- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou voor de UE700 gaan als je kraakhelder en neutraal geluid wilt. Als je in ears liever niet diep in je oor doet zal je naar een ander setje moeten kijken btw, dat is wel belangrijk bij deze. Indien je dat liever niet wil is een goed alternatief de Etymotic HF5. http://www.hoofdtelefoonstore.nl/product/113975/etymotic-hf5-zwart-oordopjes.html
Ik gebruik nu een paar miu audio's (kan je niet in nederland krijgen) tot dat ze kapot gaan en dan koop ik weer de UE700's.
Je kan het best na de winkel gaan en gewoon de oordopjes testen.
Ik zou voor de UE700 gaan als je kraakhelder en neutraal geluid wilt. Als je in ears liever niet diep in je oor doet zal je naar een ander setje moeten kijken btw, dat is wel belangrijk bij deze. Indien je dat liever niet wil is een goed alternatief de Etymotic HF5. http://www.hoofdtelefoonstore.nl/product/113975/etymotic-hf5-zwart-oordopjes.html
Ik gebruik nu een paar miu audio's (kan je niet in nederland krijgen) tot dat ze kapot gaan en dan koop ik weer de UE700's.
Ga toch niet voor in-ears gaan voor thuisgebruik en dergelijke. Wel zoek ik een goede in-ear voor de gym en occasioneel openbaar vervoer en dergelijke... Zou ze dan wel liefst niet te prijzig hebben (rond de 50euro) en ook een goede weergave van vrijwel elk genre van klassiek tot hip hop tot dubstep en ook beetje deftig eruit zien. Veel eisen maar vind ik iets dat hier ietwat aan voldoet?
Daar heb je gelijk in. Kan je in-ears gewoon testen in de winkel?
Klipsch S4 is een van de beste in-ears in haar prijsklasse. Zou ze alleen niet op ebay kopen, veel fakes namelijk.Nee.
Best logisch ook ivm hygiene, ik heb zelf de Klipsch S4i.. goddelijk geluid.
---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 17:14 ----------
Klipsch S4i. Probeer ze op eBay te kopen.
Klipsch S4 is een van de beste in-ears in haar prijsklasse. Zou ze alleen niet op ebay kopen, veel fakes namelijk.
Klipsch S4 is een van de beste in-ears in haar prijsklasse. Zou ze alleen niet op ebay kopen, veel fakes namelijk.

Nee dat niet, is ook een andere prijsklasse. Die UE700 valt binnen de 150+ klasse.Zou je zeggen dat ze beter zijn dan die van Logitech of?
Ja kweenie, ik blijf huiverig. Ik betaal dan liever 70 euro en weet zeker dat het the real deal is + garantie wat je van de verkoper uit Hong Kong niet krijgt, tenzij je hem terug naar hong kon wil sturenGewoon naar de ratings van de verkoper kijken, daaruit zie je het al snel. Ik had iemand uit Hong Kong met 130+ beoordelingen en 99,8% positieve feedback
Met verzenden was ik €42,- kwijt ipv €70,- in de winkel. Uiteraard in de verpakking.
.