XXL Nutrition

Becoming an animal...

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
50 media-items 10 media-items
Waardering
270
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
De eerste zenuwen zijn eraf, vandaag is de kuur van start gegaan! Vanochtend ben ik begonnen met 10mg Dianabol en een bescheiden ontbijtje van 2 volkoren boterhammen met een flinke omelet. Op werk natuurlijk de zenuwen voor die allereerste prik... Maar goed, hier een kleine omschrijving van de dag.
Om 06.00 heb ik mijn boterhammen met omelet gegeten. Ik eet om de 3 uur dus om 9 uur was het (gelukkig) weer tijd voor de volgende maaltijd:
175gr aardappelen, gebakken in de PAM spray en een beefburger (gegrild) van een kleine 200gr. Toen nog lekker een halve liter water naar binnen en weer verder werken. God, wat krijg je een honger van zenuwen, want om 12 uur was ik blij dat de volgende maaltijd weer aangebroken konn worden. 4 volkoren boterhammen, waarvan 2 met pindakaas (lekker dik) en 2 met een flinke omelet. Daarna nog een halve liter bak yoghurt, goed voor zo'n 25/30gr eiwit en weer een half litertje nectar v/d natuur (water dus voor de slimmerikken).
Het trainings uurtje kwam weer wat dichterbij en ook al weet je dat de Dianabol nog niet werkt, je voelt je lekker en gemotiveerd!
Om kwart over 3 nog even een Pre-workout meal, bestaande uit 175gr aardappelen en weer een heerlijke gegrilde beefburger van geloof wel 250gr. Gevolgd door 7 flinke ananas-ringen en een kwart litertje water. Heerlijk, maar na een paar krijg je toch een aardig zure bek!
Ik kwam thuis om 4 uur om even de kleren aan te trekken voor trainen en mijn kwark te nuttigen samen met 10mg Dianabol. Ik bouw deze op in deze week. Sommigen zeggen dat het totaal niet nodig is, maar heb ook verhalen over de bloeddruk gehoord en daarom de keuze gemaakt om toch op te bouwen. Ik neem deze week 20mg per dag en volgende week 30mg. Zo, kleren aan en 500gr kwark naar binnen geschoven en nu naar de gym! Lekker rustig op het fietsje, dan ben ik al lekker opgewarmd.

Vorige week had ik een zware dip met benen en pakte ik een verschrikkelijk zware 110kg 2x (niet zwaar dus, maar kreeg hem niet vaker omhoog...) moeiteloos. K*tzooi!! Maar goed ik voelde me kiplekker en gooide even 110kg op mijn nek om af te tasten wat voor dag dit dus ging worden. Lekker!! 10x netjes en geen enkele moeite! Dus hop, 125kg erop en voor de 8x, welke ik ook moeiteloos pakte.
Voor het laatste setje van 6x laadde ik mijn nek met 140kg en pakte hem maar liefst 4x echt vanaf de grond! Super! vooral omdat het vorige week echt k*t ging en ik al 20 min "been training met tegen wind" erop had zitten. Daarna pakte ik de legpress met 8x150 (aftasten) 8x200 en 8x250kg freeweight. De rest van de oefeningen waren niet echt het schrijven waard aangezien ze uit machine oefeningen bestonden en die kg's niet echt irl overeenkomen.

Toen om 6 uur was ik bij mijn maat. We hebben even wat dingen afgehandelt en bekeken en uitgelegd hoe alles te prepareren en te zetten.
Wat een makkie! Dus ga nu proberen om die ampullen zelf te zetten volgende week maandag.
Dit is trouwens de levering:

20 ampullen Testosteron Enanthaat van Abuhrain
1 potje Dianabol van GS
1 flesje Liquifem van Med Request Pharmaceuticals
Heb een foto toegevoegd van de levering.

De clenbuterol, Proviron en Nolvadex komen iets later. K*tzooi.

Na het prikken ben ik lekker naar huis gegaan en 200gr rijst met 300gr kip en 150gr broccoli gegeten en nu net (21.00u) een flinke bak brinta met 40gr whey.
De dag was top en geslaagd, maar ben op nu van deze eerste ervaring!

Over en uit, tot laters!

