Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by Shadow
EN al wat gevonden De goeie begeleiders zijn zeldzaam, wie weet heeft Siggy nog wel een plekje (Turnhout) en anders gewoon een ervaren (ex) wedstrijdbodybuilder zoeken.....Het belangrijkste is iemand die de lijnen voor je uit zet, en niet in paniek raakt, de rest moet je toch zelf doen.....
Originally posted by Ilya
Hmm moet je daarvoor betalen dan.
Ik heb een vrij goede begeleider c.q. vriend die me verder helpt. Maar als ik ervoor zou moeten betalen, dan vis ik het liever zelf uit.
Originally posted by Diver2000
Als hij goede BB wil begeleiden denk ik dat je daar best geld voor kan vragen. een goed voedingsschema etc kost toch tijd en voor niks gaat de zon op.
Als je echt het doel heel hoog wil gaan leggen zullen daar kosten aan verbonden zijn.
Originally posted by Geoffke
Hij wil me nie begeleiden,... potverdikke
Originally posted by SQUAT
Daar zal ie wel een heel goede reden voor hebben, geloof me. Dat hij mij begeleid? Toen had hij een hoop meer tijd. Stel hem je vragen gewoon online! Die zal hij wel beantwoorden. En de groote lijnen? Die zijn voor iedereen toch hetzelfde.
Wil je dan toch een begeleider? Waar woon je? Zal eens wat navraag doen.
Originally posted by Geoffke
Oost-Vlaanderen, België