XXL Nutrition

beeldscherm ernstig traag

100-106 kan je water mee koken man, daar klopt iets niet :roflol:

Je zou nog kunnen proberen een update van je beeldschermdriver te installeren.

Lukt het dan nog niet...
Misschien kan je ook nog even kijken in config naar beeldscherminstellingen. En dan op een energie zuinige instelling kiezen. Dat is geen oplossing maar zou wel kunnen helpen. Je performance van je videokaart kan wel achteruitgaan.

Ik vermoed dat Java en je videokaart niet helemaal lekker samenwerken.

Nu ga ik even weg. Ik lees het straks wel. maar dan weet je waarom ik even niet antwoord.
succes

• Topic Starter Topic Starter
Je zou nog kunnen proberen een update van je beeldschermdriver te installeren.

Lukt het dan nog niet...
Misschien kan je ook nog even kijken in config naar beeldscherminstellingen. En dan op een energie zuinige instelling kiezen. Dat is geen oplossing maar zou wel kunnen helpen. Je performance van je videokaart kan wel achteruitgaan.

Ik vermoed dat Java en je videokaart niet helemaal lekker samenwerken.

Nu ga ik even weg. Ik lees het straks wel. maar dan weet je waarom ik even niet antwoord.
succes

thanks marina. ik zal even kijken of het kan helpen. En udate van videokaart niet? ik kijk wel even. laat vanavond weten of het er iets beter op is geworden.

thanks marina. ik zal even kijken of het kan helpen. En udate van videokaart niet? ik kijk wel even. laat vanavond weten of het er iets beter op is geworden.
Dat bedoelde ik met een driver voor je beeldscherm. ;) die van je videokaart uiteraard. Was een beetje krom uitgedrukt van me. :o
Ik hoop dat het werkt.

Beeldscherm is niets mis mee.. je com is gewoon gaar :) raakt gewoon oververhit en schiet in beveiliging

Schoonmaken kan nog werken.. nieuwe pasta erin doen..

Laatst bewerkt:
Moet je u'm is van een flat gooien , moet je kijken hoe snel ie dan gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal het morgen proberen theRay!

Grootste probleem is verholpen hij is weer snel. Updaten van videokaart is nog niet gelukt maar probeer ik nog. Denk wel dat hij idd gaar is maar aan de temp ligt het niet. Wordt niet veel warmer bij het kijken van films. Maar slaat wel ineens uit als ik er een 2e opstart.

Ik zal het morgen proberen theRay!

Grootste probleem is verholpen hij is weer snel. Updaten van videokaart is nog niet gelukt maar probeer ik nog. Denk wel dat hij idd gaar is maar aan de temp ligt het niet. Wordt niet veel warmer bij het kijken van films. Maar slaat wel ineens uit als ik er een 2e opstart.
:roflol:

Graag een video van :)

m880g is je chipset en deze is van amd , jouw videokaart zou ook van amd moeten zijn ik gok ATI Radeon HD 4250 , gewoon laatste video drivers van amd site afhalen.
Laat je cpu koeler nazien of probeer het zelf uit te kuisen van zodra je de onderkant van je laptop weghaalt kan je er makkelijk aan.

Terug
Naar boven