wil is een goed alternatief de Etymotic HF5. http://www.hoofdtelefoonstore.nl/product/113975/etymotic-hf5-zwart-oordopjes.html
Ik gebruik nu een paar miu audio's (kan je niet in nederland krijgen) tot dat ze kapot gaan en dan koop ik weer de UE700's :).

Terug
Naar boven