AndroidHealthClinic

wat is mijn sterkte en zwakke punt

marien_db

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
18%
Kben na wat powerliften toch maar begonnen met bodybuilden maar heb eigenlijk geen idee op welke spiergroepen ik nou echt achter loop en waar ik voorloop. Wil graag van jullie weten :)

Bijlagen

• image_2023-11-08_202733671.png
    image_2023-11-08_202733671.png
    182,6 KB · Weergaven: 423
Ik denk om toch ergens te onderzoeken of ik het goed doe. Eigenlijk na het vragen dacht ik; "ik zit sowieso wel goed want ik merk dat het werkt als ik de weegschaal en spiegel mag geloven"

Dus ja, misschien ben ik ook een beetje nieuwsgierig naar de methodieken van anderen, sowieso om er van te leren.

De calculator online, welke dan ook, is een richtlijn.
Hoe je echt jouw persoonlijke onderhoud kunt weten is door die richtlijn voor 3-4 weken te volgen, dan te kijken of je bent afgevallen, gelijk gebleven of aangekomen.
Op basis daarvan kun je je onderhoud dan schatten.

Als je in de 2e week al best veel afvalt of aankomt, zou je al kcal kunnen aanpassen omdat je dan dus al er te ver vanaf zit.

• Like
Waarderingen: K82
Hij heeft daar een coach voor
Yup.

Ik weet dat ik goed zit hoor met hoe ik het nu doe, ik maak het soms lastiger/moeilijker/veel voor mezelf terwijl het gewoon heel simpel is.

Ik ben een denker die zo veel nadenkt en analyseert (daarom past mijn baan in cybersecurity goed bij mij denk ik) dat ik mezelf soms voorbij denk in de analyses :laugh:

Maar goed, ik merk aan jouw reactie @Bullshark altijd dat jij een hele duidelijke krachtige en nuchtere kijk/mening/kennis hebt over de verschillende zaken.

Voelt soms als een schop onder het bipsje of als een beet van een haai (in dit geval een bullshark).

Dank daar voor

:thumb::flex:

Ik denk om toch ergens te onderzoeken of ik het goed doe. Eigenlijk na het vragen dacht ik; "ik zit sowieso wel goed want ik merk dat het werkt als ik de weegschaal en spiegel mag geloven"

Dus ja, misschien ben ik ook een beetje nieuwsgierig naar de methodieken van anderen, sowieso om er van te leren.
Tevens wat voor jou werkt, hoeft niet voor een ander te werken! Elk lichaam is anders en
Yup.

Ik weet dat ik goed zit hoor met hoe ik het nu doe, ik maak het soms lastiger/moeilijker/veel voor mezelf terwijl het gewoon heel simpel is.

Ik ben een denker die zo veel nadenkt en analyseert (daarom past mijn baan in cybersecurity goed bij mij denk ik) dat ik mezelf soms voorbij denk in de analyses :laugh:

Maar goed, ik merk aan jouw reactie @Bullshark altijd dat jij een hele duidelijke krachtige en nuchtere kijk/mening/kennis hebt over de verschillende zaken.

Voelt soms als een schop onder het bipsje of als een beet van een haai (in dit geval een bullshark).

Dank daar voor

:thumb::flex:

Hahahahaha

• Like
Waarderingen: K82
  • Topic Starter Topic Starter
Maareehh....hoe staat het er inmiddels voor??
wat blessures gehad in mijn heupen ivm met ziekte van bechterew, dus niet heel veel verbetering geweest, wel iets grotere armen gekregen volgens mij. was 3 kilo kwijt geraakt en die kilo'tjes zijn nu weer terug. wel iets minder vetmassa voor mijn gevoel.

Terug
Naar boven