Fitness Seller

beetje hulp nodig

valentinon18

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
90kg
Vetpercentage
26%
Goeden dag allen maal ik ben een M ben 18 jaar en ik heb wel wat ervaring maar ik heb me net weer in geschreven bij de sport school ik ben het super zat met me lichaam ik heb veva gedaan daar ben ik gestop nu jaar later still hebben gezeten is er werk aan de winkel.

dus ik heb wat hulp en wat Tips nodig

ik wil het in 3 stappen doen

1.me buik/rug
2.me boven benen
3.me armen

me rug heeft een vet randje die ik graag weg wil hebben als eerste :rolleyes:
ik heb een buikje maar er zit wel wat vorm in maar nog geen 6 pack ofzo
en me borst is ook niet perfect.
me boven benen zijn wel spier maar zijn veels te groot

wie o wie kan me een beetje op weg helpen:D ik ben het 100 % zat en warschijnlijk is me vet precentase ook heel er hoog voor me leeftijd

Goeden dag allen maal ik ben een M ben 18 jaar en ik heb wel wat ervaring maar ik heb me net weer in geschreven bij de sport school ik ben het super zat met me lichaam ik heb veva gedaan daar ben ik gestop nu jaar later still hebben gezeten is er werk aan de winkel.

dus ik heb wat hulp en wat Tips nodig

ik wil het in 3 stappen doen

1.me buik/rug
2.me boven benen
3.me armen

me rug heeft een vet randje die ik graag weg wil hebben als eerste :rolleyes:
ik heb een buikje maar er zit wel wat vorm in maar nog geen 6 pack ofzo
en me borst is ook niet perfect.
me boven benen zijn wel spier maar zijn veels te groot

wie o wie kan me een beetje op weg helpen:D ik ben het 100 % zat en warschijnlijk is me vet precentase ook heel er hoog voor me leeftijd

ook je borst en schouders pakken!

die bovenbenen zijn denk ik vet.

kijk voor de rest eens rustig rond in de stickies bij het trainingsschema subforum

• Topic Starter Topic Starter
ook je borst en schouders pakken!

die bovenbenen zijn denk ik vet.

kijk voor de rest eens rustig rond in de stickies bij het trainingsschema subforum

okee ook borst en schouders :D

wat denken julie dan waar ik mee moet beginen

Hoe bedoel je waar je mee moet beginnen? Gewoon alles pakken, google anders is op rippetoe. Dat is een mooi beginnersschema, het is niet de bedoeling dat je eerst een maand buik/benen doet en daar weer doorgaat naar het volgende. Of bedoel je dat niet?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe bedoel je waar je mee moet beginnen? Gewoon alles pakken, google anders is op rippetoe. Dat is een mooi beginnersschema, het is niet de bedoeling dat je eerst een maand buik/benen doet en daar weer doorgaat naar het volgende. Of bedoel je dat niet?

ik heb gewoon beetje hulp nodig een goed begin is het halfe werk ik schaam me gewoon voral over me rug de achter kant :rolleyes:

ik heb gewoon beetje hulp nodig een goed begin is het halfe werk ik schaam me gewoon voral over me rug de achter kant :rolleyes:

met een beetje hulp kom je er niet, we kunnen niet 1 of 2 tips geven zodat je gelijk alles weet. Daarom moet je je eerst is gaan inlezen dit vergt wel een aantal uurtjes maar dan weet je al veel meer.

OT: Wat je rug betreft, je vp% zal wel hoog liggen wat betekend dat je af moet vallen (cutten). Je kan je niet op 1 deel van je lichaam focussen, als je afvalt gebeurd dat over je hele lichaam. Daarom is het belangrijk dat je voeding optimaal in orde moet zijn, en je verder gewoon ALLES moet trainen.

Terug
Naar boven