Fitness Seller

Before & After 1.8 Jaar Trainen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja, en 1.12 is hetzelfde als 2 :) :D
 
hoeveel weken zijn dat dan,
 
Goede progressie man !
ga zo door !
 
Btw, je zegt dat je moeilijk aankomt, maar jou voedingsschema is echt 2x niks dus vind het niet zo raar.

Hoeveel kcal is dit? Net 3000 ofzo?

Zit zelf op 5000, als ecto moet je nou eenmaal veel eten.
 
Humm 1.8 jaar, bedoel daarmee, ongv 1 jaar en 8 maanden,
maar afgerond dan met die stroeve eerste 2/3 opbouw maandjes is het 2 jaar.
eerste gym entrence @ mei 2009 :)

sorry voor verwarring.
 
jah heb tijden gehad dat ik ook 5000 + bereikte, maar nu 2 jaar later, heb k het wel gehad met dat extreeme, dus doe nu even rustig aan, wil binnenkort mishcien net voor de zomer weer voor strakke schema gaan naar 5000 6000/ day.
 
Goede vooruitgang man
 
Dus 1 jaar en 11 maanden is 1.11 jaar?

Nee tuurlijk niet.
Als 1,8 jaar hetzelfde is als 1 jaar en 8 maanden, dan kan je 1 jaar en 11 maanden niet op dezelfde manier weergeven.
1,11 jaar betekent dan 1 jaar en 1,1 maand.
Dus die 1,8 jaar is zowieso al niet juist omdat de decimale niet kloppen dan
moet je zeggen 1,667 jaar of eigenlijk 1,2/3 jaar.;)
 
ziet er goed uit ! goed getraind.
 
Gaan we een lesje wiskunde doen of het hebben over de training en progressie..? Als ik je before zie zou ik denken dat het nooit wat zou worden, maar je bent goed gegroeid kerel en hebt een mooi fysiek. Lekker doorbeuken!
 
Thanks mensen, voor alle feedback !
pz
 
Hahaha de hele tijd dat gejank over de maanden haha heerlijk! Mooie vooruitgang man, vrij vergelijkbaar met mijn progressie, ongeveer 12kg en BF% omlaag gehaald, maar ik ben 1,82 dus zie dr net wat minder buff uit haha. eetschema word ZWAAR omgegooid zogauw ik terug in Amerika zit....zit nu gok ik rond de 2500 ofzo wil naar 4000.....ecto >.<
 
dikke progessie man in 2 jaar:eek:
 
Back
Naar boven