XXL Nutrition

Begin 11 weken kuur 1000mg test 150mg anadrol

europeman zei:
ja bedankt. en waarom de test verdelen? kan je het wat specifieker uitleggen?

je lever krijgt het zeer hard te verduren met 1000mg ineens daarom doe je beter 2x 500mg,ook heb je stabiele bloedwaardes met 2x per week en een constante aanvoer van test terwijl je bij 1000mg ineens een grote piek behaald die langzaam zakt

• Topic Starter Topic Starter
Ben 105,5, 1 ,5 kilo erbij in 2 dagen. Moet de waterretentie wezen. Vandaag (maandag 15 november) begonnen met de anadrol. de training ging lekker :) onwijze pomp en bijna onvermoeibaar, zelfs bij de laatste oefeningen. morgen armen.

vandaag (vrijdag 19 november) rug getraind

Begonnen met behind nek pulldowns. vervolgens barbell rows, dit ging super, had 10 x 90, 10 x 100, 10, 120, 8 x 130 en 5 x 140 :)

gewicht is 107.

heb last van knieen met squatten. een bekende zegt dat dit komt omdat ik stiff legged deadlifts met gestrekte benen doe? na deze oefening had ik onwijze last van mijn knieholtes, 2 botjes/pezen links en rechts deden erg zeer :o komt dit door de stiff legged deadlift?

begin last te krijgen, ellebogen en schouders met bankdrukken en pulovers, knieen met squatten enz. hoop niet dat het erger wordt.

voor de rest gaat het wel lekker :D

Benieuwd naar foto's :)
Maar ben je zelf niet bang dat je helemaal naar de klote gaat op deze manier ?

Ikzelf vind niet dat ik mezelf naar de klote help, in maart heb ik een bloedtest. dan zie ik hoe ik ervoor sta.

dream warrior zei:
je lever krijgt het zeer hard te verduren met 1000mg ineens daarom doe je beter 2x 500mg,ook heb je stabiele bloedwaardes met 2x per week en een constante aanvoer van test terwijl je bij 1000mg ineens een grote piek behaald die langzaam zakt

Dat je dit moet uitleggen geeft te denken. Wijsheid komt met de jaren.

Ik hoop het beste voor je Europaman maar wat ben je toch onverstandig bezig. Tegen oestrogenen doe je niks denk ik als ik hoor dat je in 2 dagen 1,5 kilo vocht pakt. Of is veiligheid je niks waard?

waarom zou ik wat aan de oestrogenen doen? dat beetje vet daar ga ik me niet druk om maken

europeman zei:
waarom zou ik wat aan de oestrogenen doen? dat beetje vet daar ga ik me niet druk om maken

Je zou eens threads van anderen moeten lezen dan zou je zien hoe dom je antwoord was.
Het was goed bedoeld maar aan jou is rationele kritiek niet besteed.

europeman zei:

Dankzij een calorieoverschot en aromatiserende roids heb ik het afgelopen jaar aardig wat kilootjes vet erop gekregen. Nu ben ik mss wat gevoeliger voor oestrogenen, maar toch. Ik moet nu zeker tot Januari/Februari flink werken om redelijk droog te worden.

ik snap wel wat je bedoelt Elmo, als ik bang was voor oestrogeen, zou ik nooit 1000 mg test en 150mg anadrol gepakt hebben. vind het onzin om oestrogeen te blokkeren als je oxy gebruikt, de hoge oestrogeen levels vind ik juist een voordeel van de oxy's

europeman zei:
ik snap wel wat je bedoelt Elmo, als ik bang was voor oestrogeen, zou ik nooit 1000 mg test en 150mg anadrol gepakt hebben. vind het onzin om oestrogeen te blokkeren als je oxy gebruikt, de hoge oestrogeen levels vind ik juist een voordeel van de oxy's

Dan ben je de enige die dat een voordeel vindt. Oestrogenen zijn namelijk slecht en moet je niet willen. Je gains zullen voor een groot gedeelte vocht zijn. De hoge oestrogeenlevels veroorzaken hogebloedruk, stress voor je hart, vetafzetting in je aders, in je organen en onder je huid. Je nieren worden zwaar rbelast. Bitchtits hebben een goede kans. Je nakuur wordt veel trager en veel moeilijker en uiteindelijk zul je minder overhouden door een slecht herstel. Maar daar heb jij nog geen ervaring mee omdat jij nog niet clean geweest bent na je laatste kuur!

Misschien is het goed dat je bent zoals je bent: een voorbeeld voor anderen hoe het niet moet.

Elmo zei:
Dan ben je de enige die dat een voordeel vindt. Oestrogenen zijn namelijk slecht en moet je niet willen.

Oestrogeen is juist 1 van de meest anabole hormonen die er is, welliswaar niet androgeen, maar dat wordt vaak voor lief genomen, omdat je er keihard door groeit. Zolang je het maar binnen de perken houdt en altijd iets van nolva bij de hand heb zodra je symptonen van gyno, e.d. begint te krijgen, kan het weinig kwaad.

