AndroidHealthClinic

begin:D

• Topic Starter Topic Starter
o.o oh oke ... en helpt zoon schema?

natuurlijk helpt zon schema, anders ga je alleen maar een beetje lopen aank*tten...

Gewoon rippetoe ofzo pakken voor een tijdje, + goed eten.

wat is rippetoe dan?

Weinig vooruitgang zeker de gewichten zijn erg triest.
Maar als je nu deftig gaat trainen dan kan je ver komen.
Ik vind je lichaamsbouw goed voor BB dus volg rippetoe en begin te knallen ;)
Er is nog niks mis gegaan, laten we zeggen dat je kenis gemaakt hebt met de gym.

Laat je niet gek maken. Meeste stats die je hier voorbij ziet komen van anderen zijn bullshit/overdreven. Zelfde geldt voor de beweerde trainingstijd als men foto's post.

Wel is het waar dat je in 8 maanden tijd meer had kunnen bereiken met een juiste manier van trainen en eten.

Gewoon clean eten, wat cardio en hard doortrainen. Komt goed.

Rippetoe, zoals gezegd, is een goed schema om mee te beginnen.

lifting stats (1rm):
bankpers: 15 kilo beide kanten + stang
squat:17,5 kilo beide kanten + stang
deadlift: 20 kilo beide kanten + stang

deze stats zijn verschrikkelijk, niet aant haten, het is gewoon zo. ga als de sodemieter stronglifts doen en je een beetje inlezen want op dit tempo komt er gewoon niks van.

Boeie na 8 maanden drukte ik niet eens 50kg weg. Laat staan of ik squatte en deadliften. Dat deed ik pas na een jaar nadat ik begon.

Fysiek is een 2de, maar daar heb je al genoeg tips voor gehad.

waar zijn de spieren?

Stickies lezen?

sorry hoor, maar jouw gewichten heb ik aan mijn dumbbells hangen, ik doe het net een maand en zit zeker 3 keer zo zwaar met sq.
en idd ga een keer per week hardlopen ofzo en gezond eten.

lees jezelf eens goed in zou ik zeggen, want hoe je die 8 maanden bezig bent geweest is zeker niet de goede manier

@sTiiWaZz oke man dus jij beweerd na 1 maand 50kg aan je dumbbells te hebben hangen en 165kg squat proper form te kunnen.... Cool verhaal..

OT: Tja, flink op dit forum rondneuzen en ik zou nu wel zo langzamer hand beginnen met een goed voedings/trainings schema.

@stiiwazz oke man dus jij beweerd na 1 maand 50kg aan je dumbbells te hebben hangen en 165kg squat proper form te kunnen.... Cool verhaal..

Ot: Tja, flink op dit forum rondneuzen en ik zou nu wel zo langzamer hand beginnen met een goed voedings/trainings schema.

+1

Goed trainings- en voedingsschemamaken en jezelf goed inlezen.
Voor 8 maanden is dit niet echt goed, maar zoals hierboven al vermeld werd laten we zeggen dat je kennis hebt gemaakt met de gym ;)

Verder de stats van de e-heros hierboven laten voor wat het is en zelf gewoon vol gaan knallen ;)

Succes

ik zou allereerst ook je vp wat omlaag brengen dan ga je ook zelf je vooruitgang beter zien...

net alsof wij allemaal vanaf het begin goed trainde, ga lekker rippetoe volgen dan kom je er wel, verder alle stickies lezen

Iedereen zegt hier wel ga rippetoe doen maar het ligt imo eerder aan zn voeding + rust die hij krijgt.

kdenk niet dat basjas terugkomt :o

jawel hoor:P vandaag 4 uur cardio gedaan :$ ga 1e vp iets lager doen dan beginnen met krachttraining;P denk rippetoe heb mooi de tijd om het op te zoeken ondertussen

heel goed!! je zult zien dat rippetoe echte gains zal brengen!!

Terug
Naar boven