XXL Nutrition

wat is mijn sterkte en zwakke punt

marien_db

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
18%
Kben na wat powerliften toch maar begonnen met bodybuilden maar heb eigenlijk geen idee op welke spiergroepen ik nou echt achter loop en waar ik voorloop. Wil graag van jullie weten :)

Bijlagen

• image_2023-11-08_202733671.png
    image_2023-11-08_202733671.png
    182,6 KB · Weergaven: 423
Zal inderdaad cutte, zit al wel wat massa op.
Als je rustig cut tot 80 heb je waarschijnlijk een mooi begin om weer te bulken.

Wel handig om een tang aan te schaffen en zo je vet percentage bij te houden.

• Topic Starter Topic Starter
Zal inderdaad cutte, zit al wel wat massa op.
Als je rustig cut tot 80 heb je waarschijnlijk een mooi begin om weer te bulken.

Wel handig om een tang aan te schaffen en zo je vet percentage bij te houden.
dus rond de 20 denk je? zal ook wel zon tang aanschraffen dan. zou ik denk je nog wat spiermassa op kunnen bouwen tijdens het cutten? had wel is gelezen dat je met newbie gains nog wel spiermassa kunt krijgen tijdens cutten.

dus rond de 20 denk je? zal ook wel zon tang aanschraffen dan. zou ik denk je nog wat spiermassa op kunnen bouwen tijdens het cutten? had wel is gelezen dat je met newbie gains nog wel spiermassa kunt krijgen tijdens cutten.
Je 18-20 is wel redelijk accuraat.
Je verliest niet alleen maar vet in een cut, zit ook nog wat glycogeen en vocht bij. Maar wat ik zeg is geen garantie. Dan moet je gewoon een coach nemen. Die je wekelijks helpt met een check in.

Ik denk rond de 25% eerst maar eens cutten en dan gaan bodybuilden als je arms en beens wilt.

23.7%
met zwembandjes ben je nooit 18%

IMG_0542.jpeg

Laatst bewerkt:
kan je ook normaal zeggen hoor. Als ik je het in het echt zou vragen zou je ook niet zo reageren.
als je dit al als "kwetsend" opvat zou ik direct stoppen met het vragen van anderen hun mening hier op het forum en in het dagelijks leven....

• Like
Waarderingen: Boca
  • Topic Starter Topic Starter
als je dit al als "kwetsend" opvat zou ik direct stoppen met het vragen van anderen hun mening hier op het forum en in het dagelijks leven....
ik kan prima tegen kritiek, volgens mij vat ik alles gewoon normaal op zoals het hoort, alleen als je zegt dat iemand hersens achter lopen alleen omdat ie ergens over een vraag stelt kan ik daar toch wel wat van zeggen of niet? ik vind juist dat je hersenloos bent als je dat soort dingen zegt. Hij heeft trouwens zijn bericht bewerkt, ik weet niet of jij dat kan zien.

Maak je er niet te druk om. Hij bedoelt het niet zo beroerd. Wees maar blij dat je niet naar je vetpercentage hebt gevraagt :D
En voor je het weet zit je hier een zinloze discussie te voeren. Terwijl je ook iets zinvols kunt doen.

• Like
Waarderingen: K82
ik kan prima tegen kritiek, volgens mij vat ik alles gewoon normaal op zoals het hoort, alleen als je zegt dat iemand hersens achter lopen alleen omdat ie ergens over een vraag stelt kan ik daar toch wel wat van zeggen of niet? ik vind juist dat je hersenloos bent als je dat soort dingen zegt. Hij heeft trouwens zijn bericht bewerkt, ik weet niet of jij dat kan zien.
IMG_8686.jpeg

Je ogen kunnen ook wel verbeterd worden.

nee niet gezien, dus zag het bericht zoals die er nu staat

Maareehh....hoe staat het er inmiddels voor??

Genoeg ervan gasten hier die je advies kunnen geven. Wat voor mij werkt is continue cutten/bulken. Tijdens mijn bulk focus ik op spiergroepen die achterlopen. Ik zou zelf nooit boven de 20% vet gaan zitten want dan moet je echt diep gaan cutten.

Genoeg ervan gasten hier die je advies kunnen geven. Wat voor mij werkt is continue cutten/bulken. Tijdens mijn bulk focus ik op spiergroepen die achterlopen. Ik zou zelf nooit boven de 20% vet gaan zitten want dan moet je echt diep gaan cutten.
Mooi dat je reageert, vraagje:

Welke berekening gebruik jij om jouw bmr te bepalen, en welke factor gebruik jij daarnaast om te bepalen hoeveel jouw onderhoud is inclusief trainen?

Welke berekening gebruik jij om jouw bmr te bepalen, en welke factor gebruik jij daarnaast om te bepalen hoeveel jouw onderhoud is inclusief trainen?
Waarom vraag je dat steeds, dat is helemaal niet van belang

Waarom vraag je dat steeds, dat is helemaal niet van belang
Ik denk om toch ergens te onderzoeken of ik het goed doe. Eigenlijk na het vragen dacht ik; "ik zit sowieso wel goed want ik merk dat het werkt als ik de weegschaal en spiegel mag geloven"

Dus ja, misschien ben ik ook een beetje nieuwsgierig naar de methodieken van anderen, sowieso om er van te leren.

Bereken

ik sport 5x per week up/low tijdens mijn trainingsdagen eet ik meer calorieën. Ik kijk echt naar de weegschaal, wil 0.5 kilo aankomen per week niet meer! Ik weet genoeg precies hoeveel calorieën mijn lichaam nodig heeft tijdens een bulk en een cut aangezien ik in het verleden ook een coach heb gehad die mij heeft geholpen in mijn kcal behoefte berekenen ect.

• Like
Ik denk om toch ergens te onderzoeken of ik het goed doe. Eigenlijk na het vragen dacht ik; "ik zit sowieso wel goed want ik merk dat het werkt als ik de weegschaal en spiegel mag geloven"

Dus ja, misschien ben ik ook een beetje nieuwsgierig naar de methodieken van anderen, sowieso om er van te leren.
Hij heeft daar een coach voor

• Like
Terug
Naar boven