Elmo zei:
Dan ben je de enige die dat een voordeel vindt. Oestrogenen zijn namelijk slecht en moet je niet willen. Je gains zullen voor een groot gedeelte vocht zijn. De hoge oestrogeenlevels veroorzaken hogebloedruk, stress voor je hart, vetafzetting in je aders, in je organen en onder je huid. Je nieren worden zwaar rbelast. Bitchtits hebben een goede kans. Je nakuur wordt veel trager en veel moeilijker en uiteindelijk zul je minder overhouden door een slecht herstel. Maar daar heb jij nog geen ervaring mee omdat jij nog niet clean geweest bent na je laatste kuur!

Misschien is het goed dat je bent zoals je bent: een voorbeeld voor anderen hoe het niet moet.

idd ;) ,
in m'n vorige gym was er rond de zomer iemand die kuurde met d-boll,deca en sust,helemaal geen anti-oestro want dit was niet nodig,naarmate de kuur begon te vorderen werd hij een waterballon en het leuke was hij dacht dat het spier was,tijdens de trainingen bij de minste inspanning werd z'n kop bloedrood waarop ik hem het een en ander uitlegde en wat tips gaf maar dit was allemaal niet nodig want hij was supersterk en voelde zich"zeer goed"
en moest niet eten want hij wilde show geven op de terrasjes s'avonds :rolleyes: en heel veel zuipen(terwijl hij al eigenaar was van 2 spots op z'n lever)
hij was ongeveer 10 kilo aangekomen,paar weken terug had ik hem gezien
en had niks meer over,na z'n kuur zwaar ingezakt,geen zin meer om te trainen
en mega depri
toen hij dit zei tegen me voelde ik me echt goed want ik had hem gewaarschuwd :D

Laatst bewerkt:
Tsja het is net wat je wil. Als je ALLES uit je kuur wilt halen moet je geen nolva of provi nemen. Als je het kan betalen zou je arimidex kunnen nemen als je die aanleg hebt om snel op te blazen.
Zelf vind ik het errug lastig om na een kuur weer een zootje vet zien te verliezen. Je bent zomaar weer 3 maanden zoet.. Daarom word mijn volgende kuur iets met boldenon, tren, masteron, winstrol en een klein beetje test. Wedden dat je daarmee ook flink zal groeien...

lunatic zei:
Tsja het is net wat je wil. Als je ALLES uit je kuur wilt halen moet je geen nolva of provi nemen. Als je het kan betalen zou je arimidex kunnen nemen als je die aanleg hebt om snel op te blazen.
Zelf vind ik het errug lastig om na een kuur weer een zootje vet zien te verliezen. Je bent zomaar weer 3 maanden zoet.. Daarom word mijn volgende kuur iets met boldenon, tren, masteron, winstrol en een klein beetje test. Wedden dat je daarmee ook flink zal groeien...
verdiep je eens verder in de materie!!!

provion kan juist de vrij test verhogen,en arimidex gooit ff je chosterol naar boven waar je eng van word.

ScHrOeFjE zei:
verdiep je eens verder in de materie!!!

provion kan juist de vrij test verhogen,en arimidex gooit ff je chosterol naar boven waar je eng van word.

Welke materie? Ik heb zelf proviron gebruikt in mijn laatste testo kuur en vind het de moeite niet waard. Steeds de dosis verhoogd maar had bij 100mg pas het vermoeden dat het misschien een klein beetje hielp. Maar wie weet was het verbeelding. Ben er mee gestopt omdat ik vond dat het meer tegenwerkte, en liep de hele dag met een stijve lul rond.
Van arimidex is de mogelijke bijwerking dat het een geringe verhoging van het totale cholesterol kan veroorzaken.
Jij beweerd hier al met volle zekerheid dat het gewoon altijd jouw cholesterol verhoogd waar je eng van word? Dan zit je toch echt te hoog met je dosis hoor!
Verdiep je eens in de materie!!!!

lunatic zei:
Welke materie? Ik heb zelf proviron gebruikt in mijn laatste testo kuur en vind het de moeite niet waard. Steeds de dosis verhoogd maar had bij 100mg pas het vermoeden dat het misschien een klein beetje hielp. Maar wie weet was het verbeelding. Ben er mee gestopt omdat ik vond dat het meer tegenwerkte, en liep de hele dag met een stijve lul rond.
Van arimidex is de mogelijke bijwerking dat het een geringe verhoging van het totale cholesterol kan veroorzaken.
Jij beweerd hier al met volle zekerheid dat het gewoon altijd jouw cholesterol verhoogd waar je eng van word? Dan zit je toch echt te hoog met je dosis hoor!
Verdiep je eens in de materie!!!!
Lieve schat (sorry voor de topic starter!)

Ik zit nu ook in een kuur en ik heb bij mijn vorige kuren ook Provion gebruikt en als je geen last heb van extreme oesterogeen afzetting kan je gewoon Provion gebruiken! IMO! (ik gebruik 50mg/day) geen last van vocht en sja die stijve dat krijg je ook door de testo :D

En Armidex kan idd je cholesterol verhogen!! Goed ik moet zeggen dat ik met Armidex geen ervaringen heb maar dat is wat ik er van heb gelezen.Tevens kan ik mij nog een artikel herinneren van Soul waar dat in stond.

Maar goed we zijn hier om van elkaar te leren en deze keer hebik van jou mogen leren.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Greetz Schroefbeest!

Terug
Naar boven