XXL Nutrition

Becoming an animal...

• Topic Starter Topic Starter
Een lekker dagje vrij vandaag, nou ja... vrij? Het zeil werd vandaag gelegd in mijn huis (zie foto sectie) en moest daarom dus daarbij zijn. Dus om 9 uur ging het wekkertje en eerst nog even de laatste tab T3 genomen en na een half uurtje mijn eerste ontbijt bestaande uit,

Whey shake
Bak brinta (400gr)
1 banaan
10mg Dianabol
1 tab Omega 3-6-9
1 tab Multivit krachtig
1 tab Glucosamine
1 tab ZMA
3 tabs biergist
3 tabs Amino 1500

Na het ontbijt even brood klaar gemaakt voor in huis, want ik heb in mijn nieuwe huis nog nix. Dus de tweede maaltijd bestond uit 5 boterhammen met pindakaas + een whey shake
en alle bovengenoemde pillen, behalve Dianabol en multivit (multivit 1x pd). Het zeil is in de loop van de ochtend gelegd en nog even wat dingen gedaan in het huis. Om kwart over 2 was ik weer in mijn moeders huis en nog even eten klaar gemaakt voor de pré workout maaltijd.

200gr meergranen pasta
150/175gr kipfilet
10mg Dianabol
1 tab Glucosamine
1 tab Omega 3-6-9
3 tabs biergist
3 tabs amino 1500

En hop naar de training voor een flinke aanpak van de schouders en kuiten!
Wil de komende tijd wat extra aandacht aan de schouders geven, want mijn traps groeien zo snel dat mijn schouders niet echt in verhouding erbij zijn. Maar goed, vlak voor het trainen nog even een Whey-shake en lekker knallen!
Ik begin met opwarmen en pak daarna de stang voor de Military press. 15kg per kant gaat best en gooi er nog even 5kg bij. 8x gaan er netjes in dus nog een 2,5kg'je erbij. t*ring... mijn begeleider kon niet vandaag en net nu ik iemand nodig heb, sta ik alleen in de gym! Dus dan maar even kwaad maken en zelf proberen. Deze 8x gaan ook erin, maar zit niet vol... Ik wil met deze zonder spotter niet hoger gaan en loop dan maar even naar de shoulder press toe. 80kg doe ik lekker rustig 8x en die gaat eindelijk verzuren!
De tweede oefening, Side laterals.

16kg 8x - 18kg 8x - 20kg 8x, een andere spotter kwam aangelopen (net aangekomen gelukkig) en hielp even bij het laatste setje want die zat wel aardig snel vol!
Na deze kwam de Rear laterals, maar de verzuring begon nu aardig in te komen en ga met deze oefening hetzelfde als bij de vorige qua kg's.

Dan nu... MIJN onderdeel... SHRUGS!!!!
Ik doe mijn straps om en pak 40kg dumbbells, 8x makkelijk uiteraard, daarna 45kg 10x. Moet er wel bij zeggendat ik deze doe om mijn spieren/pezen goed op te warmen omdat ik shrugs altijd erg zwaar pak. Dus vervolgens pak ik de 60kg dumbbells en doe 12 herhalingen. Zo, dat was dat...

NOT!!! want nu ga ik naar de stang toe
Ik gooi 150kg op de stang (van 20kg) en doe mijn riem om en trek de straps strak om de barbell heen. Even brullen om de hem omhoog te krijgen en 12x gaan er goed in!!
Mijn oude record staat op 6x 252,5kg in de smiths machine en nu wil ik voor de 270kg RAW gaan. Veel gasten (het stroomt vol als ik niemand meer nodig he komen kijken en aanmoedigen, dus wil er minimaal 3 pakken. Na wat zwaar gehijg en aankomend gebrul trek ik hem omhoog en sleep er zowaar 5 uit!! SUPER!!
Hier ben ik er tevreden over

Moe, kapot en voldaan laad ik de hack-squat met 200kg om standing calf raises te gaan doen. De kuiten pak ik met alles 12-15x omdat ik een keer een topic had gevolgd waar in stond dat de hams en calves beter groeien op langere herhalingen.
Deze set gaat goed en ik doe voor de laatste 2 sets 25kg per set erbij.
Daarna nog calf presses gedaan met 200, 250 en 300kg! Nu kan ik amper meer lopen!! Maar ach, what the heck!

Nu nog even lekker zitten, tot rust komen en prison break kijken!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rolleyes:

Een logje die ik ga volgen. Succes kerel!

mooi verteld allemaal..succes met je kuur enne wel blijve poste hea?

ga vanavond of morgen even mijn blog schrijven over vrijdag! dus nog ff geduld :D

Leuke log om te lezen man ... ik ben geabboneerd ben benieuwd wat je progressie gaat zijn,
sick shrugs man :thumbs: Succes.

ik volg het ook, met wat je allemaal eet kan het gewoon niet verkeerd gaan :D

haha ik hoop het man! tja het is de allereerste dus weet niet of ik genoeg eet, of juist te weinig. daarom maak ik geen Kcal schema, maar eet naar behoefte (genoeg behoefte!) heb zoveel honger dat ik gewoon mijn eetschema blijf bijwerken anders :D dus geen schema, maar gewoon genoeg eiwitten en carbs naar binnen!

270 kg op shrugs?! Machien, geen andere beschrijving mogelijk ;) Wat voel je eigelijk het meeste in je traps? lager gewicht en meer reps of zwaar gewicht en minder reps? Ik wil namelijk ook zwaar gaan met shrugs maar ik voel mijn traps nooit genoeg als ik niet hoge reps haal (12-15).

