XXL Nutrition

Becoming an animal...

• Topic Starter Topic Starter
2nd that bro!!!

Lekker, he? Als het voelt alsof ze scheuren?:D Trapsspierpijn is 1 van de lekkerste spierpijnen die er zijn.

Jah, lekker harde koppijn en je hoofd niet kunnen draaien zodat je je net een patientje voelt:D :roflol:

oversized traps= de shit:thumbup:

trapspierpijn is chill maar ik heb vaker dat ik me nek echt stijf maak door raar uitgevoerde shrug ofsow en das echt nie plezierig, vooral nie als je moet judoen:P weet je wel als je dan op de fiets naar links en rechts wil kijken moet je jje hele torso draaien:roflol:

kijken of je dat nog zo lollig vindt als je daar weken/maanden mee moet lopen:mad:

huh???:dunno:

hooguit een dag (of2) met de pussyweights die ik gebruik:D

maar het is niet me bedoeling hier te gaan lopen spammen over onbelangrijke zaken, dus ik laat het hierbij:)

Laatst bewerkt:
heb al maanden last van mijn nek ;(

heb behalve de normale spierpijn nergens last van... anders zou ik niet elke keer met die hoge kg´s kunnen trainen he:D

succes man! deze gaan we zeker volgen ben benieuwd naar de gevolgen van zo'n kuurtje..
Hoop snel foto's te zien...

de echte 'progressie' foto's zet ik denk ik rond vrijdag erop. dan ben ik bijna 2 weken verder van de startdatum. dan zou je opzich wel wat (dbol) veranderingen moeten zien denk ik :D

Gaan we zien he ben erg benieuwd :D

Zo, de eerste echte volle week zit erop. Wat heb ik ervaren?
Kracht, gewichtstoename en een enorme pomp in de desbetreffende spieren van die dag. Voor de rest heb ik voor afgelopen week geen sides gehad. Die zullen deze week wel komen. Ik heb mezelf de zondag voor de eerste prik gewogen en zat toen op 94,7kg en gister op hetzelfde weegmoment zat ik op 97,1kg :D Dat zullen de flinke maaltijden zijn plus de eerste 'onschuldige' sides van de dianabol. Maar goed, dat werken we later weer weg.

Deze maandag ging goed van start! Mijn eerste maaltijd vanochtend bestond uit... heel slecht ik weet het, 3 flinke ontbijtkoek repen + een whey shake en 2 bananen. De brinta was op... dus vandaag snel nieuwe gehaald.
Het was op werk een koud en hectisch dagje, maar uiteraard altijd tijd voor de volgende maaltijd om 9 uur die bestond uit,

190gr meergranen pasta
beefburger van 215gr
wheyshake
omelet

Vandaag zit ik trouwens op 30mg dianabol, eens kijken hoe dat nu aan gaat voelen!
Het middag eten ging ook weer heerlijk naar binnen, want de honger is bijna niet te stillen! Dus,

5 allinson volkoren boterhammen met pindakaas,
wheyshake
handje supplementen (bij elke maaltijd)
bestaande uit
1 omega 3-6-9 cap
1 glucosamine tab
10mg dbol
3 biergist tabs
3 amino 1500 tabs
1 ZMA cap

Uitkijken naar de training reed ik naar de sportschool. LEG-DAY! Eens kijken of animallegs zijn naam eer aan kan gaan doen...
Maar eerst uiteraard een flinke bak rijst + beef naar binnen werken, een handje supps en een wheyshake!
Zo, nu omkleden en KNALLEN!!!
De stang word geladen met 120kg en er komt een nette squat uit van 6x.
De stang wordt bijgevuld en kijken of ik nu een setje 150 kan wegsquatten! Vorige keer was 4x 140kg top, dus hoop dat ik hem kan verbreken! En boven mijn verwachtingen, knal ik er 6 herhalingen uit!! 6x150kg!!
Nu.. de volgende set, ik twijfel tussen 16o en 170kg, 170 is maybe iets te hoog gegrepen, maar toch maar voor de 170 gegaan en 1 herhaling eruit gehaald, maar ik vond het super!!

De legpress mocht ook goed lukken vandaag :D een setje van 8 op 200kg ging super, een setje 8x250kg ging ook goed en toen maar 300 erop gepleurd! En met enige brul en schreeuw kreeg ik er net aan 8 in! Voor mij prima dus :D

Verder heb ik wat kleine dingen nog gedaan zoals een leg extension, hack squat (voor de pomp) en leg curls voor de hams, maar tja, ik vind alleen de leuke extreme freeweight records leuk, dus meer hoor je hier niet over.
Heb trouwens wel net weer mijn tweede inject gehad en die ging lekker smooth ;) hopen dat ik nu niet zo'n last van me bil krijg als vorige week!
See ya tomorrow, see ya @ chest day!

Het ging weer goed vandaag! De shit over voeding ga ik nu een beetje achterwege laten, want eten gaat nog steeds prima en tja, dat is nou ook niet echt zo boeiend. Dus...

Banken!! Daar begon ik mee vandaag, Eerst even met de stang opgewarmd dmv 2 setjes van 20 met 10kg. Ik wilde meteen zwaar beginnen om meer kracht over te houden voor later. Dus begon met een setje 8x90kg, daarna een setje 6x110kg, een setje van 4x120kg en ik wilde er nog 1 doen. Ik zat te denken aan 1 rep van 130kg, maar na een paar slokken water, wat rust en een paar brullen, werden dat 2 goede reps! Super!
Daarna volgde de incline db press, die begon ik met 32kg voor 8x, daarna een setje van 8 met 36kg en toen een knal set van 40kg!! Heerlijk was dat want de borst begon aardig te branden! De derde oefening was Flyes, maar jammer genoeg voelde ik mijn borst aardig branden, dus heb het bij 3 sets gehouden van 20, 22 en 24kg.. niet erg hoog, maar ach.
Het dippen ging ook goed, 3 sets van 6, met bij de tweede en derde set een dumbbell'tje van 8 en 10kg tussen de benen. Het valt niet mee om zo'n bolletje als ik omhoog te gooien :D

Daarna heb ik de buik grandioos verzuurd met wat hoge reps. Crunches en wat zijwaartse crunches. Als afsluiter heb ik weer eens een half uurtje op de loopband gestaan, anders word ik helemaal zo lui!

Conclusie van vandaag.. ZEER TEVREDEN OVER DE PECS!!

update! :D

snel hoor :D karma voor jou hoerrr ;p

Terug
Naar boven