Laatst bewerkt:
Succes :p

• Topic Starter Topic Starter
Vannacht was rumoerig... Veel gedraait en niet echt lekker geslapen dus. Maar er werd al verteld dat je daar last van kan krijgen, dus ach, het was geen verrassing. Maar goed, om maar meteen met de dag te beginnen, startte ik vanochtend met een dikke bak brinta en een whey shake. Wat is het toch een geNOT :sortof: om om half 6 een vette bak brinta weg te gooien in je slokdarm! Daarna nog de befaamde shake, de maaltijden in de tas doen en hoppa! Rijden maar!! Onderweg gingen er nog even 2 volkoren boterhammen met pindakaas in, gevolgd door 10mg Dianabol weggespoelt met een half litertje condens. Werken ging vandaag ietsje minder, aangezien de spier en prik pijn aardig aanwezig was! Maar goed, de eerste 3 uurtjes aardig doorlopen en honger... HONGER!!! Dus 9 uur was ik weer in mijn werkbus te bekennen voor de volgende maaltijd:

175gr pasta met 250gr kip
100gr broccoli
0.5l condens :D
1 tab Glucosamine
3 tabs amino 1500
1 tab Multivit Krachtig

Wat doet dat een mens toch goed! Eten... wat een zaligheid.
Zat toch wel enigzinds vol, dus maar even lekker werken en verbranden die handel.
Ik was nog geen anderhalf uur bezig, toen ik na een tijdje doorkreeg dat het kijken op de klok een rede had, namelijk, honger... Alweer, hoe kan dat dan? :shock: Maar goed, ik zat maar net op de helft qua tijd om weer de volgende te nemen, dus maar even niet aan denken en verder werken.
De hele dag natuurlijk met mijn vrienden gelult over de eerste dag. Ze waren razend benieuwd, dus fftjes alles besproken.
Gelukkig voor mij ging de tijd ineens supersnel
(12 uur alweer!) en voor ik het wist, kon ik eindelijk weer naar de bus om de volgende maaltijd te pakken:

4 Allinson volkoren boterhammen rijkelijk belegd met Calvé pindakaas (met nootjes)
600gr kwark
0.5l condens
3 tabs amino 1500
1 tab glucosamine

Half 1, de buik vol en weer werken! Wat is dat k*t zeg als je de hele dag bureau's moet klimmen om de ramen te kunnen zemen, maar goed zonder ramen zemen geen kuur dus maar lekker doorgaan met geld verdienen. De eindtijd (3 uur) nadert snel en kan bijna mijn pré-workout maaltijd nemen.
Heb deze even een half uurtje verschoven, want dan eet ik in de gym en dan kan ik daarna lekker knallen! De maaltijd was overigens dezelfde als de 2de (pasta/kip/broccoli) en toen ik eindelijk in de gym aankwam, ging ik die eerst eens rustig eten, met een lekker 10mg Dbolletje als toetje.

Zo, gegeten, omgekleed en nu gaan knallen!
Borst/buik vandaag dus eens kijken wat voor verrassingen ik tegenkom.
Begonnen met banken. Nou moet ik zeggen dat banken niet mijn sterkste onderdeel is en drukte

8x80kg
6x95kg
3x110kg, ik ben hier niet tevreden over, maar hopelijk trekt dat nog bij.
De incline dumbbell press was beter,

6x32kg
6x36kg
6x38kg, maar voelde nog geen pomp of moeiigheid.

Dus dan flyes nog maar even volknallen en ging opzich ook wel lekker maar voelde nu dat het wat moeilijker ging.

8x20kg
8x22kg
6x24kg
Wat ik al zei, borst is niet sterk, maar ik neem er voor nu maar genoegen mee, want ik wil niet de fout maken dat ik de eerste weken enorm ga forceren en blessure gevoelig ga worden.
Maar ik voel nog geen grote vermoeidheid dus gooi hem in de chestpress nog even helemaal vol,

6x70kg
6x80kg
6x90kg
2x110kg en nu begint de borst het op te geven! Heerlijk!!
De spiegel is op dat moment echt je beste vriend!
Ik heb daarna nog even de buik keihard aangepakt en eenmaal thuis een heerlijk groot bord met pasta, veel kip en roerbak groentes, een shake en 0.5l water.

Nu ben ik kapot dus toedeloe en waarschijnlijk tot morgen!

Waarom heb je letro bij de hand..letro is behoorlijk zwaar en ik zou het niet verkiezen boven arimidex/liquidex mits dat niet werkt om je oestrogeen te verlagen.

Mocht je het nodig hebben hou de dosis maar heel laag anders gaat daar je coïtusdrive en gains.

Succes met groeien.

Heb geen verstand van dit sootr zware kuren maar volgens mij gaat dit je naar de top brengen. Respect for who dares:cool:

Dedicated! :thumbup:

hoe zou ik deze volgens jou moeten doseren dan? mij is verteld 1ml op een glas water
btw dit is toch liquidex?