Laatst bewerkt:
ik ging met shrugs via dit schema:

6x40
8x45
12x60
6x250
5x270kg

ze waren helemaal kapot en wist niet meer dat het zo'n pijn kon doen de dag erna! :D

Zoals in de vorige blog gezegd, vandaag rug/onderarmen (vrijdag). En wat een training was dat zeg!! Uiteraard weer mijn ochtend begonnen met een heerlijke bak kots (brinta) en mijn shake + supplementen.
Werd zowaar gewoon misselijk van de hoeveelheid (bijna smakeloze) brinta, maar goed het is voor een goed doel, dus zeiken doen we niet!
Ik heb qua werk een vrij rustig dagje gehad en dus lekker tijd kunnen besteden aan mijn maaltijden. Ik was de hele dag benieuwd wat mijn rug zou doen, want het hoogste wat ik heb getrokken met DL is 170kg en hoopte stiekem toch wel voor een 180/190kg, maar dat werd het dus niet...

Ik kwam aan op de gym en at nog even mijn boterhammen met pindakaas weg en nam mijn shake met 10mg Dianabol. Alles uit de tas halen, mijn handdoek, straps, waterfles en mijn riem. Ik was iets eerder dan mijn begeleider en ging vas 2 setjes opwarmen met DL (deadlift trouwens ;)) 8x80kg. d*ck kwam gelukkig met binnen en ik kon echt gaan beginnen, dus de stang werd geladen met 110kg en uiteraard gingen de eerste 6 keer gesmeerd als een nieuw scharnier! Daarna wilde ik nog een setje van 4 doen met 170kg en eventueel nog een setje van 2/3 met een 190kg... De 170kg ging zeker makkelijker dan de vorige keer en 4 reps waren zo gehaald, OEPS, ik heb er per ongeluk 6 gedaan ;). Nu het eind setje. Ik wilde voor 190kg gaan, maar tja, waarom ook niet... 200kg?? Dus die gooide ik erop en maakte mij klaar voor de adrenaline stoot. De straps gingen strak om de stang en even goed tot mezelf komen, mijn ademhaling op peil krijgen, boos worden en KNALLEN!!!
De eerste ging!! En wilde ook nog de tweede zelf erin krijgen en.... NET! Maybe een beetje smokkelen, maar hij is voor mijn gevoel vrij netjes gegaan! Dus 2x 200kg getrokken!!!
KICK!!

De volgende oefening was T-bar's en maakte een lekkere oefening van,

8x75kg
8x85kg
6x100kg

Toen kwam ik bij de DB rows en ging even lekker tekeer! Ik vind DB rows heerlijk, want voel ze altijd geweldig branden! Dus,

8x30kg
8x36kg
8x40kg

Als laatste oefening had ik de cable row. Jammer dat dat machientje maar tot 100kg gaat, want ik kan niet zwaarder nu daarmee... Even wat op verzinnen.
Ondertussen zag ik een gozer zijn shirt uitdoen en even flink poseren voor de spiegel, dus zo gepompt als ik was deed ik even vrolijk mee! Aardige armen staan die gozer! Zijn borst was zeker groter, maar gelukkig deed ik mijn naam eer aan en mijn benen waren zeker groter. Dus van de week met hem borst meetrainen en hij met mij benen!
Wat een leuke training was het vandaag, ben benieuwd wat maandag gaat brengen! Dus prettig weekend en tot laters!!

Ondertussen zag ik een gozer zijn shirt uitdoen en even flink poseren voor de spiegel, dus zo gepompt als ik was deed ik even vrolijk mee! Aardige armen staan die gozer! Zijn borst was zeker groter, maar gelukkig deed ik mijn naam eer aan en mijn benen waren zeker groter. Dus van de week met hem borst meetrainen en hij met mij benen!!

:roflol:

kun je trouwens niet gewoon een paar schijven leggen op die platen van die cable row machine of zit hij niet zo in elkaar?

Is die deadlift een pr btw? nice

:roflol:

kun je trouwens niet gewoon een paar schijven leggen op die platen van die cable row machine of zit hij niet zo in elkaar?

Is die deadlift een pr btw? nice

volgens mij ken dat wel baka, moet ik alleen even vragen hoeveel kg er extra op kan (max) ;)

pr, personal record? uhm in dat geval, ja! haha

nice, mooi blog btw leuk om te lezen:)

thnxx man!!

volgens mij ken dat wel baka, moet ik alleen even vragen hoeveel kg er extra op kan (max) ;)

I know your problem. Hoeveel denk je nog op die stack te kunnen gooien?
Paar kilo extra moet dat ding toch tegen kunnen. Of heb je zulke grootse plannen?:D

zit nu op 100. denk dat ik de tweede week de 110 makkelijk haal... dan moet ik nog 15 weken :( zal zeker wel 120/130 kunnen halen in totaal denk...

zit nu op 100. denk dat ik de tweede week de 110 makkelijk haal... dan moet ik nog 15 weken :( zal zeker wel 120/130 kunnen halen in totaal denk...

Ik ga morgen ook maar eens wat dumbbelltjes op ga gooien. Vergeet het altijd te doen. 110kg moet nu goed te doen zijn. 120/130 zou wel meesterlijk zijn, als die kabeltjes dat trekken:D

Indrukwekkende shrugs. Is dat helemaal met je trapezius bijna tegen je oren of gewoon je schouders omhoogtrekken? Succes met banken.

nee gewoon zo ver mogelijk omhoog met de traps, tot brandens aan toe ;)

Terug
Naar boven