Zo, de eerste echte volle week zit erop. Wat heb ik ervaren?
Kracht, gewichtstoename en een enorme pomp in de desbetreffende spieren van die dag. Voor de rest heb ik voor afgelopen week geen sides gehad. Die zullen deze week wel komen. Ik heb mezelf de zondag voor de eerste prik gewogen en zat toen op 94,7kg en gister op hetzelfde weegmoment zat ik op 97,1kg

Dat zullen de flinke maaltijden zijn plus de eerste 'onschuldige' sides van de dianabol. Maar goed, dat werken we later weer weg.
Deze maandag ging goed van start! Mijn eerste maaltijd vanochtend bestond uit... heel slecht ik weet het, 3 flinke ontbijtkoek repen + een whey shake en 2 bananen. De brinta was op... dus vandaag snel nieuwe gehaald.
Het was op werk een koud en hectisch dagje, maar uiteraard altijd tijd voor de volgende maaltijd om 9 uur die bestond uit,
190gr meergranen pasta
beefburger van 215gr
wheyshake
omelet
Vandaag zit ik trouwens op 30mg dianabol, eens kijken hoe dat nu aan gaat voelen!
Het middag eten ging ook weer heerlijk naar binnen, want de honger is bijna niet te stillen! Dus,
5 allinson volkoren boterhammen met pindakaas,
wheyshake
handje supplementen (bij elke maaltijd)
bestaande uit
1 omega 3-6-9 cap
1 glucosamine tab
10mg dbol
3 biergist tabs
3 amino 1500 tabs
1 ZMA cap
Uitkijken naar de training reed ik naar de sportschool. LEG-DAY! Eens kijken of animallegs zijn naam eer aan kan gaan doen...
Maar eerst uiteraard een flinke bak rijst + beef naar binnen werken, een handje supps en een wheyshake!
Zo, nu omkleden en
KNALLEN!!!
De stang word geladen met 120kg en er komt een nette squat uit van 6x.
De stang wordt bijgevuld en kijken of ik nu een setje 150 kan wegsquatten! Vorige keer was 4x 140kg top, dus hoop dat ik hem kan verbreken! En boven mijn verwachtingen, knal ik er 6 herhalingen uit!! 6x150kg!!
Nu.. de volgende set, ik twijfel tussen 16o en 170kg, 170 is maybe iets te hoog gegrepen, maar toch maar voor de 170 gegaan en 1 herhaling eruit gehaald, maar ik vond het super!!
De legpress mocht ook goed lukken vandaag

een setje van 8 op 200kg ging super, een setje 8x250kg ging ook goed en toen maar 300 erop gepleurd! En met enige brul en schreeuw kreeg ik er net aan 8 in! Voor mij prima dus
Verder heb ik wat kleine dingen nog gedaan zoals een leg extension, hack squat (voor de pomp) en leg curls voor de hams, maar tja, ik vind alleen de leuke extreme freeweight records leuk, dus meer hoor je hier niet over.
Heb trouwens wel net weer mijn tweede inject gehad en die ging lekker smooth

hopen dat ik nu niet zo'n last van me bil krijg als vorige week!
See ya tomorrow, see ya @ chest day!