Mooie verhalen jongen, heb 't allemaal gelezen..:)
wel interessant;)
Ga je ook nog foto's van je eigen de komende tijd posten?
ben benieuwd..
Succes!

Mooie verhalen jongen, heb 't allemaal gelezen..:)
wel interessant;)
Ga je ook nog foto's van je eigen de komende tijd posten?
ben benieuwd..
Succes!

hee gozer bedankt! ja foto's wil ik denk ik 1x per 2 weken plaatsen, dan valt er hopelijk wat te zien!

Good luck bro', nette trainingen.

Liquifem is een productnaam van Femara = Letrozole.

Neem contact op met je supplier.

ik heb even gegoogled naar liquifem. Het gebruik moet in een piramide vorm als ik het goed heb gelezen. Starten vanaf 0.5ml en verhogen met 0.5ml pd. Tot aan 2.5ml en dat aanhouden tot aan de gyno weg is. Dan even 2 dagen langer aanhouden voor de zekerheid en dan afbouwen met 0.5ml pd. Kan iemand dit nog even bevestigen, wil dit zeker weten nl! Bedankt!

****! Wat maak ik mee? Kan dit zo snel, ligt dit aan de adrenaline of zit het tussen mijn oren? Zat in de cut met rope pushdowns op 8x30kg te k*tten en nog geen week later maak ik !makkelijk! een set 45kg af. De reverse grip pushdowns net zo. Ook gewoon makkelijk een goeie 10kg erbij. Incline dumbbell curls (biceps is NIET sterk bij mij) op 22kg. De seated dumbbell tricep extensions knalden op 32kg in mijn laatste afgematte set helemaal vol!
Het zijn misschien nog niet geweldige hoge kg's maar dit is pas mijn eerste week en hoe het ook komt of door wàt het ook komt... de krachttoename is zeer sterk aanwezig! Het eten ging ook goed vandaag!
Had 2 zeer grote bakken pasta met mager gegrilde beefburgers en uiteraard volkoren brood, 2 dikke shakes wat fruit en groente en nu zit ik afgemat achter het forum... met pijn in mijn benen (nog steeds) van maandag en een toch wel zere rechter bil Maar goed, zit met plezier te wachten tot morgen! Schouders/kuiten, dus tot morgen voor een hopelijk wat uitgebreidere blog!

Over en sluiten

Succes met je doelen man! :D ik ga je logje zeker volgen

Ja, vind het ook interessant om te volgen,
leuk dat je elke dag een aardig tekstje schrijft

Nice avatar ook, beest :)

Ja, vind het ook interessant om te volgen,
leuk dat je elke dag een aardig tekstje schrijft

Nice avatar ook, beest :)

Zeker, dat maakt het juist leuk!!:D

Goed om jezelf te kunnen volgen natuurlijk en met je publiek gelijk een goede stok achter de deur.

:cool:

ik heb even gegoogled naar liquifem. Het gebruik moet in een piramide vorm als ik het goed heb gelezen. Starten vanaf 0.5ml en verhogen met 0.5ml pd. Tot aan 2.5ml en dat aanhouden tot aan de gyno weg is. Dan even 2 dagen langer aanhouden voor de zekerheid en dan afbouwen met 0.5ml pd. Kan iemand dit nog even bevestigen, wil dit zeker weten nl! Bedankt!

Nee niet pyramiden.

Als je het gebruikt voor gyno-preventie en hardheid (anti bloat) dan is 0.25/0.5 MG ED genoeg.

Wil je bestaande gyno verwijderen dan moet je denken aan 2.5mg ED.

Niet in ml werken.

Je weet wel dat letro erg sterk is? Het is niet nodig als je net begint met je eerste kuur, je weet niet of je gevoelig bent voor gyno, ga liever voor liquidex als je een ai wilt runnen.

Nee niet pyramiden.

Als je het gebruikt voor gyno-preventie en hardheid (anti bloat) dan is 0.25/0.5 MG ED genoeg.

Wil je bestaande gyno verwijderen dan moet je denken aan 2.5mg ED.

Niet in ml werken.

Je weet wel dat letro erg sterk is? Het is niet nodig als je net begint met je eerste kuur, je weet niet of je gevoelig bent voor gyno, ga liever voor liquidex als je een ai wilt runnen.

Ik wist niet dat je gyno zonder operatie kon verwijderen ???

dit is geen gyno in het 'uber vaste' stadium. althans voor zover ik weet dan ;)

Terug
Naar boven